{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
816 visninger | Oprettet:

god tilskud til hud og pels {{forumTopicSubject}}

har en hund der har en lidt sart hud og derfor hurtigt bryder ud med fx hotspot.
jeg har brugt dorwest omega olie, ingen problemer mens jeg har brugt det. den nåede at være tom i halvanden uge, bum pletter der ligner hotspot.
måske et tilfælde, men jeg tror alligevel den måske har styrket hende godt.
men kom så til at tænke hvad folk ellers giver af gode tilskud til hud og pels (eller evt immunforsvar)
og ja hun kommer selvfølgelig til dyrlæge, så vi kan få det tjekket.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  god tilskud til hud og pels
  • #1   24. sep 2017 Hunde, der ofte får hotspot, har ofte en allergi af en art. Så jeg ville starte med udredning for det.

  • #2   24. sep 2017 som allerede skrevet skal jeg selvfølgelig til dyrlæge, for som også skrevet ligner det hotspot, men det lugter fx ikke. det er "kun" anden gang men hun er også kun 16 måneder og har haft andet udslæt også. så jeg er obs på at det skal tjekkes.

  • #7   24. sep 2017 mange tak Stine.
    Jeg har bemærket at reaktionen er kommet to gange ved skift af olie og i samme ombæring også kort efter løbetider. så nu stopper jeg hende ihvertfald på olie, evt sætter hende tilbage på dorwest, hvor der ikke har været noget. også må jeg have hende tjekket.
    men så kan jeg evt putte det på, lige nu renser jeg i kovaline


  • #8   24. sep 2017 Har sat og skematiseret hendes 3 løbetider og hendes udslæt, meget pudsigt har hun udslæt indefor en måned før eller efter løbetid.
    Jeg tror jeg skal have ringet til min dyrlæge og snakket med hende, for det kunne tyde på at det kunne have noget med løbetiden at gøre.
    Jeg har allerede fået en tid til løbetid, da hun har gået meget kort tid imellem løbetider og jeg ikke vil avle, har det hele tiden været planen at hun nok skulle steriliseres.

    Planen er jeg stopper hende på olien ihvertfald for nu også får jeg kontaktet min dyrlæge se hvad hun siger.
    Når jeg har været afsted, må jeg have gennemtjekket alle de gode forslag i skriver. smiley Mange tak


  • #12   25. sep 2017 Jeg ville dakøbe det du selv kender igen, nu hunden har haft så god effekt af den.

  • #14   25. sep 2017 jeg giver min hund noget lakseolie engang imellem og han har fint skinnede pels

Kommentér på:
god tilskud til hud og pels

Annonce