{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
389 visninger | Oprettet:

Slidt træde pude {{forumTopicSubject}}

Sally humpede pludselig når vi gik på grus. Kiggede poten igennem og denne ret slidte trædepude. Og hun får selvfølgelig en pause til de er friske igen.

Hun/vi har altid løbet meget uden problemer. Mangler hun evt noget i sin kost nu hvor hun nærmer sig senior alder? Eller har hun bare fået løbet på et for groft underlag?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Slidt træde pude
  • #1   26. maj 2017 Bellen har nogle tilsvarende problemer og gode råd var dyre, da hun stod for at skulle til udholdenhedsprøve lidt tidligere på året. (20 km i trav ved siden af en cykel, 12 km/t).

    I tiden med træning begyndte vi at smøre hendes porter med StrongPaws fra Innordic og jeg vi slap for problemer både i træningen og på dagen.

    Så hvis du når dertil, så har du en anbefaling herfra.

    Og også en anbefaling om ikke at smøre det på på tidspunkter, hvor hunden skal traske rundt indendøre, det er olie, det er overalt.



  • #2   26. maj 2017 StrongPaws eller Kovaline salve.
    Vi bruger begge dele i træksæsonen og det virker bare.
    Derudover giver vi zinktilskud for bedre heling.


  • #3   27. maj 2017 Tak for tips, det går noget ro og så ser jeg om det sker igen smiley Jeg mistænker lidt at det er pga løb på en "rampe" ved motor vejs volden der er lavet af noget flet værk. Særligt når hun løber ned og "bremser" tænker jeg at det kunne være en unaturlig friktion, lidt som når mennesket får vabler.

Kommentér på:
Slidt træde pude

Annonce