{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
638 visninger | Oprettet:

Dana & Anton {{forumTopicSubject}}

Er et par rødder uden lige, bøller og banditter, de svinger faktisk alt for godt sammen. Selv om de er meget ulig i størrelsen.

Men der er nu ting i deres leg som undre mig. Jeg ved ikke lige helt om jeg kan forklare det, men prøver .
Vi sidder ude på terrassen, de 2 lømler står og kigger ud i haven, pludselig står Dana og kigger meget intens på Anton.... begynder at snuse ham på ryggen... slikker lidt der på ryggen, herefter sker der flg :
1. hun humper ham simpelthen smiley
2. hun hopper ned på sine albuer og maser ham ned med sit hovede smiley

Uanset om hun vælger nr 1 eller 2, så går den vilde jagt og leg herefter, Anton efter Dana .... Dana efter Anton smiley smiley
Og når Anton er efter Dana, hopper han på bagben mens han holder fast på Dana og bider hende enten i halen eller numsen, og Dana løber nærmest med numsen inde under sig selv.

En ting er at de har en fest uden lige, men man undre sig da en del over hvordan den starter smiley Er det helt normalt ?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Dana & Anton
  • #2   25. sep 2016 Lyder mere som stress-leg end sjov-leg.?
    Mine tre små hunde har af og til stress-lege. Altså de påbegynder leg, fordi de ikke ved hvordan de ellers skal håndtere situationen, ligesom når de pludselig humper. De gør det ikke fordi de synes det er sjovt, men for at komme ud af en kedelig/farlig/"akavet" situation som fx mødet med en anden hund eller kedsomhed.
    Under denne leg kan de også komme op om skændtes fordi de køre helt op i stressfeltet.
    Det er svært at vurdere uden at have set det, men så har du lidt info om hvordan jeg oplever det hos mine hunde. smiley


  • #3   25. sep 2016 Lyder som om de har det sjovt;) Alfen opfordrer også ofte til leg på den måde og så styrtes der rundt og hapses i ben;)

  • #4   25. sep 2016 Jeg har optaget en video her til aften, hvor man kan se de leger, eller rettere slåsser for sjov.
    Når Anton starter en leg, gør han meget modsat Dana, han begynder at bide hende i halsskindet, indtil hun overgiver sig og leger med ham.

    Dvs de har hver deres måde at invitere til leg på, dog virker ingen af dem synderligt stresset, til gengæld har de en fest uden lige, og der er logrende haler smiley
    Der af skal jeg ikke påstå at de eller Dana ikke stresser, jeg synes bare ikke hun gør det. Den metode hun bruger som beskrevet i startindlæg, skal det dog siges, at det er ikke altid hun når til punktet hvor hun humper eller maser ham med hovedet, selve snusen og slikken på ryggen af Anton er nok til at han ved hvad hun vil, og så går den vilde leg smiley


  • #5   25. sep 2016 Jeg lægger video`en ind i morgen, der kan man også se den anden ting jeg undre mig over, nemlig at de ligger og muler løs, og pludselig stopper en af dem op, og snuser til den andens *tissegøj* smiley og så er der stilstand i nogle sikunder, hvorefter legen forsætter , og det skal siges at den der bliver snuset til ligger helt stille i mens der snuses .
    I den video jeg fik i dag, gør de de faktisk begge 2 inden filmen er slut.


  • #7   26. sep 2016 http://www.hundegalleri.dk/video/diverse-hund/44339-dana__anton

    Nu er den video her, det er så mere hygge, de gør de rigtig meget. Og det er tydeligt at det absolut ikke er alvor for nogen af dem.


  • #9   26. sep 2016 Tydeligt hygge-leg - men det er jo heller ikke som beskrevet i 1. indlæg. smiley

    Hvor er de søde sammen.


  • #10   26. sep 2016 Dana er ukristelig overbærende med den lille bandit, men ja de er søde sammen.

    Sjovt er det også, især til polakkernes store morskab, at lege / drille Dana, og Anton straks kommer fræsende hende til undsætning smiley
    Man skal jo forsvare sin Dame smiley


Kommentér på:
Dana & Anton

Annonce