{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.311 visninger | Oprettet:

Apropos foderdiskussionen {{forumTopicSubject}}

Det er jo jævnligt et emne herinde, hvilket foder er bedst, og de fleste har en passioneret holdning til dette emne. Som så meget andet i hundehold tror jeg ikke der er én rigtig måde, men man må tilpasse sig den enkelte hund - og ejeren kender trods alt oftest sin egen hund bedst smiley

Personligt har jeg valgt at fodre kornfrit med VOM og hundemat samt råt ved siden af.
Lige for øjeblikket har jeg Taste og the Wild, Acana, Essentials og Orijen i huset, som efter det jeg har læst og forsøgt fungerer udemærket til mine hunde.

Jeg faldt i dag over denne hundemads test på facebook. Hvad tænker I umiddelbart om resultatet? Og om deres kriterier?

http://www.reviews.com/dog-food/


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Apropos foderdiskussionen
  • #2   29. jul 2016 Jeg synes den er lidt ligegyldig, eftersom de har fjernet fodertyper fra den.

    Det vil jo svare til at jeg laver en test der hedder : Hvilke hunderacer er de flotteste .. og EB, Tervueren, Golden Retriever, Irsk Setter, Malinois, Schæferhund og samtlige racer under 40 cm i stang har jeg fjernet.

    Synes det er sådan lidt .. jaja, så siger vi det.



  • #3   29. jul 2016 Jeg opgav at læse det hele, det alt for besværligt på engelske og igen, de har jo ikke tjekket alt det hundemad der findes, det jo forskelligt hvad de forskellige trives bedst med, Caos trives fint på Kingsmoor og Acana, så det får han i light versioner, men derfor betyder det ikke at "naboens" hund fungere på det, den trives måske fint med foder fra Aldi smiley

Kommentér på:
Apropos foderdiskussionen

Annonce