{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hvilket foder bruger i :) ?
  • #1   12. maj 2017 Huskies
    Bruger Essential og råt kød, fordi jeg ikke går på kompromis med indhold og kvalitet.
    Gider ikke betale for ris, korn, majs og fyld.
    Hundene fungerer fantastisk med vores kombi. Energien er jævn, de præsterer max både i selen og på træningsbanen.


  • #6   12. maj 2017 Lhasa Apso.
    Bruger mærker som Real Nature Wilderness, Essentials og Olivers. Går efter mærker med et højt kødindhold, som hunden samtidig fungere på.


  • #7   12. maj 2017 Labrador - OLIVERS CHICKEN GRAIN FREE ADULT

    Tibetansk Spaniel - OLIVERS MAX MEAT ADULT (korn og glutenfri)

    Før fik begge hunde Max Meat udgaven, men jeg synes Dumle fik en del skæl, jeg tror ikke at hun kunne tåle så meget protein. Saga fungerer til gengæld super på det.

    Vi prøvede at skifte til kylling udgaven, som har mindre protein, men stadig korn fri. Dumle har ikke længere skæl, og elsker det, men til gengæld gider Saga ikke rigtig at spise det, hun er lidt kræsen - så nu får de hver sin type foder, det skal jo ikke være for nemt at have flere hunde smiley smiley

    Vi kombinerer også med Real Nature Wilderness og PREMIERE vådfoder smiley


  • #9   12. maj 2017 Border Collie.
    Orijen og Platinum - også får hun råt.


  • #10   12. maj 2017 Labrador:
    Råfodring (dog ikke okse grundet allergi) og Essentials.
    Hun fungerer super fint på måden hun fodres på. Hun har allergi, så hun skal ikke have korn og andre fyldstoffer.

    Border collie:
    Essentials og vådfoder fra maxizoo.
    Småtspisende hund, men det ryger ned, når der også er vådfoder på menuen. Råt kød nægter han for det meste at spise.


  • #11   12. maj 2017 Sealyham terriers og Airedale terrier.
    Essential i dirskellige varianter og råt indimellem. Essential er det vores hunde trives aller bedst på. Nok fugt til huden og dermed god pels. Fin afføring og genrelt god trivsel. Foderet er meget døjt. Blev fristet til at købe nogle sække Kingsmoor pga overgang til ny emballage og derfor nedsat pris. De skal have næsten double up for at blive mætte og huden er blevet tør og skællende.


  • #13   13. maj 2017 Japansk spids, 3,5 mdr.
    Bruger Real Nature Wilderness Junior og blander med forskellige typer vådfoder, bl.a. Real Nature (Classic og Wilderness), Select Gold (Pure og Sensitive), Buddies Cuisine, Premiere m.fl. smiley


  • #14   13. maj 2017 Vi har en foxterrier blanding og en dværginscher. Før brugte vi Arion suppleret med råt kød, men vores dværgpinscher fik fjernet urinvejssten og har en nyresten der ikke skal vokse, så nu får de specialfoder , Royal Canin urinary.

    Det er SÅ underligt at protein pludselig er fjenden, og man ikke skal kigge efter foder med et højt kødindhold, give lækkert råt kød osv. Men der er jo bare ikke noget at rafle om, når der skal tages speielle hensyn til helbredet smiley


  • Hunden
    Hunden Tilmeldt:
    jan 2013

    Følger: 1 Emner: 8 Svar: 492
    #16   13. maj 2017 Hils small and miniature og Acana.
    Vi skifter lidt mellem disse to, har altid en pose af hver.
    Lille pudel/ malteser blanding.


  • #17   13. maj 2017 Jeg må tjekke ud, hvad det hedder. Det er noget specielt koldtpresset foder, som opdrætter vil have, at vi skal fodre med det første år.

  • #19   13. maj 2017 Chihuahua, chihuahua/papillion/rottehund-blanding. labrador og staffordshire bull terrier

    De får alle Olivers kornfri blandet med Olivers Max Meat.
    Derudover får de vådfoder af forskellige mærker og råt kød/ben fra hundeparadiset, barf-foder.dk og tommyskødsalg.dk (levere også)


  • #22   13. maj 2017 De bliver rå fodret, kød, ben, indmad og grønt af forskellig slags.

    Irske ulvehunde i
    Og cairn terrier.


  • #25   13. maj 2017 Pt essentials, da jeg kan få det super billigt.
    Men jeg blander det tit med taste of the Wild, acana eller orijen.
    Kunne man få wolfsblut i en butik nær mig, ville jeg fodre med det. Synes det er godt, at der er så mange varianter af samme mærke.

    Min hund er en 4-årig dværgschnauzer tæve.


  • #26   13. maj 2017 Welsh corgi cardigan - Essentials i forskellige varianter fordi han gider at spise det smiley Og så fungerer han super på det...hans pels er fin og skinnende og afføring er fast og viser, at han omsætter foderet godt.

