{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.115 visninger | Oprettet:

Lufter du hund, når du lufter hund? {{forumTopicSubject}}

Jeg kom til at tænke på det i dag, da jeg gik forbi en mark, hvor en mand og hans hund stod. Manden var meget optaget af sin telefon, imens hunden stirrede intenst på en bold ved mandens fødder. Uden at se op, sparkede han til den. Hunden for efter den, kom tilbage og stod igen afventende, uden at manden kiggede op fra telefonen. Efter et øjeblik sparkede han igen til bolden.
Det kan selvfølgelig være en meget vigtig SMS, som lige skulle skrives i det øjeblik, som jeg gik forbi (eller en sjælden pokemon), men ellers synes jeg, at det at ærgerligt, at mange er så optagede af deres telefoner osv., når de er ude med vufferen.

Da jeg havde min gamle tæve, luftede jeg hende aldrig, uden at have musik i ørerne. Da hun blev syg af kræft, og jeg kunne se, at der ikke var længe igen, fik jeg så dårlig samvittighed, og musikken blev lagt væk, så jeg kunne være 100% til stede i hendes sidste tid.
Med Atlas hører jeg aldrig musik, men efter pokemon go er kommet til, kigger jeg på min telefon, når den vibrerer smiley

Hvordan har I det med elektronik under lufteturen?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Lufter du hund, når du lufter hund?
  • #1   24. jul 2016 Tja, jeg har den tit med og ofte hører jeg også en lydbog eller musik mens jeg går. Hvis jeg træner hunden er telefonen pakket væk.
    Har tidligere geocachet en del og der var hundene næsten altid med ude, så jeg er til moderat elektronikbrug på hundeturene smiley


  • #3   24. jul 2016 Jeg har ikke rigtig nogen holdning til det så længe man er opmærksom på sin hund og sine omgivelser og ellers sørger for at aktivere hunden ordentligt og give den tilpas opmærksomhed smiley
    Nogle gange ligner jeg også en der går en mega kort tur med hunden og er totalt fokuseret på mobilen. Åh, jeg tør ikke tænke på hvilket indtryk folk kan få af et øjebliksbillede smiley Andre gange tager jeg slet ikke mobil eller noget med (men som regel har jeg ALTID mobil med på tur for en sikkerheds skyld).
    Så jeg har det sådan lidt, bum bum.. jeg synes det er svært at generalisere


  • #4   24. jul 2016 Jeg har altid min iphone med når jeg lufter - men den er altid på lydløs og jeg har den bare i lommen.

    Når jeg går med mine hunde er det ren terapi at gå og tænke og dagdrømme - som jeg iøvrigt også gør når jeg løber og derfor ikke har musik i ørene der - og jeg er personligt meget mere nærværende overfor mine hunde når jeg ikke beskæftiger mig med elektroniske ting under turene smiley


  • #5   24. jul 2016 Da jeg havde Robin, var telefonen det meste af tiden i lommen..

    Mest fordi han havde en vane med at trække voldsomt samt "råbe" af fremmede hunde, så SKULLE være opmærksom på omgivelserne..

    Ellers var han med på Geocaching, så der var mobilen fremme..

    Musik i ørene prøvede jeg, men jeg havde det ikke godt med ikke at kunne hører ham ordenligt


  • #6   24. jul 2016 Jeg har altid min telefon med.
    Og jeg kan sagtens skrive smser imens. Men det er ikke noget der sker dagligt.
    Som regel bruger jeg den til at tage billeder af mine hunde imens vi går.




  • #11   24. jul 2016 Jeg hører aldrig musik. Hader at jeg ikke kan hører mine omgivelser ordentligt. Lige pt. er jeg på pokemon go, og en sjældengang ser jeg lige et youtube program eller sang. Men ellers bruger jeg ikke min telefon når jeg lufter hund. Hader at gå og smse, det kan jeg ikke hitteudaf smiley Også elsker jeg at lytte til naturens lyde. Har altid et øje på Trille

  • #12   24. jul 2016 Jeg har den med både fordi jeg altid har den på mig, eller lige i nærheden, men også grundet sikkerhed.
    Min familie skal kunne få fat i mig og jeg i dem.


  • #13   24. jul 2016 Jeg hører aldrig musik eller lignende, når jeg lufter hund. Jeg kan godt lide at være opmærksom på alting. Jeg kan godt svare på en SMS, det tager jo heller ikke mange sekunder - men jeg fokuserer ret meget på hunden; det er nok fordi jeg er vant til Nellie, hvor jeg altid skal være på forkant med alt, fordi hun er så reaktiv på alting.

