{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Falsk drægtighed
  • #4   29. apr 2017 Kaido blev falsk drægtig omkring 2 måneder efter løbetiden..... Hun havde det elendigt rent mentalt, så hun blev ret hurtigt steriliseret.

  • #6   29. apr 2017 Den ene af mine "får en hvalp" omkring 60 dage efter løbetid, hun finder et pivdyr, denne gang var det en gummi burger smiley den trasker hun så rundt med et par dage hvor hun pusler om den og har den med over alt;) efter et par dage glemmer hun det igen og burgeren ligger nu i haven og er glemt;)

  • #8   29. apr 2017 Tak for svarene allesammen.

    Hun startede med at være i løb d. 24/1-2017.

    Hun går og piver lidt i løbet af dagen, når vi ikke går tur. Hun slæber sin sovepude med rundt i hele huset (hvilket hun ellers aldrig har gjort) - selv op i sofaen skal den.

    Hun virker ikke trist, hun har ikke mælk eller sådan.


  • #11   29. apr 2017 Okay, jeg fjerner puden så, så håber jeg det bliver bedre.

    Motion får hun masser af, og jeg har ikke tænkt mig at skære ned på hendes mad. Hun er meget slank i forvejen, det nævner dyrlægen hver gang, vi kommer der.


  • #13   29. apr 2017 Efter de nævnte datoer, så er jeg sikker på at hun er falsk drægtig. Det kunne ha` været min Beauty der blev skrevet om for hun render rundt og er falsk drægtig i øjeblikket. Som regel render hun rundt med sin plys and, men ikke altid og her hjælper det ikke at fjerne legetøj, hun er lige morsyg, pylret og små pivende som hver gang. Og som Isabelle også skrev så hjælper det ikke at hun får et kuld hvalpe, for det fik min dr.dyr mig overtalt til i sin tid da Beauty var 3½år, hun blev 13år i går og vil stadig ha hvalpe 2mdr. efter endt løbetid. Tal evt. med dr.dyr om GALA stop. måske kan det hjælpe hende. smiley

  • #14   29. apr 2017 #7 jep Pjevs er glad og sød som hun plejer, slæber bare "hvalpen" med rundt et par dage, hun vil gerne løbe efter bold og gå lange ture som hun plejer, så ærlig talt, jeg ser ingen grund til at fjerne "hvalpen"

  • #17   29. apr 2017 Erling har travlt så ærlig måtte overtage smiley

  • #19   29. apr 2017 Husk på, at falsk drægtighed ikke er en sygdom.
    Tævers hormonelle sammensætning er nogenlunde ens efter en løbetid, uanset om de er parret eller ej. Derfor ser man disse adfærdsændringer. Det er fuldstændigt normalt.
    Langt de fleste tilfælde varer få dage og hvis ejer stimulerer tæven ekstra i disse dage, er det hurtigt overstået.
    De svære tilfælde med nedlægning af mælk kan kræve behandling med galastop.


  • #20   30. apr 2017 Malene. Tak for oplysningen ang. brugen af Gala stop, jeg har aldrig selv haft behov for at prøve det på Beauty og da jeg i mine første 30år som hundeejer kun havde hanhunde så fik jeg aldrig sat mig ind i alle disse "tæve ting" smiley Heldigvis får B. aldrig mælk, og hun stopper opførslen efter ret kort tid, det føles bare længere i de dage mens det står på smiley

Kommentér på:
Falsk drægtighed

Annonce