{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.044 visninger | Oprettet:

Kaster op {{forumTopicSubject}}

Nor har i de sidste 4 dage kastet op, men kun om morgenen lige når han vågner. Det han kaster op er gul skummende væske.

Han er frisk, spiser og drikker som han plejer.

Har sat ham på skånekost fra i morges for at se om det hjælper. Hvis ikke det har hjulpet frem til i morgen eftermiddag har vi fået en tid hos dyrlægen der.

Nogle der har bud på hvad dette kan være, eller hvad jeg ellers kan gøre for at hjælpe ham????

På forhånd tak!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kaster op
  • #1   23. apr 2015 Det lyder til at maven er tom. Jeg ville prøve at fodre lidt senere om aftenen og se om ikke det hjælper.

    Lia kaster også op hvis ikke hun lige får lidt i maven om morgenen/formiddagen, men gør hun det, så er der ingenting.


  • #2   23. apr 2015 Hvor tit fodre i, og med hvad?

  • #4   23. apr 2015 Hans foder står fremme altid og han har adgang til det døgnet rundt. Dyrlægen foreslog det samme. Forstår bare ikke helt hvordan hans mave lige pludselig reagere på det, når han har de samme spisevaner som han altid har haft smiley ? Han plejer som regel at spise det meste af sit foder lige inden vi andre går i seng, så det er ikke fordi han går i seng på tom mave.

  • #5   23. apr 2015 Vi giver ham 70 g. om morgenen (ca en skålfruld) og fodre med royal canin yorkshire terrier. Han spiser oftest op sen aften.

  • #7   23. apr 2015 Der er en god fedtprocent i foderet. Jeg prøvede faktisk det du beskriver her den anden dag. Det medførte dog bare at han havde tisset flere steder på gulvet og kastede stadig op den følgende morgen smiley Jeg lod det dog ikke trække og jeg brugte koldt vand - ved ikke om det har noget at sige?

  • #8   23. apr 2015 Han har fået bayvantic mod flåter for nogle dage siden. Han begyndte faktisk og kaste op dagen efter han havde fået det. Kan det være det kroppen reagere på?? Han var dog på akkurat det samme sidste sommer uden bivirkninger. Vi fandt også 2 kæmpe flåter på ham dagen forinden vi gav ham bayvantic. Måske det kan have noget at sige??

  • #10   23. apr 2015 Tak! Det vil jeg prøve smiley problemet er bare at det er ham der vækker os meget tidligt om morgenen ved at han står og kaster op. Men må prøve at stille uret til i morgen tidlig smiley

  • #12   23. apr 2015 Hehe ja det ville da være rarest at undgå smiley Tusind tak for hjælpen smiley

Kommentér på:
Kaster op

Annonce