  • #15   24. jul 2016 Jeg har nærmest aldrig min tenefon med når jeg lufter hund, og hvis jeg har er det for at tage billeder.
    Jeg synes jeg skylder Thøffen at være nærværende når vi går tur.


  • #16   24. jul 2016 Jeg har desværre fået den dårlige vane, at høre lydbøger, når jeg er på tur med Kia. Noget jeg havde forsvoret, før jeg fik en Smartphone i julegave. Dengang jeg havde min Nokia, var den altid slukket og i lommen, og jeg var 100% til stede, sammen med Kia. En Nokia kunne jo slet ikke alt det en iPhone kan :o)

    Jeg arbejder med at skippe den vane, at høre lydbøger, da jeg har fundet ud af, at jeg ret hurtigt fik rigtig svært ved at tænke og dagdrømme (som Martine beskriver det), fordi min hjerne var vant til konstant at være stimuleret af elektronik.
    Det er overraskende svært, igen at lære at lade tankerne få frit spil.

    Jeg glemte at lytte til fuglene, nyde synet af de store fede harer der pt. hopper rundt etc.
    Fx. opdagede jeg for første gang, for nyligt, hvordan stæren imiterede Kias pivedummy (som hun endelig heldigvis har fået smadret pivet i), så der begyndte at lyde pivedummylyde fra en pipfugl i et af træerne :o)
    Det ville jeg ikke have hørt med en lydbog kørende :o)

    Så nu er jeg igen meget obs. på ikke at have telefonen på lyd, når jeg er med Kia ude i naturen.

    Jeg har altid haft den regel der hedder, at turen er Kias. Hun får absolut intet ud af, at rende rundt i halsbånd og snor på fortovet på en villavej. Ture med hende foregår steder hvor hun kan gå fri, snuse, grave, bære rundt på sin dummy (for ikke at bære rundt på/og bide i pinde) etc. Vi har ikke travlt, vi har ikke en bestemt rute. Det foregår så vidt muligt på hendes præmisser.

    Jeg har altid min telefon med, i tilfælde af, at der sker et uheld eller lign. Kia skulle blive bidt af en hugorm, eller lign. + så er der jo GPS i, så vi kan finde hjem, hvis vi farer vild, og så andre kan finde os, hvis noget går galt :o)


  • #17   24. jul 2016 Mobilen ligger i lommen, ofte sat på lydløs, og er faktisk kun med til brug i nødstilfælde.
    Hundeturene er hundenes tid og et dejlig afbræk fra al den tid som jeg bruger ved computeren, både arbejdsmæssigt og privat.
    Nyder "stilheden", naturen, vildtet samt kontakten og hyggen med bamserne så meget mere på den måde.


  • #18   24. jul 2016 Nå ja, jeg har da stort set altid mobilen med mig. Den er bare i lommen.

  • #20   24. jul 2016 Jeg har.

  • #21   24. jul 2016 Min mobil er altid med på tur - og tager den da, hvis den ringer og svarer på sms'er. Men gider ikke lange samtaler eller sms'en hele tiden, når jeg er på tur med hunden. Det er vildt træls smiley

    Nogle gange hører jeg musik, andre gange går jeg bare i egne tanker. Det kommer også lidt an på, hvor vi går.

    Det varierer meget. smiley


  • #23   24. jul 2016 Jeg har ikke altid lommer, så kommer den i BHen smiley Jeg er først på den, hvis jeg er kommet afsted uden bh og uden lommer.. så må jeg holde den i hånden smiley

  • #24   24. jul 2016 Jeg har nærmest aldrig min telefon med, men her den sidste uge har jeg engang imellem (når jeg har husket den) jagtet pokemoner smiley
    Men da jeg ik rigtig fanger nogle nye, kan jeg mærke, det bliver mindre spændende, så om en måned er jeg nok tilbage ved den sædvanlige vane med at gå og dagdrømme og tænke på alt muligt forskelligt, når vi går smiley


  • #25   24. jul 2016 Jeg er piske nødt til at have lommer, når jeg går med tøserne. Efter mine blodpropper er nitroglycerinspray og mobiltelefon en fast betanddel uanset hvor jeg befinder mig. Men begge dele ligger fint i lommen. Jeg går ikke og taler i mobil eller skriver sms`er.De må vente til jeg kommer hjem eller kommer i bilen, hvis vi er ude på tur, tøserne og jeg smiley

  • #26   24. jul 2016 Jeg har en "hundeluftevest" hvor der er hele 4 lommer. Der skal også være plads til godbidder. smiley

  • #27   24. jul 2016 Jeg har ikke så ofte mobil med på tur, hvis jeg har er det for at kunne tage billeder af kræet smiley
    For tiden har jeg dog pga. Pokemon Go. Jeg kigger på mobilen når den vibrerer eller hvis Tucker alligevel står og snuser til noget spændende.

