{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hunde foder
  • #1   25. jul 2017 Jeg har købt en mindre pose af det hjem - den der prøvepakke, hvor man også får 2,5kg af varianten med Kylling og Banan.
    Da det er semimoist håbede jeg, at det kunne bruges som godbidder ligesom Alpha Spirit, men det er mine hunde desværre ikke helt enige i smiley
    Jeg har desværre ikke erfaring med at bruge det som decideret foder.


  • #2   25. jul 2017 Lille smule off-topic er det en fantastisk hjemmeside med en * * * * * kundeservice. Jeg har købt deres medlemsprogram for 40 kr i et år der giver 5% på alle køb. Rabatkupon på 10% kan sendes

    Nej jeg er ikke betalt for at reklamere, men synes gerne jeg vil fortælle om hvor gode de er.

    Jeg kender desværre intet til det nævnte foder


  • #3   25. jul 2017 Kender ikke til den nævnte variant. Vi bruger pt deres juniorfoder til vores, og det trives hun rigtig fint på smiley

    Alt efter hvor meget du vælger at købe kan der være lidt at spare ved at handle på zooplus.de


  • #4   25. jul 2017 Jeg undersøgt det i forbindelse med noget specialdiet til Asger. Og jeg synes faktisk det virker som et rigtig godt produkt.
    De har rigtig mange varianter både alm foder, kornfri, soft, og specialdieter. Og til gode priser.
    Feks til den 1 bestiller jeg 12 kg urinvejs behandling foder til Asger og det koster ca 350kr. For en specialdiet. Det er fandme billigt. Og indholdet er SÅ meget bedre end Hills og rc


  • #12   25. jul 2017 Jytte - jo de har smiley
    De har både et bonus-program, hvor man optjener point, som man kan "købe" for.
    Og så har det er rabat-program, hvor man kan betale et engangsbeløb, for at få en vis rabatprocent i en periode fremover smiley


  • #15   25. jul 2017 Mit var også udløbet på et tidspunkt, og jeg havde noget svært ved at finde det igen - men så fik jeg det automatisk tilbudt, da jeg bestilte næste gang smiley

Kommentér på:
Hunde foder

Annonce