{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
755 visninger | Oprettet:

Jeg bliver helt træt - Blandinger vs racehund {{forumTopicSubject}}

Hej HG
Jeg er sikker på at den har været oppe at vende før, men i en engelsk skype gruppe jeg er I, blev den altså linket, sammen med nogle kommentarer jeg må indrømme gør mig lidt træt.
Videoen jeg snakker om er denne:
https://www.youtube.com/watch?v=aCv10_WvGxo
Og kommentarerne er disse:
"and while I knew all that already I am still getting a corgi"
"though I’ve double checked with the breeder I’m getting one from (FINALLY FOUND ONE IN MY CITY!!!) and her pups are very healthy despite being purebred"
Er jeg den eneste som bliver liiiiidt træt?

Siger I normalt noget til folk om det, og hvis I gør, hvad siger I så?

Undskylder på forhånd hvis I føler den har været oppe for mange gange før, ha!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Jeg bliver helt træt - Blandinger vs racehund
  • #4   29. sep 2016 Det kommer fuldstændig an på personen og situationen, om jeg gider tage en debat om det.

    Hvis det er nogen, der kun er i stand til at se sort og hvid, så er det spild af tid. Hvis folk er mere åbne for nye indput og gider reflektere over det man siger, så tager jeg meget gerne en debat om emnet hvis tid og sted er til det.


  • #7   29. sep 2016 Kigger man på ekstremer ja, så ser man selvfølgelig problemer. De glemmer bare altid at der faktisk er mange racer, der ikke lider af alle mulige problemer og at blandinger også kan lide af arvelige sygdomme.
    Men altså en 'afsender' der hedder Collegehumor er nok ikke helt vildt seriøs smiley


  • #9   29. sep 2016 Kan tale ud fra min egen chi/mops blanding og han er da i hver fald ikke 100% sund og rask, han har så stort et underbid han ikke kan bruge de nederste tænder, så han har ekstrem tandsten der skal fjernes et par gange om året, så har han fået slem paradentose, fordi hans tænder ud over at have ekstremt underbid også bare er kastet ind i munden på ham, så han har fået fjernet 5 tænder indtilvidere mener jeg det er.
    hans vejrtrækning er dog ikke så slem som den kunne være da han har en forholdvis lang snude (ikke for at kalde den lang for det er den jo ikke, men han ligner ikke en gris smiley ) og så har han meget store øjne, som dyrlægen har snakket om kan skabe problemer på længere sigt fordi han ikke helt kan lukke dem så selv når han sover er de åbne, eller i det mindste på klem. så det er sådan noget vi holder øje med, altså om han skulle få noget irritation i øjnene.
    Men ud over alle de små ting så er han en aktiv sund og rask hund, men man kan jo altid finde hunde der er mere syge !
    men min rene Chi er heller ikke ligefrem en rask race, han har allergi og har døjet med cherry eye så er blevet opereret, så har han haft problemer med forhuds betændelse, hvilket er blevet løst heldigvis, men nu har han problemer med forhuden bliver for tør og folder sig ind i sig selv, det er decideret ulækker at hjælpe ham med det, for det gør jo så ondt på ham smiley

    MEN COCO! hun er rask som en havørn, og har aldrig fejlet noget, hvilket er så skønt, og hun skulle jo gerne være raceren, såååå det de siger i videoen passer nok ikke 100% på alle racer overhovedet!


Kommentér på:
Jeg bliver helt træt - Blandinger vs racehund

Annonce