{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Foder til Cavalier King Charlie Spanie
  • #1   21. okt 2006 Ja Cavaliere er møg kræsne - det er frygteligt...

    Jeg fodrer med råt kød hvilket jo er ret anderledes...

    En Cavalier opdrætter har videreudviklet det og hun har fundet et hollansk produkt som skulle indeholde det hele - læs mere om det her.

    (link fjernet)

    Ellers har jeg lagt mærke til at han er ret vild med foder der indeholder fisk - Regal Petfoods Salmon Bites eller Hennes Petfood...

    Prøv dig frem - de er rigtig kræsne, men det er også med at finde en balnce gang så den ikke løber om hjørner med jer...


  • #2   21. okt 2006 nu kender jeg ikke så meget til din race, men ved fra andre hunde der er kræsne at så er royal canin et rigtig godt foder!

  • #3   21. okt 2006 jeg har prøvet Hill`s Aktiv og Hennes Petfood.
    Lader i madskålen stå hele tiden fremme eller fjerner i den.
    Jeg har prøvet at lade madskålen stå fremme hele døgnet
    hun spiser måske 30 g. Blander jeg leverposteg eller andet spiser hun kun leverposteg og spytter tørfoderet ud


  • #4   21. okt 2006 På et eller andet tidspunkt bliver den vel sulten.....

  • #6   21. okt 2006 Jeg ville stille foderet frem i nax 10 min - så væk med det - og forsøg igen om aftenen...

    til sidst så spiser din hund nok...

    Hvorfor opretter du ikke din hund?


  • #8   21. okt 2006 Nu har jeg oprette hende


  • #9   21. okt 2006 Jeg har også kræsne hunde, dog ikke lige cavalier smiley
    Vi kan anbefale REGAL efter en tilvænningsperiode, er de blevet super glade for det!

    Ellers har belcando en finest croc variant specielt til små kræsne hunde, som jeg bruger når vi f.eks er ude at føjte hvor mine kan lade helt være med at spise i flere dage... men den kan de altså ikke stå for:-)


  • #10   21. okt 2006 Jeg har også en rigtig kræsen Cavalier. Før fodrede jeg med Nutro Choice og det kunne han godt lide.

    Nu fodrer jeg med Olivers og det vil han også spise - nogle dage gider han ikke, men sådan har han altid været. Inden jeg fik min anden hund Felix, stod hans mad bare fremme og han spiste når han havde lyst og holdte sin vægt flot.
    Nu fordi jeg har 2 hunde og vil undgå evt. slåskampe over maden, så lader jeg det stå fremme i 15 min og har han ikke spist, så bliver det fjernet. Nogle dage spiser han 2 gange om dagen, og nogle dage kun en gang og han tager ikke skade af det :o)


  • #11   21. okt 2006 Hennes petfood ville ingen af mine hunde så spise, med det er jo forskelligt fra hund til hund :o)

  • #13   22. okt 2006 Jeg har også en super kræsen cavalier han ville heller ikke have specific eller Hills eller olivers ja jeg kunne blive ved.. Men så prøvede jeg at købe Regal Petfoods og det var noget han kunne lide det var dog det alm hvalpe foder og ikke det med fisk.... Nu er vi så gået over til Barf (råfodring) da min anden hund fik allergi og det har taget tid for hans mave at vænne sig til men han elsker det... Han har nemlig også meget sart mave....



  • #15   22. okt 2006 Vi bruger Royal Canin

  • #16   22. okt 2006 vi bruger royal canin til vores cavaler også får han tit kartofler med kød og sause eller leverpostej madder han er slet ikke kræsen og det kommer lidt bag på mig at hører at de er kræsen for det er vores lille basse overhoved ikke smiley

    han er også vild med ris og fiskeboller hvis maven ikke er så god ;.)


Kommentér på:
Foder til Cavalier King Charlie Spanie

Annonce