    Vi tilsætter lakseolie og Multiflex og supplerer med forskellige udgaver af råt smiley

    Glemte diverse rester fra aftensmaden smiley


  • #27   13. maj 2017 Jeg bruger Wolfsblut til min gårdhund da han for det første ikke vil spise andet (jo , i 2-3 dage og så går han fra foderet), og så også fordi det er noget af det eneste han ikke får ondt i maven af (han lider meget af stress mave og kan ikke tåle for meget forandring).
    Jeg bruger stadig hvalpefoder trods han er 3 år da han ellers taber sig


  • #28   13. maj 2017 Whippets.
    Vi fodrer med Arion. I øjeblikket får Cala varianten med kylling og ris.
    Abby får Arion Sterilized da hun skal tabe sig. Og hun er blevet mere aktiv og glad.


  • #29   13. maj 2017 Yorkshire terrier.

    Får Olivers, Kingsmore, råt og rå ben.
    Det trives han udmærket på.

    smiley


  • #30   13. maj 2017 Royal Canin Anallergenic - men det er godt nok ikke med min gode vilje smiley hun har proteinallergi, og imens vi langsomt finde ud af hvad hun kan tåle, så er det bare sådan.. Drømmer om at skifte til et lidt mere spændende mono-protein foder snart!

    Hun er en blanding fra Portugal smiley


  • #31   13. maj 2017 Mest råt

    Men han får også lidt tørfoder engang imellem. Pt blander jeg mellem Orijen -fisk. Max-i-mum -begge varianter, Alpha Spirit fisk + multiprotein og Wolf of Wilderness med lam.

    Og så får han passende rester som kød eller lidt grønt..

    Fransk Bulldog.


  • #32   13. maj 2017 Alle mine 4 får Kingsmoor pure.
    12 år gammel blanding af alt muligt
    7 år gammel cavalier/fransk/bomuldshund
    5 år gammel bc
    3 år gammel bc

    Eneste foder jeg har kunne finde de alle fungere rigtig godt på og hvor der er en variant til hver af deres behov.


  • #33   13. maj 2017 Whippet og labrador-blanding
    Hike Nature hhv senior og aktiv, fordi det fungerer godt til dem begge og det fungerer godt til mig at jeg kan bestille store mængder hjem.


  • Lars N
    Lars N Tilmeldt:
    nov 2008

    Følgere: 7 Hunde: 2 Svar: 444
    #35   13. maj 2017 Indtil nu har vi råfodret vores labber.
    Det fungere han godt på. Det er bare dyrt.

    Vi har lige bestilt hans første sæk tørfoder fra orjin. Så nu vil vi prøve det af.


  • Rollo
    Rollo Tilmeldt:
    maj 2011

    Følger: 9 Følgere: 13 Svar: 925
    #36   13. maj 2017 West Highland White Terriers - og de får Essentials

    Drengene får Contour, pigerne pt. forskellige varianter af det alm. og så har vi et kuld på 8 banditter, der selvsagt får hvalpefoderet.

    Jeg vil ha' kornfrit foder (heller ingen majs eller ris), med rene ingredienser og kød, og det passer Essentials perfekt til. Hundene trives rigtig godt på det, og så synes jeg bestemt ikke det er dyrt i brug - og at Essentials selv leverer en fantastisk kundepleje oveni, er kun bonuspoint til dem.

    De får ved siden af ben og lidt råt.


  • #37   13. maj 2017 Mine hunde får lidt forskelligt, Royal canin schæferfoder og joshera er altid hjemme, de får altid foder med korn og helst majs;) jeg har forsøgt med kornfrit men det fungerer de slet ikke optimalt på, det som virker aller bedst er Royal canin smiley og jeg er på ingen måde ked af at bruge det;)

  • #38   13. maj 2017 Dogo Canario. 13 måneder.

    -Essential the beginning Large breed. (Morgen og aftensmad)
    -Essential Nautical living (som godbidder, og til aktivitets bolde ect.)

    Desuden frisk fisk, frugt, lidt grønt, tørret og råt kød + en smule hundevenlige rester fra aftensmaden smiley


  • #40   13. maj 2017 Welsh springer spaniels, Cocker, münsterlænder. Jeg gik over på Kingsmore (bruger nærmest alle Pure varianter) for ½ år siden, til alle hundene. Det er jeg ret godt tilfreds med. Før hentede jeg ind i mellem en palle hjem fra England af det mærke der hedder CSJ, det havde jeg fodret med i 10 år, og altid blank pels på mine hunde, men tænkte at jeg hellere måtte finde et andet mærke når nu det Brexit træder i kraft.
    Jeg giver dem så også Vom ind imellem.


  • Eva
    Eva Tilmeldt:
    jul 2012

    Følgere: 9 Hunde: 4 Emner: 16 Svar: 2.007
    #41   13. maj 2017 Ruhåret vizsla og whippet - begge får Hike Nature.

    Jeg startede på Hike (diætvarianten) for nogle år siden, fordi min labradorblanding havde frygteligt sart mave og samtidig meget let blev for tyk, og Hike var det eneste foruden Wolfsblut, som kunne holde maven i orden og samtidig holde vægten nede. Heldigvis fungerer Hike (Adult) og så fint for de to andre, så det fortsætter vi med, selvom Gustav ikke er her længere.

