{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.295 visninger | Oprettet:

Pas på jeres hunde {{forumTopicSubject}}

Pas på jeres hunde , der findes syge mennesker derude
Lille Bella på 12 år fra Sydals blev kidnappet
Den gik i haven ,ved vejkanten ,da en blå Peugeot 306 stopper og tager hunden med .Og raser fra stedet
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10153384231954421&set=pcb.10153384232074421&type=1


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Pas på jeres hunde
  • #2   31. maj 2015 Føj hvor grimt .. Jeg er glad for at den eneste mulighed folk har for at komme ind til hundene er via gårdspladsen det ligger nemlig bygninger hele vejen rundt om haven og vi har videoovervågning på hele pladsen .. Så håber og tror ikke der kommer nogen og napper hunde her

  • #4   31. maj 2015 Jeg er ikke på Facebook, så kan kun se et billede af en hund i sin kurv...hvad drejer det sig om? Ud fra kommentarerne kan jeg regne ud, den har været stjålet og kommet hjem igen...men hvor er den stjålet fra?

  • #5   31. maj 2015 Ja det ved jeg rotterne vi har 210 højt hegn ellers bryder schæferen ud.. Men selvfølgelig kan det lade sig gøre hvis de kravler over fra naboernes haver hvilket de kun kan ved at gå om bag deres huse .. Men de bliver fanget på kamera ..

    Der er også for ikke længe siden stjålet hunde ude foran netto i hundested endnu en grund til je aldrig sætter min hund foran supermarkeder..


  • #6   31. maj 2015 Ja den lille er hjemme i god behold
    Men hvad bilder folk sig ind
    En pige opsavere, at den lille hund bliver af en kraftig mand og dame ,sat af på en strand 15 km hjemmefra smiley smiley Jeg er måløs smiley


  • #7   31. maj 2015 Føj det er lige et par gader væk fra hvor jeg bor smiley

    Heldigvis når de er i haven, er der kattelem i døren (som altid er låst), så hundene har lært at kommer der nogen, så i stedet for at gø af menneskerne, så skal de løbe ind i huset og få godbid smiley
    Men alligevel skræmmende, når det er SÅ tæt på smiley


  • #8   31. maj 2015

    profilbillede
  • #10   31. maj 2015 Line Du skal alligevel passe på dine hunde ,Mennesker er mærkelige smiley

  • #11   31. maj 2015 C F det kan jo være ,men man har sku ikke lov til at stjæle en hund ,af den ene eller den anden grund .
    Det kunne jo også være at pigen der var med i bilen ,kunne følge med på FB,og så se hvor stor aktivitet der var omkring det


  • #12   31. maj 2015 CF
    Jeg tænker at de nok har opdaget at det var en ældre hund, efter de har taget den. Der står den er 12 år, men på billedet ser den da yngre ud, det kunne den også have gjort for tyvene i farten. smiley

    Inger, ja selvfølgelig, jeg ville blive knust hvis mine blev stjålet. Men jeg tror nu også mine ville blive dumpet et sted, den ene har epilepsi og er afhængig af medicin (især nu her i opstartsperioden på medicin), og den anden skriger i et væk hvis den bliver fjernet fra sin moar smiley


  • #14   31. maj 2015 Nej C F det er bare noget jeg skriver smiley

Kommentér på:
Pas på jeres hunde

Annonce