{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Foder til hvid schæfer hvalp
  • #1   10. jan 2015 Undgå formeget med laks i, og uden alt for meget lakseolie. Desuden kan majs farve pelsen gul.

  • #2   10. jan 2015 gulerod kan i større mængder også give farve

  • Ingrid P
    Ingrid P Tilmeldt:
    apr 2015

    Følger: 2 Svar: 6
    #3   1. jun 2015 Mine to får altså gulerødder næsten dagligt og er stadig hvide
    De elsker dem
    Jeg fodrer med Fromm large breed puppy, har kun gode erfaringer med Fromm, og da min gamle hvide havde kraftig fødevare-allergi, har jeg brugt rigtig mange penge på at prøve mig frem til vi fandt det rigtige foder til hende. Jeg prøvede også dyrlægens allergi-foder (Hills) uden at det hjalp.


  • #4   6. jan 2016 Jeg er ny herinde men kunne godt tænke mig at hoppe med på tråden her. Vi har lige fået os en hvid schæfer på 2 1/2 år som er meget gul i pelsen. Vi har så også det problem at den er rasende kræsen og kun vil spise sit foder hvis der er en klat leverpostej blandet i. Se jeg kan forstå at de hvide schæfere ikke må få gulerødder, laks eller rødt kød fordi det skulle gå i pelsen (farve den) men vores er bare desværre også underernæret og vejer knap 30kg hvilket er alt for lidt iflg. Dyrlægen til sådan en stor hanhund, hvorfor den i øjeblikket får tørfoder med masser af laks for at få mere sul på kroppen. Er der nogen der kan hjælpe med et foder uden gulerødder, laks og rødt kød men som stadig kan "fede" den op?
    Hmm også majs kan jeg se farver. Kan man overhovedet få et foder uden alt det?


  • #7   7. jan 2016 Tak for jeres hjælp, jeg så først senere at tråden var fra 2015 og startede derfor selv en ny. Troede ikke at nogen ville se denne.

Kommentér på:
Foder til hvid schæfer hvalp

Annonce