{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
340 visninger | Oprettet:

operation for AD {{forumTopicSubject}}

Hej jeg står med en hvalp på 5 mdr. der muligvis skal opereres for AD. Hun skal til røntgen i morgen og jo får svar i morgen. Er der nogle der har prøvet det og hvordan var forløbet og hvordan blev resultatet? det der bliver svært er den lange hvile pause fordi hun jo er en glad hvalp som elsker at leje.


Kommentarer på:  operation for AD
  • #4   26. sep 2016 En jeg træner med har en finsk lapphund som er opereret for AD som 5-6 måneders, og det gik fint. Det var selvfølgelig træls at den skulle holdes i ro, men idag er hunden glad og veltilpas. Går til hundetræning og har ingen mén. Den er 6 eller 7 år i dag.

  • #5   26. sep 2016 Det værste og sværeste bliver nok at holde hende i ro...

  • #6   26. sep 2016 min hund blev opereret 2 gange i forbindelse med benbrud kun 16 uger gammel. Jeg lod hende bruge næsen meget. Og vi trænede nogle stille øvelser såsom "vente på mad/godbid" og vi trænede meget "vent/bliv" generelt smiley

    Jeg købte sådan en hvalpegård jeg slog op rundt omkring i lejligheden, så hun kunne følge med i hvad jeg lavede, uden at kunne tosse rundt.

    Men ja det er svært! De vil så gerne tosse rundt. Man skal bare aktivere deres næse når de har "ulvetimen" smiley


  • #7   26. sep 2016 Nu ved jeg ikke hvor tung din hvalp er, men køre i bæretaske i bus og tog trættede min hvalp meget. Vi cyklede også en del med hende i cykelkurven.

    Du ku overveje sådan en hvalpegård, men den er muligvis for let-bygget til en Golden hvalp.


    profilbillede
Kommentér på:
operation for AD

Annonce