{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.942 visninger | Oprettet:

Hævet brystvæv? {{forumTopicSubject}}

På min tæve Trille opdagede jeg her til aften at hun var hævet.
Hun har lige været falsk drægtig, som varede længere tid end normalt.
(Altså hun har mælk i brysterne)

Derudover har hun en lille knude, mindre end en ært i modsatte bryst, som vi skal have tjekket her i næste måned.
Den er lille og hård og føles lidt som en lille haglkugle.

Men der hvor hun er hævet, er det blødt og slet ikke hårdt og føles mærkeligt indenunder.
Hvor kuglen, er bare en kugle.

Har prøvet at vedhæfte et billede. Med et godt øje kan man se det. Det er lidt svært, dog er hævelsen tydelig udefra.

Hvad kan det være?
Hun har ikke feber, så tror ikke det er en byld?

Nå ja, for god ordenskyld, så frem rykker vi jo selvfølgelig vores besøg til inden for et par dage smiley Og imorgen, hvis det bliver værre, eller hun skulle få det skidt.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hævet brystvæv?
  • #2   23. maj 2017 Men ville det ikke være hårdt og ikke føles gele artigt? For knuden der er lille og hård, den tror jeg selv er kræft derfor den skal tjekks

  • #3   23. maj 2017 Jeg ville i hvert fald få det tjekket, hvis jeg var dig. Vi har næsten lige været hele turen igennem med operation pga. en knude i brystkirtlen inkl. røntgen af lunger og sterilisation.

  • #4   23. maj 2017 Tak smiley
    Jeg prøvede at "malke" hende, og derefter forsvandt bulen.
    Hun har stadig en smule "mælk" tilbage i brysterne.

    Vi holder vores tid som er d. 13 i næste måned, hvor hun får sin knude undersøgt, og hvis hun har behov for det, kommer hun afsted inden. smiley
    Lige nu er det ikke kritisk, tænker jeg. Og er det kræft gør 20 dage nok ikke forskellen.
    Hun er frisk, spiser, går og har det godt smiley


Kommentér på:
Hævet brystvæv?

Annonce