{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.175 visninger | Oprettet:

Hunde er som små børn >:( {{forumTopicSubject}}

Kender I det ?

Man køber 2 stks legetøj, et til dem hver, og sørger for at nøje give dem meget bestemt det stykke lejetøj med besked om at det er dit vovse Dana, og det er dit vovse Anton .... og 2 sekunder efter står den ene og piver over at den anden har taget netop dens legetøj smiley

De vil altid have det samme stykke, og prøver med poter og snude at stjæle det fra den anden smiley

Nøjagtig som små børn, der synes at det sidemanden leger med er bedre en det man selv har, selv om det er nøjagtig det samme smiley

Tror Dana og Anton skal i skammekrogen smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hunde er som små børn >:(
  • #1   26. jan 2015 ohh yess.. især med mine to tidligere boxere, de var simpelthen så barnlige hvad det angik, præcis som du beskriver.
    købte altid to stk ens, gav dem på samme tid, men alligevel skulle de nakke hinandens og begynde at tottes over det.
    kampen om den røde skovl.. smiley


  • #3   26. jan 2015 ja da .. her er det madskålene der bestemt indeholder det samme og samme mængde, men de bytter ofte, for sæt nu den andens var bedre ...

  • #5   26. jan 2015 Haha sådan bliver det med garanti også herhjemme..

    Lucky ELSKER andre hunde, og har endnu ikke haft en på besøg eller i pasning som ikke måtte tage luckys ting, spise hans mad osv. Men leger de med noget, uanset om det er hans eller ej så går der maks 5 minutter så er det altså lige præcis det han vil lege med..

    Ligesom hvis den anden får opmærksomhed, kommer op på skødet eller lign, så skal lucky også op og snakke, for den anden skal da i hvert fald ikke have mere opmærksomhed end ham.. Han kan dog godt dele opmærksomheden, men han skal ikke være udenfor..
    Det resulterede engang da jeg passede en chi på 6 mdr, at jeg havde to hunde helt oppe i hovedet da vi skulle sove, for de rykkede længere og længere op på og af mig, fordi den anden ikke måtte være tættere på..

    Altid noget de ikke har arme så de kan stå og rive i mine arme smiley


  • #6   26. jan 2015 Synes ikke det er et problem med mine 4 maltesere, de deler gerne med hinanden, med andre hunde og med vores 3 katte, så længe det ikke drejer sig om kødben, der sætter de alligevel grænsen.
    Det er en helt anden sag, når det kommer til vores 2 araer. Uanset hvad de får, så er det den anden har fået garanteret 100 gange bedre:-) Jeg tror aldrig, at en ara bliver mere end 3 år, de bliver ved med at opføre sig sådan:-)


  • #7   26. jan 2015 de 4 jeg har nu, er der heller ingen problemer med, de deler alt uden bøvl, dog hamstrer Citta et bjerg af gode ting og sager undre sofabordet hvor ponyerne ikke kan nå, men ingen ballade over det.

  • #9   26. jan 2015 mine har nogen legetøj som er favoritter , Phoco alt med piv i og Maja ælsker bamser , men Phoco kan finde på og stjæle Majas bamser og tygge de i stykker på 5 sec også forlade alt rodet og gå tilbage til sin billige tynde pivelejetøj , de holder i lang tid hehe . maja ødelegger ikke hams da hehe.. og hvis hun leger med bamser så rister hun dem men de går ikke i stykker , hun har en sådan ABC bamse som synger og snakker når hun trykker på hender osv , den passer jeg godt på at Phoco ikke får tak i ....hun har også andre alm bamser også smiley


  • #10   27. jan 2015 Sådan er det også her, vi har bare en hvalp og 2 katte (som tror de er hunde) smiley

    Når jeg træner hunden så stjæler katten godbidderne fra hunden, og giver jeg kattene noget nyt legetøj og hunden også så stjæler de hinandens.. Og katten er ikke den delene type smiley


  • #11   27. jan 2015 Jeg har engang prøvet at købe to ens ting til Paw og Theis, men det gjorde ingen forskel, de stod stadig og peb over hinanden. Så jeg har lært, når jeg køber nyt legetøj, gemmer jeg det lidt sammen med det gamle, så de selv skal finde det, og hver gang de finder det, får de et udtryk i ansigtet, der næsten sige: Jeg vidste det lå her!

  • #12   27. jan 2015 Her er hunde og børn fuldstændig ens. Drengen hugger hundens legetøj, og hunden hugger drengens... Men kun når den anden leger med det... Vupti så har knægten snuppet hundens gris og drøner rundt med den i hele huset med hunden i hælene... Og vupti så har hunden hugget drengens bold (eller kiks) og så hyler knægten...
    Jo jo, det skal nok blive godt når lillebror kommer til verden også smiley


Kommentér på:
Hunde er som små børn >:(

Annonce