    Jeg hører aldrig musik på turen, jeg synes slet ikke jeg kan være nærværende nok så, jeg render jo og sludrer med Tucker på det meste af turen og vil da gerne hører hvis der evt. kommer nogle.

    En af grundende til at mobilen førhen aldrig rigtig var med, er netop at jeg sjældent har lommer i tøjet. Pt. går jeg med den i hånden, selvom det egentlig er ret belastende, da jeg gerne vil have hånden fri, ellers kan den sættes i buksekanten smiley
    - Godbidder er i en godbidstaske på snoren og poser i en holder der på også.


  • #29   24. jul 2016 Hvis det (en sjælden gang) er for varmt til at bruge min vest, så har jeg mavebælte på med to lommer - en til mobil, en til godbidder.

  • #30   24. jul 2016 Det sker mere end ofte, at jeg ikke engang har min telefon med, når jeg er ude med hundene. Jeg gider simpelthen ikke at forstyrres af den.

  • #32   24. jul 2016 Som en tilføjelse så har jeg altid (som i altid!) min mobil på lydløs. Så den kan ikke forstyrre mig. Men den er god at have til eventuelle nødsituationer eller hvis jeg skal tage et billede af en hund eller tre. smiley

  • #33   24. jul 2016 Jeg synes også man skal skelne imellem om man går med snotten i mobilen hver gang man lufter hund uden at være yderligere opmærksom på sin hund, eller om det bare er engang imellem at man tager mobilen op.
    Det kan jeg godt finde på, hvis jeg lige har gang i noget og skal tage hunden ud på en kort tur, og det mener jeg ikke er nogen stor synd. Ligesom det heller ikke er det, hvis man fx. springer en tur over og lukker hunden i haven, men en anden snak, hvis gåturene konsekvent erstattes med haveluftning...

    Jeg går som regel ikke og kigger på mobilen selvom jeg stort set altid har den med (skræk fra engang hunden stak af fra mig som yngre og jeg stortudende måtte stoppe en bil og låne mobil)

    Men jeg synes sådan lidt.. som udgangspunkt har jeg fokus på min hund når jeg går tur - ikke bare for hende men også mht. omgivelserne - men det sker altså engang imellem at jeg lige tager et par kig på mobilen imens og det synes jeg da egentlig ikke er værre end så meget andet smiley


  • #34   24. jul 2016 Jeg går ofte hjemmefra uden min mobil, når jeg lufte hunde så lufter jeg hunde.

    Men altså nu er jeg begyndt at spille pokemon for sjov, og det resultere da ind imellem i at en af hundene kommer med, og ja så har jeg altså mobilen i den ene hånd , og tager den så op hvis den vibrere fordi der er en pokemon smiley Men det er jo så netop en ekstra gåtur, og ikke en af de 3 daglige gåture hunden får.


  • #35   24. jul 2016 Jeg bruger ikke elektronik på gåture, men jeg kan da godt gå i mine egne tanker. Lia er også med mig ude når jeg arnejderi haven, hvor hun laver noget fodersøg i mellemtiden, og der får hun heller ikke fuld opmærksomhed.

    Leger vi eller træner vi, så er jeg dog på. smiley


  • #36   24. jul 2016 Isabelle - Ja, jeg hader ikke at have lommer..

