{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.620 visninger | Oprettet:

Lopper, Lopper, Lopper {{forumTopicSubject}}

aaaaaarh jeg bliver sindsyg.

Jeg er blevet fuldstændig angrebet.
Og jeg har vitterlig bare gjort alt jeg kan gøre for det.
Er jessie ikke loppefri fredag skal hun ind til dyrlægen og have noget på recept.

Er der andre der har samme problem? eller oplevet det før?

Bemærk at billedet kun er af den ene side af mine ben. Der er mindst ligeså mange bid på den anden side og ca 10 - 15 stykker andre steder på kroppen.

Det hele skete lige efter at jessie fik loppekur sidste Onsdag


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Lopper, Lopper, Lopper
  • #2   6. okt 2015 Vil du være fri for lopper, så følg f.eks. Byvantic kur mod både flåter og lopper, dvs. En ampul i nakken en gang om måneden.

    Det har jeg gjort, ingen lopper og flåter!


  • Hunden
    Hunden Tilmeldt:
    jan 2013

    Følger: 1 Emner: 8 Svar: 492
    #3   6. okt 2015 Bruger også bayvantic og har aldrig lopper eller flåter. smiley

  • #4   6. okt 2015 Har brugt en der hedder Prac-Tic på Jessie da det var den min dyrlæge forslog mig. og Frontline på katten.

    Nu har jeg lige været igennem alle kroge,revner og lister med en støvsuger og derefter flea-x smiley


  • #5   6. okt 2015 Giv din kat noget der virker fremover = IKKE Frontline :o)

    Jeg tror du har fundet forklaringen på hvorfor I nu har lopper.

    Jeg håber du kommer af med de møgkræ. Jeg ser ud ligesom dig hvis jeg kommer i nærheden af dem da jeg har loppeallergi.

    Katten får derfor Advantage pipetter i de værste loppeperioder og hunden får Braveto (tyggetbl. som holder i 12 uger) :o)



  • #6   6. okt 2015 Det er ikke nok at støvsuge ... kroge ...revner ... og lister ....
    Der er hundekurv/ tæpper ...seng/ sengetøj ... gulv/ tæpper ... møbler ...puder ... Ja ALT. ... Det der kan vaskes skal vaskes
    Lopper gemmer sig ALLE VEGNE.... og kan overleve LÆNGE.

    Og ...HUSK at tømme støvsugeren HVER gang du har støvsuget ... ellers hopper lopperne bare ud igen ...


  • #7   6. okt 2015 NITTIB

    Det glemte jeg og skrive. Alt det gjorde jeg i forgårs smiley


  • #8   7. okt 2015 Grunden til de bidder dig, er netop fordi hunden har fået loppekur, så må de jo finde en anden vært.
    Jeg får også sådan nogle bid, da jeg har loppeallergi, andre mennesker rører det ikke..
    Bliv ved med at gøre rent og bliv ved med st give hunden loppekur. Loppeæg kan ligge i 3 år og udklækkes først, når forholdene er til det igen.


  • #9   7. okt 2015 Man kan ikke være sikker på at Frontline virker - og så kan du jo dryppe herfra og til juleaften.

    Enig med Sanne - Advantage til katten, så du er sikker på at utøjet rent faktisk dør og ikke bare udvikler yderligere resistens.



Kommentér på:
Lopper, Lopper, Lopper

Annonce