{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Foder
  • #3   26. mar 2017 Ellie får råt samt Orijen og Platinum tørfoder smiley

    Det gør hun, fordi det er det hun vil spise og hun ser godt ud smiley


  • #6   26. mar 2017 Hvad vil I opnå med et foderskift?
    Hvilket aktivitetsniveau har hunden?
    Tåler dens mave varieret mad?


  • #7   26. mar 2017 Grunden til foder skifte er at den ene ikke kan tåle korn så vi skal finde noget kornfrit samt den anden vil ikke spise sit foder smiley Så der er rigtige mange grunde til foder skifte syntes ikke de fungere optimalt på det foder de for nu smiley

  • #8   26. mar 2017 Jeg er en af tosserne der sværger til Orijen smiley
    Det gør jeg, fordi det for MIG kommer tættest på hvad jeg mener er optimalt foder. - specielt med det høje kødindhold. Men jeg mener også det er vigtigt at variere kosten, så hunden ikke skal tygge i det samme foder hver dag, og for at ruste maven. Jeg supplerer imellem variablerne, men bruger også Acana og Purizon. - De ligger tæt op af Orijen.
    Derudover får hun en gang imellem rester, og dåsefoder.
    Råt får hun også nogle gange om ugen. smiley


  • #11   27. mar 2017 prøv et kontakte Happy Dog de har sække med 20 kg kornfri til remlige priser bruge selv Happy Dog mine trives godt på det både hvalpe og de voksne

  • #13   28. mar 2017 man skal ikke smide et godt foder væk og sige det kan min eller mine hund leve på fordi der er korn i man skal være sikker på at de ikke kan tåle det inden man afskaffer det


  • #14   28. mar 2017 Laika r hvad mener du lige med det?!

  • #15   28. mar 2017 det jeg mener er at man ikke skal pille alt foder fra hunde fordi der er korn i det efter hånden er det blevet sådan at korn fri foder er det eneste der dur ,det er ok hvis hunden ikke kan tåle korn ,

Kommentér på:
Foder

Annonce