{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Tjek min seje hunde karet :)
  • #1   19. apr 2015 Hi Hi hvor er den bare fed smiley
    Rigtig godt lavet !!!


  • #2   19. apr 2015 hvor er det ærgerligt, at der ikke er en like knap ligesom på fb. så havde i fået et like herfra smiley

  • #4   19. apr 2015 Tak til jer smiley

    Spooky er stort set altid farvet om sommeren smiley Og jeg ved godt det er totalt tabu herhjemme, men det er komplet harmløst for ham og jeg kan lide det og sådan er det bare smiley


  • #6   19. apr 2015 Selvfølgelig ikke. Det er slet ikke skadeligt, det er helt ugiftigt og holder ikke så længe, man kan bruge den farve på alt fra dyr til babier. Men jeg har erfaret at mange folk bare ikke kan snuppe det. Gud forbyde, at man gør noget der er lidt anderledes i det danske samfund. Det må man ikke. Hvor vover man?! Skal skal man hakkes ned. Janteloven, du ved smiley

  • #8   19. apr 2015 Super meget hetz herhjemme, ikke så meget fra mine amerikanske venner, men hey, det var også dem der opfandt den form for fancy dog grooming smiley

  • #11   19. apr 2015 Nej, men jeg har været derovre og har mange FB venner med samme race, der går helt amok med at farve dem. Rene mesterværker. Det er super svært, at farve hund uden at blive smurt ind i farve selv eller få mikset farverne sammen. De er super dygtige. Anais specielt smiley

    profilbillede
  • #12   19. apr 2015

    profilbillede
  • #13   19. apr 2015

    profilbillede
  • #14   19. apr 2015

    profilbillede
  • #15   19. apr 2015

    profilbillede
  • #16   19. apr 2015

    profilbillede
  • #18   19. apr 2015 Det er super blæret. Ville ønske Spooky havde mere hår, men han er en af de mest hårløse varianter, så der er ikke meget, at gøre godt med smiley

    Jeg kender nogen af dem, vi er i de samme Chinese Crested grupper på FB smiley


  • #19   19. apr 2015 Oh, og de gør det også med katte smiley

    profilbillede
  • #20   19. apr 2015

    profilbillede
  • #22   19. apr 2015 Jeg vil have en hvid kat en dag, som jeg kan farve pink og kalde Candyfloos smiley Lidt som den her smiley

    profilbillede
  • #23   19. apr 2015 Helt ot. Men hvad koster sådan en el ladcykel sådan ca? og hvordan er den at manøvre rundt med?

    Jeg har ofte tænkt at sådan en cykel var rigtig smart hvis man skulle ha en hund der var for tung at ha med i bussen i taske (her må kun taske hunde medtages i bybusserne)


  • #24   19. apr 2015 Jeg fandt den der på dealhunter.dk. De påstod den kostede 17.000 kr fra ny, men den var sat ned derinde med næsten 50%, så jeg fik den for 9.000 kr. Normalt koster de almindelige ladcykler jo omkring 8.000 - 10.000 kr fra ny og det er uden el. Nu kender jeg ikke dine ben muskler, men jeg ville ikke anbefale at købe en uden batteri, den vejer et halvt ton - eller sådan føles det. Jeg kan ikke køre den længe uden batteriet sat til, men jeg har også kyllinge ben, såååå. Hvem ved? smiley

    Den kører udmærket...så længe du gøre ligeud, at dreje med den er lidt tricky og der skal ikke meget fart på i svinget før du triller, men det lærer man jo smiley


  • #26   19. apr 2015 Ja, det er imponerende smiley

  • #28   19. apr 2015 den kat med flaget på er da photoshoppet er den ik? o.O

  • #29   19. apr 2015 Den er SÅ sej smiley

    Jeg ville enormt gerne have sådan en Christiania bike, men de er bare *biiiib* dyre smiley


  • #30   19. apr 2015 Fed ladcykel - er vild med udsmykningen.

    En dag skal Silas have den lilla/lyserøde farve. Kan bare ikke rigtig finde Manic Panic nogen steder uden det koster en bondegård i fragt. Hvor køber du det henne?


