{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.212 visninger | Oprettet:

Hvad må politiet? {{forumTopicSubject}}

Jeg har lige læst dette opslag på Facebook, og eftersom som manden beder om at man deler det, går jeg ud fra at det er ok at poste her:

DEL DEL DEL GERNE...i går kom 5 betjente og hentede mine hunde, det var en episode d. 10 maj 2016, hvor mine hunde blev angrebet af en mindre hund ovre ved den første sø Sct. Jørgens sø, de forsvarede sig og det jeg søger er den mand som stod op for mig og sagde til hundens ejer en ældre russisk kvinde, de 2 sorte hunde gjorde intet det var din hund der gik til angreb, jeg forlod stedet da vi havde fået hundene fra hinanden og ingen af dem var kommet til skade, efterfølgende er hun gået til politiet og fortalt hendes hund var blevet overfaldet og hun var blevet væltet omkuld, totalt opdigtet, havde jeg vist det havde jeg jo selvfølgelig fået hans navn og adresse på den pågældende person, så hvis du derude ser denne besked må du gerne ringe 22162525, på forhånd tak Brian


Så.
Manden har to sorte schæferhunde. Jeg har ofte selv set ham ved søerne.

Mit spørgsmål:
Kan politiet godt hente en hund, uanset race, hvis der er kommet en klage ved bid?
Jeg synes nemlig ofte jeg hører at politiet sjældent gør noget grundet manglende ressourcer?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvad må politiet?
Kommentér på:
Hvad må politiet?

Annonce