{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.029 visninger | Oprettet:

STJÅLET HUND IGEN {{forumTopicSubject}}

4750 LUNDBY
https://www.facebook.com/SavnedeHunde/posts/1493613944059704
I dag er min søsters lille Jasmin på næsten 5 mdr, stjålet fra sit bur, i haven. Som ligger i Lundby, på Næstvedvej, mellem Vordingborg/ Næstved, ved tankstationen. De var lige gået ind, og var væk 5-6 minutter, og da de kom ud var hun væk. Hun er chippet, og har halsbånd på med hendes navn, og tlf.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  STJÅLET HUND IGEN
  • #1   14. aug 2017 KONTAKT f.60612706,

  • #3   14. aug 2017 Øv, det er sgu trist smiley Håber at den lille hund snart er hjemme igen !!

  • Ulla N
    Ulla N Tilmeldt:
    sep 2013

    Hunde: 1 Emner: 3 Svar: 103
    #5   15. aug 2017 Øv altså smiley Plejer der ikke være overvågning på tankstationerne ? Hvis bilen har holdt hvor der er kamera kan det måske være de vil se overvågningen igennnem. Håber lille vovse snart er hjemme igen.

  • #6   15. aug 2017 Som jeg læser det så er den stjålet fra sit bur i haven, imens ejerne var på tanken smiley
    Er de sikre på at den ikke er stukket af? Det er jo en ret lille hund som nok kan komme ud af de fleste bure.
    Håber i hvert fald at den lille fyr finder hjem igen?


  • Ulla N
    Ulla N Tilmeldt:
    sep 2013

    Hunde: 1 Emner: 3 Svar: 103
    #7   15. aug 2017 Ups det gik vist for stærkt med at læse.
    Håber vovse bliver fundet. Trist at nogen ikke kan finde ud af at holde fingrene for sig selv.


  • #8   15. aug 2017 Ved ikke hvad tankstationen hedder Men der var kun overvågning indvendig

  • #9   16. aug 2017 Ikke for at sige den ikke er stjålet ,men læser nu at hegnet var 1,10 m højt ,jeg tror godt den kan klatre over Har selvfølgelig skrevet til ejer om at lede i nærområdet

  • #10   18. aug 2017 Kopi fra ejer. Hej alle. Ang vores hund som blev stjålet fra vores have i mandags. LILLE JASMIN.. Hun er endnu ikke fundet, Og så vil jeg gerne sige til jer alle. At hun ikke har kunne kommer ud af sit bur, hverken med at hoppe eller klatter. Hun kunne ej heller kommer op i vores sofa eller ned..Det var hun for bange for.. Og til jer som har spurgt om adressen hvor hun er taget fra er. NÆSTVEDVEJ 341, 4750 Lundby-sallerup.. TUSIND TAK for alle som har delt og kommet med søde kommentar. Det er guld hver, håber stadig på at Jasmin kommer hjem til os igen..???????????? savner hende vildt meget..

Kommentér på:
STJÅLET HUND IGEN

Annonce