{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kloge hunde?
  • #1   18. feb 2017 Jeg vil til mit forsvar sige at det ikke er en Schæfer eller en blanding deraf ..

    smiley


  • #5   18. feb 2017 smiley

  • #6   18. feb 2017 Hahahaha. Jamen så er vi enige om det smiley

  • #7   18. feb 2017 Det var da fornuftigt i forhold til at give sig til at slås smiley

    Jeg havde en oplevelse lidt a la det der med min første pyr. Vi gik ofte forbi en have, hvor der gik en han schæfer bag et ikke så voldsomt højt hegn, og han skabte sig voldsomt, når vi kom forbi. Min egen var egetkøns aggressiv, men reagerede ikke, når vi bare gik forbi en have men en sur hund. Men en vinterdag efter én god gang sne, gik jeg forbi uden at tænke nærmere over det, først da hunden kom spændende vildt gøende, gik det op for mig, at der var snedriver hen over hegnet. smiley Det var langs en ret trafikeret landevej, og jeg nåede lige at tænke, shit, nu går det galt, men hunden stoppede præcis, hvor hegnet plejede at være, og så stod han der og skabte, og vi kunne gå forbi uden problemer. Al de trusler han plejede at sende efter os, var slet ikke tegn på, at han ville slås, han ville bare markere, hvor hans territorium stoppede.

    Hundene på videoen har sikkert også moret sig gevaldigt med at skælde hinanden ud uden at mene noget særlig med det.


  • #8   18. feb 2017 Jeg tænker at de er så vant til at hegnet er der og vant til at råbe RØV efter hinanden at de slet ikke opdager at hegnet er væk...... smiley

Kommentér på:
Kloge hunde?

Annonce