{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Fransk bulldog
  • #2   1. okt 2016 De SKAL købes med tavle, hvor de er testet for HD, AD, røntgen af ryg og luftveje og Patella... de fleste vil påstå racen ikke er ramt af sygdom, og du skal være forberedt på mange dyrlægeregninger, hvis du er uheldig.

    Venges eller Molosshuset er det eneste sted i dk, som jeg synes er ok.


  • #3   1. okt 2016 Du skal helt op i pris klassen af 10-15.000 for en fransk for at undgå sygdomme. Så en billig hvalp ville jeg ikke turde købe. Og forældre skal være tjekket for de ting Louise nævner.
    Vi har købt Boston i stedet for turde ikke købe en fransk


  • #4   1. okt 2016 vi købte selv en billig fransk bulldog for nogle år siden..

    Det viste sig os det var det eneste der var billig for hold op på 3 1/2 år brugte vi knap 66.000 kr på ham
    Og vi mistede ham til sygdom..

    Aldrig igen og vi købte boston terrier..

    Ville aldrig købe en fransk bulldog uden tavle
    Køb en med hvor opdrætter tjekker for ryg, knæ, hofter, og luftveje..

    Pøj pøj med det ????


  • Oluva R
    Oluva R Tilmeldt:
    okt 2016

    Følger: 2 Svar: 1
    #7   4. okt 2016 Hej Camilla
    Jeg har været i kontakt med Mikaela Katja og hun har lovet mig en hund ved navn Casey, efterfølgende har jeg googlet hende og hun snyder, jeg kan se at billederne som hun har mailet til mig også har været på udenlandske salgssider, ad flere omgange, derfor føler jeg mig sikker på at der er ikke nogen hund.
    Vh Oluva


  • #8   5. okt 2016 Hej Oluva

    Vi spurgte på Nora fra samme kuld.
    Fik først fin mail fra hende, hvor hun gerne ville vide lidt om os og om hvor hunden skulle hen.
    Skrev så tilbage om hvem vi er og om min baggrund for hunde, hvor jeg kunne fortælle at jeg tidligere har været ansat 10 år som bestyrer på Dansk Dyreværns Hundeinternat eruddannet dyreadfærdsterapeut. Herefter hørte jeg ikke mere fra hende.
    Men til gengæld kunne jeg se at hendes annonce blev lavet om to gange i løbet af lørdagen, hvor mail-adressen blev ændret, og dagen efter var annoncen flyttet fra gul og gratis til den blå avis men igen ny mail og helt nyt postnummer????


  • #10   5. okt 2016 Tro mig, jeg vil da aldrig købe hund derfra, men må vel godt dele mine erfaringer med andre herinde, således at andre ikke bliver fanget af hende.

Kommentér på:
Fransk bulldog

Annonce