  • #39   24. jul 2016 Stakkels dem der kun har fastnet tlf. ...... hvis de er lige så afhængige af deres tlf. som nogen folk her på HG .... ( og mange andre ) .....
    Så er det satme mange tusind kilometer tlf. ledning , der kommer til at ligge og flyde på kryds og tværs allevegne....... som dem med næsen i deres mobil tlf. kan gå og skvatte over .... smiley smiley smiley smiley smiley smiley


  • #40   24. jul 2016 Jeg har oftest kun lommer, hvis jeg har en jakke eller trøje på med lommer i, derfor jeg oftest bare lader telefonen blive hjemme smiley

    Når vi gør ture er det for hundenes skyld, ergo forgår det på deres præmisser, vi har heller ikke en bestemt rute vi går, det skifter fra gang til gang hvad vi lige har lyst til, og hvor langt vi gider gå . Vi bor heldigvis i en lille flække omgivet af marker, skov og sø, så der er rigelig mulighed for både ture på stisystemrene i byen, eller rundt omkring i den skønne natur smiley


  • #41   24. jul 2016 NITTIB - Jeg har ikke haft fastnet mens jeg har boet hjemmefra smiley

  • #42   24. jul 2016 Og jeg bruger stort set kun fastnet. Mobilen er kun til nødssituationer eller når restauranter, kommunen eller andet insisterer på et mobilnummer.

    Fordelen ved fastnet er jo netop at man ikke er forbundet hele tiden - uanset hvor man er. smiley


  • #43   24. jul 2016 Jeg bruger så min telefon til meget andet end at snakke/skrive med folk smiley

    Den er mit ur og det jeg bruger som afstresning inden jeg går i panik når jeg er ude


  • #45   24. jul 2016 Det lyder som om ,.. at folk ALDRIG kom udenfor en dør , inden mobilen blev opfundet ... ( eller ikke var så kendt ) ... af skræk for at Fastnet Tlf. derhjemme skulle ringe ... og man ikke kunne svare . ... ha ha ha ...

  • #46   24. jul 2016 Jeg kender slet ikke nogen der har fastnet mere smiley Selv min mormor og farmor+farfar har droppet det smiley

  • #47   24. jul 2016 Jeg kom fint uden for en dør, da jeg ingen telefon havde, ligesom at jeg fint kommer uden for en dør nu hvor jeg har telefon. Ingen ændring der.
    Jeg bor alene ude på landet og derfor er det vigtigt for mig at jeg kan ringe efter hjælp. Jeg har ingen fastnet og har aldrig haft det.
    Jeg har en søster der kan føde nu og hvorfor skulle jeg løbe den risiko der er ved at jeg kan overse og hører at hun forsøger at komme i kontakt med mig?

    Jeg har ingen smartphone, så jeg er ikke halvt så afhængig af min telefon som alle andre er.


  • #49   24. jul 2016 hov jeg lyver, mine svigerforældre har stadig fastnet smiley

  • #50   24. jul 2016 Jeg fik min første mobil til min konfirmation (14 år gammel) før det havde jeg telefonsvarer (Aka min mor)

  • #51   24. jul 2016 Selv min bedstemor på 92 år har mobil og iPad. smiley

  • #52   24. jul 2016 Jeg har også min telefon med for at kunne tilkalde hjælp hvis noget skulle ske.
    Jeg har både prøvet at en hund der løb over vejen efter mine hunde blev påkørt af en bus og ingen ejer i syne.
    Jeg har også prøvet at min egen hund pludselig ikke kunne bruge bagkroppen,, så jeg måtte bære hende meget langt hjem, for at komme til dyrlægen (havde ingen telefon med).

    Jeg har også oplevet ubehagelige og fulde folk, en der gik og tæskede løs på parkerede biler og en meget ubehagelig fyr blotter.

    I alle de tilfælde er det rigtig rart at have en telefon med sig, så man kan alarmere eller tilkalde hjælp.


  • #53   24. jul 2016 Hvor er det fedt at høre så mange forskellige synspunkter smiley

    Det skal heller ikke lyde som om, at jeg er fuldstændig imod telefoner. Jeg har næsten altid min med i lommen, men jeg glemmer den også tit derhjemme, fordi dens batteri er så elendigt, at den sidder i opladeren næsten hele tiden. Jeg kan også selv finde på at svare på en SMS eller tage et opkald, hvis det er vigtigt. Jeg har næsten altid lyd på min telefon, vil helst ikke gå glip af opkald.
    Jeg har næsten altid lommer, som er proppet med godbidder, klikker, telefon og forskellige typer af affald, som Atlas har fundet (kan ikke få mig selv til at smide det igen, når jeg først står med det i hånden).


  • #54   24. jul 2016 Jeg lufter hund når jeg lufter hund. Ellers når jeg simpelthen ikke at være på forkant med hundenes reaktioner på ting og sager.
    Nogle gange har jeg et barn med i barnevognen, og da tabes fokus da en del ift når jeg går alene.


