{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ræveskab i omløb.
  • #2   25. jun 2017 Det er godt at du spreder budskabet Anne Marie, jo flere der ved om det, des bedre smiley for det er en grim sygdom selvom den så let kan helbredes "i dagens Danmark", hvis folk tager den alvorligt og i tide. smiley For 12år siden da mine løb ned i en rævegrav og fik skab, skulle man vaske sin/e hund/e i en gift, i uendelig lang tid efter, det var det rene helvede. Jeg blev SÅ lykkelig da dr.dyr senere fortalte mig om Advocate som også sikre ens vapser mod hjerte/lungeorm da de jo også åd så mange mus o.l. folk skal bare huske at Advocate kun fås på recept og det eneste det IKKE beskytter imod er flåter. hvilket er surt. smiley

  • #4   25. jun 2017 Beauty der nu er 13år er blevet dryppet med Bayvantic hver anden måned og Advocate hver anden måned i sommer sæsonerne, vi er altid startet så sent som muligt da det jo er gift, men siden de = Beauty "og søster Prixie",fik skab som 1årig blev jeg og dr.dyr enige om denne måde, og ingen af hundene har siden haft kryb, orm eller været syge på anden vis. Det bliver jo kun til omk. 2xbayvantic og 2-3 x Advocate eller omvendt smiley pr sæson=4-5dryp pr sæson. Chièn er aldrig blevet dryppet da hun åbenbart er blevet beskyttet af de stores dryp ved at ligge ovenpå dem hver nat, jeg har heller aldrig fået "besøg" da hundene ligger op ad mine ben hver nat, så jeg får også lidt beskyttelse i hvert fald i ben højde" smiley Vi udnytter hver dråbe kan man vist godt påstå smiley
    Jeg har aldrig set mine æde snegle, men de æder græs hvor det vrimler med snegle, men de har som sagt aldrig være syge.. Jeg ville heller være sten sikker, end at gå rundt og være nervøs for lungeorm, derfor blev/bliver de konstant dryppet hvert år.


Kommentér på:
Ræveskab i omløb.

Annonce