{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
637 visninger | Oprettet:

Når hundene overrasker {{forumTopicSubject}}

Jeg fik jo lille Ezio for to uger siden. Jeg havde været lidt betænkelig, fordi Nellie ikke bryder sig om fremmede hunde (men dog er sød ved hunde hun kender), jeg havde forudset at skulle holde dem adskilt under meget besvær i længere tid.

Men det er gået SÅ nemt og over al forventning. Bare 1 dag efter han kom hjem begyndte Nellie at lege trækkelege med ham, og efter to dage begyndte de at tumle rigtigt.

Og Nellie NYDER det. Sascha har aldrig gidet tumlelege, og da Nellie jo ikke kan lide fremmede hunde (og jeg ikke har veninder/venner med hunde), har det været småt med det. Så det er bare så skønt!

Endnu bedre er det, at Nellie ikke er jaloux (eller hvad man nu vil kalde det). Hun har ellers altid gået mellem mig og Sascha når jeg ville nusse Sascha, men det er intet problem med Ezio.

Og hun beskytter ham. Hvis Sascha eller mine forældres hund, Silver, knurrer eller lignende, så stiller Nellie sig imellem og "hyrder" dem fra hinanden.

Jeg er bare så STOLT af min lille "problemhund". Samtidig har jeg også bedre tid til Sascha nu, fordi Nellie ofte er beskæftiget med Ezio (når han ikke sover). Og Ezio er jo bare en skøn, sød hvalp.

Så alle er glade! Det er bare dæjli! smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Når hundene overrasker
Kommentér på:
Når hundene overrasker

Annonce