  • #55   24. jul 2016 Jeg har altid min mobil med, når jeg lufter min hund i tilfælde at der sker et eller andet.
    Jeg kan godt finde på at svare en SMS eller en sjældent gang snakke i tlf mens jeg lufter hund. Jeg har også prøvet Pokémon go, men synes netop at jeg så har snotten i min mobil hele tiden, lægger jeg tlf i lommen, så slukker den automatisk, så ved jeg ikke om der er en Pokémon i nærheden. Jeg har også prøvet at skulle fange en Pokémon, men hunden skulle lige snuse, så Pokémonen forsvandt igen. Jeg synes ellers der var alletiders ide at kombinere hundeluftning med spil, men føler ikke jeg er nærværende nok, når jeg spiller, og det er jo for hundens skyld jeg går tur.


  • #57   24. jul 2016 Jeg har min telefon med under lufteturene - men det er kun til at tælle skridt og se, hvad klokken er smiley En sjælden gang imellem formaster jeg mig til at tjekke Facebook eller Instagram - men det er kun, når hundene har fået foder spredt ud og har travlt med at lede efter det. Og det drejer sig kun om ½ minut.
    Når vi går selve turen kan jeg ikke gå og kigge på telefonen. Jeg er nødt til at holde øje med løbere, cyklister og andre hundeluftere, så vi ikke kommer i karambolage med hinanden smiley


  • #58   24. jul 2016 Jeg klarer tit lidt arbejde over telefonen når Floyd og jeg går morgentur.

    Derudover, så tjekker jeg også mails og facbook


  • #59   24. jul 2016 Jeg har kun telefon med, hvis jeg kører til det sted, jeg skal gå tur. Hvis der skulle være problemer med bilen, er det nu meget rart at kunne ringe efter Falck.

    Hvis jeg bare går herhjemme fra, gider jeg ikke have den med. Det meste af min omgangskreds ved, at jeg er nemmere at få fat på på fastnettet. Der er så heller ikke altid lige god mobil dækning her.


  • #61   24. jul 2016 Jeg har ALTID min mobil med. Udelukkende for at kunne tilkalde hjælp hvis det blir nødvendigt. Jeg bruger den ikke, da den som regel altid er på lydløs.

    Og jeg kan jo ikke så godt gå og småsnakke med Balto hvis jeg ikke kan høre hvad han svarer, vel? smiley


  • #62   24. jul 2016 Efter mine blodpropper, tør jeg ganske enkelt ikke gå nogle steder uden. Dog har vi søreme også fastnet. Vi bruger den stort set aldrig, men den er med i "TV/net-pakken" og den er gratis at have. Jeg ville gerne af med den, men manden insisterer på at beholde den smiley Men vi ringer altid selv fra vores smartphones smiley

  • #63   25. jul 2016 Har aldrig min tlf med, hvis jeg går tur i nabolaget.

    Har den altid med, hvis jeg kører i skoven/til stranden eller ? Men der efterlader jeg den som regel i bilen smiley Gider ikke at slæbe på hverken mobil, kamera eller lign. når jeg går tur. Men med 5 hunde, har jeg så også rigeligt at gøre med at vikle snore ud, mangler ofte en ekstra ledig hånd smiley

    Er én af de få, der stadig har fastnet, og insisterer på at beholde den. Hader at snakke længe i mobilen, som bliver varm, og jeg har veninde, som bor langt væk, som jeg snakker i tlf med, i flere timer ad gangen, så..... smiley


  • #64   25. jul 2016 Vi har stadig fastnet og folk ved, at skal de have fat i mig er det enten via den eller også skal de sende en mail.

    Jeg har en mobil, men den ligger permanent i den taske jeg har med på arbejde, jeg bruger den ikke hjemme.
    Jeg er hjemmefra i 16 timer ad gangen og har primært telefonen med, så familien i nødstilfælde kan komme i kontakt med mig eller hvis bilen pludselig skulle strejke, jeg har 100 km hver vej.


