{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Derfor skal hunden sove i sengen
  • #1   30. sep 2016 Ja men det altså vild ufedt at ha hundehår i sengen (syntes jeg) samt jeg har en hund der mener han skal under samme dyne som mig, så da Caos var senge-hund havde jeg tit min kamp med at få min dyne, ja det hjalp ikke at tage en anden dyne, for det kun den jeg lå under, der kunne bruges og ja, så det ikke nemt at vende sig, med sådan et pelsdyr under samme dyne smiley så Caos sover ikke i sengen

  • #4   30. sep 2016 Jeg kan hellere ikke sove uden en dejlig varm hundekrop.
    Har altid haft dyrene med i seng og altid ligget i ske. smiley

    Er lidt sur på min nuværende hund.
    Hun sover selvfølgelig i sengen og under dynen. Men om hun da gider at ligge i ske.
    Lige et minut eller halvandet, så kravler hun med i fodenden, dog stadig under dynen.


  • #5   30. sep 2016 Rikke S
    Dette med at vende sig i sengen med hund, det vænner man sig til.
    Jeg har aldrig haft problemer med det, hellere ikke da jeg havde ro store hunde som sov under dynen. smiley


  • #6   30. sep 2016 Ja jeg magter altså ikke en lab i sengen... gider ikke sove i klam og beskidt seng og gider ikke skifte sengetøj hver dag.

  • #7   30. sep 2016 Men ja det lyder hyggeligt smiley

  • #8   30. sep 2016 Det er heldigvis op til den enkelte hvordan man helst vil have det - i nat havde jeg fire hunde i sengen smiley Det var nu hyggeligt, men der er ikke så meget plads til mig smiley

    profilbillede
  • #9   30. sep 2016 Elmo lå i sengen, da jeg havde ham.. sengen var ren og der blev skiftet sengetøj en gang om ugen ... så ja jeg synes det er hyggeligt, men med en hund som ofte er våd og mere beskidt og ja fælder bare så meget, så har jeg ændret holdning lidt smiley

  • #10   30. sep 2016 Jeg magter ganske enkelt ikke to store Labber i sengen og hvad der deraf følger af hundehår, sand, skidt, græs osv. smiley

  • #16   30. sep 2016 Min er ikke mere beskidt end andre hunde... beskidt på den måde, at han fælder og at det ikke kan undgåes, at der er lidt sand/jord i både pels og under negle efter sidste gåtur om aftenen ... prutter lever jeg fint med, da hans seng står lige ved min.

  • #19   30. sep 2016 Chico kommer ikke i sengen ... det ville simpelthen være for uhygiejnisk smiley

  • #20   30. sep 2016 JohnP
    Hvorfor skal dune hunde sove udenfor?
    Hvorfor må de ikke sove inde i huset?

    Det bliver da godt nok mange timer dine hunde er uden menneskelig kontakt, hvis du også arbejder.


  • #21   30. sep 2016 Der er da ikke noget bedre end at kravle ned under dynen sammen med en dejlig varm Dober smiley Vi har altid haft vores hunde i sengen. De bliver børstet tit og får skyllet poter, hvis de er beskidte inden vi går i seng. Den ene fælder slet ikke og den anden fælder kun små hår man ikke mærker noget til smiley Skifter sengetøj hver 14 dag og er ikke så sart.
    Perle sover altid under en af vores dyner (oftest min) og Clinton har selv valgt fodenden - og en gang imellem den hundeseng der står i soveværelset (som helt lille hvalp sov han mellem vores hovedpuder).


  • #22   30. sep 2016 Molly sover i min seng smiley
    Jeg synes det er skide hyggeligt med min snorke hund liggende ved mig smiley
    Dog har hun det med at fylde smiley Og hun nægter at rygge sig smiley

    I gamle dage når jeg hjemme hos mine forældre i weekenderne sov jeg indimellem med vores Berner sennen Zita smiley

    Jeg er rimelig ligeglad om det et uhygiejnisk eller jeg får beskidt sengetøj smiley


  • #24   30. sep 2016 Vores hund sover også i sengen, jeg ELSKER det - men hun bliver pænt bedt om at skride, hvis hun er våd/ulækker, til hun er pæn igen, så vi har ikke problemer med snavs i sengen.. Men jeg kunne godt forestille mig at hundehårene vil der være flere af, når vi får en collie smiley

    Vores hund fælder nemlig stort set ikke i sengen (eller andre steder), når det ikke er fældesæson. Det er virkelig virkelig virkelig minimalt smiley


  • #25   1. okt 2016 Selvfølgelig skal hundene da være i sengen smiley Det er bare så hyggeligt smiley Måtte dog opgive det på et tidspunkt, da begge mine engelske mastiffer blev voksne. Jeg blev træt af at ligge sammenkrøllet i et hjørne, med kun en lille snit dyne over mig, fordi den ene mastiff lå på langs, og den anden lå på tværs smiley Det var sengen sgu for lille til smiley

  • #26   1. okt 2016 åh jeg ville ønske jeg havde en stor hund smiley da jeg havde min ridgeback blanding, elskede jeg når hun kom løbende og spraaang op i sengen, det var simpelthen så dejligt smiley

Kommentér på:
Derfor skal hunden sove i sengen

Annonce