{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
783 visninger | Oprettet:

Fem hunde i hundeskov {{forumTopicSubject}}

Ja der er en grund til, at vi vælger den mindste skov i omegnen, hvor man kan se (næsten) hele skoven uanset hvor man befinder sig derinde, og der er meget sjældent andre hunde (allerhøjst 1-2 ad gangen), hvilket jeg har oplevet 3 gange på 3 år smiley

Det er perfekt, hvis man har 5 vidt forskellige hunde, der bare gerne skulle luftes uden snor, uden at møde andre hunde og mennesker. smiley
(fordi de eeeeelsker andre mennesker, og ikke altid forstår, at de ikke skal rende hen til hvem som helst smiley )

Se billederne her http://www.hundegalleri.dk/fotoalbum/diverse-hund/90332-potepatruljen_i_skoven


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Fem hunde i hundeskov
  • #3   23. maj 2017 Det kommer an på, hvad man synes der er svært. smiley
    Har man mange naboer inden for 100 meter, så er det nok svært tænker jeg.

    Isabella, det ved jeg - det er derfor, at vi tager i denne skov. Folk går ikke bare ind, uden at spørge om det er ok med dem, der er derinde i forvejen.
    Fx bor der nogen lige ved siden at skoven, med en stor broholmer, som vores labrador godt kan lide, men det bliver for voldsomt for vores små hunde og det ødelægger deres tur, hvis den kom ind. Hun spurgte om den måtte gå med, og jeg sagde "helst ikke, fordi vores chihuahauer blev meget bange sidste gang". Så blev han ikke lukket ind. smiley

    Men der er som sagt aldrig nogen. De fleste synes at skoven er for lille, og rigtig mange tager i skoven for at møde andre hunde - det gør vi ikke.

    Kan se på nettet, at den er 1/4 hektar smiley


  • #5   23. maj 2017 Nej præcis.

    Vi har været i næsten alle skovene her i Silkeborg, og vi mødte hunde af alle størrelser - det er sjældent, at de helt små nyder det. Derfor har vi fundet enkle skove/områder, hvor der ikke kommer andre. smiley
    Der er rigtig mange chihuahuaer her i Silkeborg, og mange tager også i hundeskov med dem. Altså de hundeskove, hvor der er mange andre.. Vi har også gjort det, men stoppede fordi der netop ikke var den fælles tilgang til mødet med andre..

    Kun 1 km fra os er der en fårindhegning som vi må gå i (når fårene ikke er der, selvfølgelig). Det er rart med sådan en mulighed.


  • #6   23. maj 2017 Dejlige billeder af flokken. smiley smiley


    Jeg tror også, at Cujo er den mindste hund jeg har oplevet i hundeskoven.
    Han elsker alle hunde og især de store løber han hen til i fuld firspring - kommer de til ham er han også glad.

    Første gang han var derude (ikke særlig gammel) mødte vi 2 irske ulvehunde og Cujo var langt fra imponeret over deres størrelse.
    Han er jo ikke terrier for ingenting, for godt nok er han kun 2,6 kilo stor udenpå, men indeni er han 3 x irsk ulvehund. smiley


  • #7   23. maj 2017 Herlig lille flok du har dig smiley
    Tager det ikke evigheder at få dem opstilt pænt til billeder? smiley


  • #8   23. maj 2017 Det afhænger af miljøet smiley
    I haven og kendte omgivelser tager det ingen tid - især ikke, hvis der er en træstup eller sten som de små kan stå på. smiley
    Generelt bliver Boss, Paya og Enya i position indtil jeg siger "fri".
    My er bare en skidespræller, og Kayzer skal jo lige lære det. smiley

    Det sværeste er at få et, hvor alle har åbne øjne, kigger mod kameraet og ikke slikker sig om munden..


  • #9   23. maj 2017 Haha ja, det kan jeg forestille mig! Jeg har besvær nok med bare at få to til at se fotogene ud på samme tid smiley

Kommentér på:
Fem hunde i hundeskov

Annonce