  • #66   25. jul 2016 Ej nu går vi morgentur og jeg tjekker hg -;)

  • #68   25. jul 2016 min mobil er med på tur til billeder men jeg taler ikke i den, går og glp efter en pokemon, sms'er eller er på face. Jeg synes det er respektløst at bruge den sådan når man er sammen med andre det være sig andre mennesker eller sine hunde

  • #72   25. jul 2016 Gåtur, træning osv med hundene er tid dedikeret til dem. Oftest har jeg ikke engang mobilen med når jeg er afsted med hundene. Nogle gange er telefonen med hvis jeg skal have styr på tiden og fx skal nå et eller andet til en bestemt tid. Men den er på lydløs og ligger i en lomme. Jeg svarer ikke på opkald og jeg tjekker ikke en sms, når jeg er ude med hundene. Omdrejningspunktet i min verden er ikke min telefon smiley Jeg ser mange der nærmest lever deres liv gennem deres mobil; de ser eller hører kun noget gennem den. Hold op hvor må de gå glip af meget. Fx til morgen på tur langs markerne, hvor lærken sang på livet løs (selvom den vel egentlig burde være holdt op med det for i år).

  • #73   25. jul 2016 Det kommer an på hvilken type tur det er.. Skal vi lege eller træne, så er mobilen i lommen, og der er fuld fokus på vuffer.. Er det bare almindelig snuse-tisse-lufte-tur, så kan jeg godt finde på at gå og finde pokémons.. Hunden er også kommet med på en hel del ekstra-ture pga. pokémon go smiley

    Men nu behøver jeg heller ikke gå og kigge på min telefon hele tiden når jeg spiller pokémon.. Jeg ved hvor pokéstops er, og mobilen vibrerer når der kommer en pokémon, så det er ikke så kompliceret smiley


  • #74   25. jul 2016 Jeg er 100% til stede på lufteturene. Jeg tør ikke andet med min teenagebombe af en hund smiley

    Hvis jeg lufter når det er mørkt, går jeg dog altid med musik smiley Jeg er mørkeræd, hvis jeg ikke har musik i. (Lidt weird, men sådan er det).


  • #75   25. jul 2016 Jeg kan sådan set sagtens være voldsomt uopmærksom på Coco, når vi går tur, uden overhovedet at have mobilen med. Mine tanker kan bare flyve ud af et sidespor så meget at jeg nærmest ikke selv er til stede på turen.. Det sker oftest, når vi er i hundeskov og Coco bare trisser afsted ved siden af mig, skoven inspirerer tankerne til at flyve smiley

    Så jeg behøver slet ikke mobilen til distrahere mig, det klarer hjernen så fint selv smiley
    Og netop derfor har jeg den så vidt muligt altid med på skovtur, for det er ikke sjældent jeg er blevet væk og har skullet bruge GPS'en til at finde hen til bilen smiley


  • #78   25. jul 2016 Jeg har altid telefonen med i lommen - netop hvis der "sker noget", som andre også er inde på. Men den er på lydløs, og eftersom jeg altid går med mindst to af hundene i flexline, så er det fuldstændig umuligt for mig, at betjene en mobil samtidig. Faktisk er det en udfordring, bare at få basket myg væk smiley

  • Lars N
    Lars N Tilmeldt:
    nov 2008

    Følgere: 7 Hunde: 2 Svar: 444
    #79   25. jul 2016 Jeg har ikke mobilen med på tur.

    Det kan jeg ikke fordi Manze er så usikker. Jeg er nød til at være klar til afledning og kontakt.


  • #81   26. jul 2016 Jeg er helt enig, Palle, min er som sagt oftest også med, hvis ikke jeg glemmer den. Så længe Atlas er hvalp går vi alligevel ikke særlig langt, og skulle der ske noget, kan jeg stadig bære ham. Når vi begynder at gå længere og længere, bliver den vigtigere for mig at have med.

  • #84   26. jul 2016 Jeg har altid min mobil med, for min egen sikkerhed, hvis der skulle ske noget, og nogen skal have fat i mig, hvilket er yderst sjældent.

    Det med at høre musik eller e-bøger synes jeger lidt skørt, for hvis I går i skoven, går I glip af en masse.

    Jeg lytter meget til fuglene, hører vindens susen i træerne og meget andet, som jeg synes er en stor del af oplevelsen ved gåturen med hunden.


  • #85   26. jul 2016 Jeg hørte, som nævnt, også selv musik da jeg luftede min gamle hund, men i dag føler jeg virkelig at jeg gik glip af noget med hende. Forstår godt, at man ikke kan lide at gå alene uden musik, men man er jo ikke alene, hunden er jo med smiley men altså, jeg bliver ikke forarget over at nogle vælger at høre musik, lydbøger osv., det er bare ikke noget jeg har lyst til mere. Atlas og naturen får min fulde opmærksomhed smiley

Kommentér på:
Lufter du hund, når du lufter hund?

Annonce