  • #31   19. apr 2015 #28: Det tror jeg ikke smiley

    GInger: Jeg køber fra EMP shop: http://www.emp-shop.dk/lis_Manic-Panic_bandbrand/ smiley


  • #32   19. apr 2015 Hvor er det fint smiley
    Kan se du har små CC klistermærker på også - må jeg spørge hvor de er fra? Jeg kan ikke finde nogen jeg syntes er fine, men dine ser søde ud smiley Vil så gerne ha en på bilen smiley


  • #33   19. apr 2015 Tak Camilla smiley Selvfølgelig har jeg CC stickers, hehe. Når jeg gør noget så gør jeg det 100% smiley Alle de klistermærker er fra Ebay og kommer fra over hele verden. Den slags kan man desværre bare ikke finde herhjemme smiley Du søger bare på "Chinese Crested sticker" på Ebay og så skulle de komme op smiley

  • #34   19. apr 2015 Taaak smiley De har godt nok nogle søde nogen smiley

  • #35   19. apr 2015 NP: Jep, man kan finde alt på Ebay smiley Det er praktisk når man vil lave en Crestie-Cart smiley

  • #36   19. apr 2015 Tusind tak smiley

  • #37   19. apr 2015 Så er der købt klistermærker til bilen smiley tak for tippet.

  • #38   19. apr 2015 Det var så lidt smiley Og cool smiley

  • Rollo
    Rollo Tilmeldt:
    maj 2011

    Følger: 9 Følgere: 13 Svar: 925
    #39   20. apr 2015 Hehe fed lille 'hunde karet' - skulle vi ikke (forhåbentligt!) have bilerne byttet ud, så havde jeg også dekoreret dem - så snart der er en ny "hundebil", så HAR jeg klistermærker og andet klar til at der ikke skal herske tvivl om at det er hundenes bil og HVILKE hunde smiley

    Mht at farve hunden - så er jeg stadig både og med det, mest af alt fordi det er lidt fjollet - ved godt hunden ikke er generet af det men alligevel. Egentligt, reagerer hundene anderledes, ved at der er en hund i "mærkelige" farver - i forhold til hvordan de kan se farver osv?

    Har intet imod farver, er selv ret glad for farvelade hår smiley Og har joket om at farve rumpen på hver af mine så jeg kan kende forskel på dem i farten smiley

    Behøves ikke kun være manic panic, der er mange gode mærker som ikke indeholder alverdens mystisk skrammel, køber selv i England for det er billigere.

    Selvom jeg er kommet i dyb krise, har forelsket mig i Adores "Aquamarine" farve og nu er min sædvanlige hårfarve-pusher lukket smiley smiley (Troede ellers mit behov alene holdt dem ovenvande O:) )

    Nå hvor om alting er - sej karet og sej hund!!! smiley


  • #40   20. apr 2015 Fjollet? Det er som man ser det. Jeg synes det er smart og unikt og jeg kan bare godt lide at skille mig ud. Alle de ting, der er anderledes og lidt skæve, dem kan jeg li! Og jeg er aldrig gået op i hvad andre mener om mig, det er komplet ligegyldigt. Kommer aldrig til at gå på kompromis med de ting jeg kan lide, for at please flertallet smiley Men tak for komplimentet på min Crestie-Cart smiley

  • Rollo
    Rollo Tilmeldt:
    maj 2011

    Følger: 9 Følgere: 13 Svar: 925
    #41   20. apr 2015 Kan godt se det blev lidt pudsigt sagt, men var mest ment som at min mening var fjollet smiley Fordi jeg ikke helt kan beslutte mig om jeg synes det er fedt eller ej - på dyrene.

    Jeg ELSKER farver, mit hår skifter jævnligt - og gu' skal man ej please flertallet. Min mormor plejer at sige 'skynd dig at pil de ringe ud og få farvet håret så det ser ordentligt ud' osv. smiley Eller de andre i familien, som synes 'det ikke lige er deres smag' osv. - jamen så er det da så herligt nemt, at jeg på INGEN måde gør det for at please DEM, men KUN for min egen skyld!
    - Indrømmet, den dag jeg skal ud og søge job etc. VED jeg at det (desværre) har en betydning og så må noget dæmpes. Men det ærgrer mig, at der ikke bare kan være plads til det hele.

    Synes det er fascinerende og sjovt, hvor lidt der skal til at rykke ved folk og deres holdninger, - man hører kommentarer, når man har blåt hår - og det sjove er, at det også varierer bare afhængig af nuancen af blå osv. smiley

    Men, jeg kan bare ikke beslutte mig for om hvad jeg synes på dyrene - at din har en grøn stribe synes jeg bare er sjovt smiley Indrømmet, hvis nogle af mine har været tæt på når jeg har fået har de måske fået en farvet tot O:) smiley

    Er nok når det er sådan helt voldsomt meget - men i princippet synes jeg også det er for meget med en fuldstændig gejlet westie til udstilling med kridt i pelsen og ting til at få det til at stritte og se rundt ud osv - mine er kønnest når de er beskidte fordi de har leget i haven smiley

    Men, synes faktisk stadig det kunne være interessant at vide, om hunde der er farvet, bliver reageret anderledes på, af andre hunde? Især afhængig af hvad farve de er malet! smiley