    Samtidig er jeg vældigt glad for at kunne få store mængder leveret lige uden for hoveddøren uden at skulle bøvle med PostNord - og oven i købet til en ganske rimelig pris.


  • #43   13. maj 2017 Korthåret Collie.

    Maxi Dog Olymp.
    Vådfoder og råt.


  • #46   13. maj 2017 Labrador Retriever
    Foder: Taste of the Wild, alle varianterne til voksne hunde.
    Bruger det fordi jeg har brugt det de sidste 6 år, og mine hunde har fungeret rigtig godt på det.
    Skifter smag hver gang jeg køber en ny sæk, for det ikke skal blive for kedeligt for hunden at spise det samme foder.
    Jeg supplere med råt kød, og rå ben. Fordi det er noget af det bedste at fodre med.


  • #47   13. maj 2017 Essentials ... og ja så lidt rå ben i løbet af ugen.

    Han fungerer super på det, og ja deres kundeservice og rabat kan de andre mærker ikke konkurrerer med.


  • Simon_S
    Simon_S Tilmeldt:
    dec 2008

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 51
    #48   13. maj 2017 Labradoren får wolf of the wilderness, hvor jeg veksler mellem forskellige varianter.

    Min rulabber hvalp får Greenwood ris og kalkun hvalpefoder, det er det eneste foder, han kan lide og så fungere han rigtig godt på det.

    Begge får desuden Rocco vådfoder


  • #49   13. maj 2017 Malinois

    Royal Canin / supplerer snart med noget HIKE.

    Derudover får han ALT hvad jeg spiser - hvis jeg altså ikke når at fjerne det først smiley


  • #51   13. maj 2017 Rotte BC rundkørsel.

    Jeg køber stortset en ny sæk/mærke/variant hver gang, dog kornfrit. Men primært Orijen. Supplere med råt laks ca hver 2-3. dag. Selvom hun ville æde hvad som helst med største velbehag, så skifter jeg imellem, så det ikke bare er det samme altid.

    Har brugt Orijen, Acana, Wilderness, Essentials, Kingsmoor Taste of the Wild, Olivers, Arion.


  • #53   14. maj 2017 Dansk Spids, tæve, 3 år.

    Jeg har været gennem lidt forskellige. Wolf of wilderness, Real nature wilderness, Acana, Orijen, Wolfsblut, etc... Pt kører vi med Alpha Spirit multiprotein, som faktisk fungerer rigtig godt. Hun har en lidt sart mave, men det ser godt ud på det nuværende foder.
    Der suppleres sideløbende op med råt kød, og ben.
    Derudover supplerer jeg med Strongjoint, og duo oil (lakseolie med fårefedt).


  • #54   14. maj 2017 Vi har en douge de bordeaux, og en labrador blanding og de bliver begge fodret med råt kød - okse, kalv, hest, rådyr, kanin, fisk, høns også videre, det afhænger lidt af hvad jeg falder over smiley dog får de aldrig svin.

  • #56   14. maj 2017 Får du procenter af salget, eller er der en grund til din reklame smiley :D smiley smiley

  • SodaDog
    SodaDog Tilmeldt:
    sep 2010

    Emner: 8 Svar: 13
    #57   14. maj 2017 Hun har en webshop, som forhandler foderet, så svaret ligger nok dér smiley Reklame.
    Når det er sagt, så er det et udmærket foder. Jeg bruger det som godbidder.


  • #59   14. maj 2017 Labrador på 6 år og golden/lab-blanding på (snart) 9 år.

    Hike og Acana.

    Vi er nogle stykker i klubben, som har slået os sammen og handler stort hos Hike og får 30% i rabat.


  • #60   15. maj 2017 Dobermann - Royal Canin Maxi Adult
    Irsk Terrier - Royal Canin Medium Adult.
    De elsker deres mad, har flotte pelse og hud og pøllerne er fine og faste.
    Som godbidder bruger vi alt muligt forskelligt incl frikadeller, pølser og den slags.


  • #62   16. maj 2017 Shiba, og hun får mush vaisto. smiley

  • Peter
    Peter Tilmeldt:
    okt 2016

    Følgere: 3 Emner: 3 Svar: 1.175
    #63   16. maj 2017 Hvordan kan 70 % frisk kød ende op med at udgøre 70% af foderet?

    The main grain in the food, and very likely the main ingredient overall, is rice
    http://www.dogfoodanalysis.com/dog_food_reviews/showproduct.php/product/1240


  • #65   16. maj 2017 Find ide med sådan en side. Det er bare ærgerligt at det stortset kun er kategorieret efter hvorvidt det er kornfrit eller ej.

  • #66   16. maj 2017 Schæferhunde.
    De fodres kornfrit, men intet bestemt mærke. Køber som regel hvad der er på tilbud.
    Og så får de råt, vådfoder, æg, rester osv.


Kommentér på:
hvilket foder bruger i :) ?

Annonce