{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
693 visninger | Oprettet:

salg af foder vodskov dyreklinik {{forumTopicSubject}}

er der nogle der ved, hvilke mærker hundefoder. de forhandler ved vodskov dyreklinik. grunden til spørger, er at jeg har et gavekort, til butikken. men har aldrig været der. så er lidt nysgerrig inden jeg køre der op.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  salg af foder vodskov dyreklinik
  • #1   12. nov 2016 De har ikke en hjemmeside hvor det står på evt?

  • #2   12. nov 2016 nej jeg har været inde på deres hjemmeside. der står ikke noget om foder.

  • #3   12. nov 2016 Okay kan være der er nogen herinde som er kunder derinde.
    Hvis ikke kan du jo sende dem en mail, eller ringe og spørge dem.


  • #5   12. nov 2016 skægt det er min dyrlæge, ud over når dyrene skal til special dyrlæge, så er det de forskellige eksperter der nu er i Nordjylland smiley
    (hvis de skal bruges så spørg ALTID efter en tid hos Kathrine, hun er skide sød og rigtig dygtig! Thorstein er også okay, men han er bedre med større dyr som ko og gris)
    de har veterinary HPM som noget der helt sikkert står fremme smiley
    så kan jeg ikke huske hvad ellers, men mener faktisk ikke RC er noget der står fremme på hylderne da det ikke er foder de normalt anbefaler smiley (altså de har det sikkert til salg, det vil jeg ikke påstå de ikke har!! )
    synes du skal give dem et kald, de er som regel meget søde, og kan helt sikkert fortælle de forskellige ting de har af foder, mener nemlig de har et forholdsvist bredt udvalg smiley


  • #6   12. nov 2016 jeg kommer ikke til at bruge dem som dyrelæger. da det er for langt væk ca 60 km. køre nok bare der ind en dag jeg alligevel skal til aalborg


Kommentér på:
salg af foder vodskov dyreklinik

Annonce