  • #42   20. apr 2015 Ginger

    Kunne du ikke bruge det farvekridt man også kan få til mennesker? smiley Det er også ganske harmløst - og billigt smiley


  • #43   20. apr 2015 Jeg har ikke lagt mærke til at hunde skulle reagere anderledes, det er sgu det samme uanset om han er hvid eller grøn-håret. Er der ikke noget med at hunde er farveblinde? Synes jeg at jeg har hørt, eller at de ikke se farver lige så stærkt som os. De lader ikke til at se det på Spooky i hvert fald smiley

    Ja, det er så træls at der ikke er plads til alle i dette samfund. Men i det mindste er tatoveringer ved at blive accepteret på arbejdspladsen nu. det går langsomt, men det går fremad. Der var engang for ikke så længe siden, hvor de skulle være helt dækket. Som om folk bliver stødt af at se en tatovering. Altså, det er da latterligt. smiley


  • Rollo
    Rollo Tilmeldt:
    maj 2011

    Følger: 9 Følgere: 13 Svar: 925
    #44   20. apr 2015 Hm er faktisk ikke 'stærk' i hundens syn, men noget med gul og blå kan de se, eller ser tingene i gul og blå?

    Måske også bare mig som nogle gange er nysgerrig med hvordan sådan noget fungerer, kunne da være hunde var ligeså kritiske som mennesker mht farver *GG*

    Det er lidt det med generationer og hvilke signaler det sender - men i takt med at flere og flere får det og dermed 'flere typer' bliver det måske mindre "farligt".

    Men faktisk lidt sjovt, hvis vi synes tatoveringer = sømænd eller rockere, som en sagde på et tidspunkt i en debat om det - hvorfor er det så andre pludselig 'tager det til sig'?! smiley

    Men det kommer, der er da flere piercinger som bliver mere acceptable og som du siger, tatoveringer. Der er da også flere som får 'sjove hårfarver' og det kommer vel i takt med generationerne smiley

    Om ikke andet så må man vel også sige, at hårfarver på hunde da er en hel del bedre end de syge hoveder som tatoverer deres hund o.O
    - Og de farver man bruger er jo overraskende 'sunde' kontra så mange andre farver (i mere 'normale' farver).


  • #45   20. apr 2015 Ja, forandring kommer, ville bare gerne have det gik lidt hurtigere. Det er så stereotypisk, det med rockere og sømænd har tattoos. Jeg har 5 tattoos og jeg er hverken sømand eller rocker. Tattoos er forbundet med at være badass eller bare bad og jeg er nok den mest blide person du vil møde. Så de stereotyper skal bare manes i jorden. Jo hurtigere, jo bedre. smiley

  • #46   20. apr 2015 Sej Karet smiley

    Jeg har dette billede, der skulle vise forskellen på menneskers og hundes farvesyn smiley
    Så jeg tror egentligt ikke de ser den store forskel på om hunden er grøn eller om den er hvid smiley
    Om man skal farve sin hund vil jeg ikke afgøre, det bestemmer man selv. jeg ville ikke gøre det, men så længe det ikke skader hunden, ser jeg ikke grund til at andre skal blande sig i om man gør det smiley


    profilbillede
  • #47   20. apr 2015 De kan jo stort set ikke se grøn smiley

  • #48   20. apr 2015 Så de kan ikke se græs ?

  • #49   20. apr 2015 De kan godt se det, de kan bare ikke se farven så tydeligt. to sek finder lige et andet billede.
    Farveblinde mennesker kan jo også se genstandene, de kan bare ikke se farven.


  • #50   20. apr 2015 Menneske

    profilbillede
  • #51   20. apr 2015 hund

    profilbillede
  • #52   20. apr 2015 De billeder giver mere mening for mig smiley

  • #53   20. apr 2015 Fredsfyldt, jo har tænkt på det. Har også prøvet noget andet farve, men det gjorde hans hår helt underligt og det så slet ikke godt ud. Vaskede det ud med det samme. Ved ikke hvordan håret bliver af kridt? Havde også overvejet frugtfarve. Det må bare ikke genere hans hud og det skal vaske nogen lunde hurtigt ud igen, for det er kun til billeder smiley

  • #55   20. apr 2015 Frugtfarve tror jeg er svært at påføre en hund uden at få det udover det hele, det er jo helt tyndt som vand. smiley

  • #56   21. apr 2015 Ja det er også min tanke - og at det kommer mere på huden end håret.

  • Rollo
    Rollo Tilmeldt:
    maj 2011

    Følger: 9 Følgere: 13 Svar: 925
    #57   21. apr 2015 http://www.beeunique.co.uk/

    Væld af farver og mærker smiley


Kommentér på:
Tjek min seje hunde karet :)

Annonce