{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
434 visninger | Oprettet:

Mystisk - Das Tierhotel {{forumTopicSubject}}

Fornylig bestilte jeg 28 kg kød hos Das Tierhotel. Jeg undrede mig lidt over, at jeg fik en bekræftelse fra "Dogma Tiernahrung GmbH". Jeg undrede mig endnu mere, da jeg i går modtog kun 12 kg kød.

Har andre været ude for noget lignende?

Kommentarer på:  Mystisk - Das Tierhotel
  • #1   12. okt På papiret har de skiftet navn. Om de er opkøbt eller blevet en del af en kæde ved jeg ikke. Det er nu længe siden.
    Hvis du har bestilt 28 kg, kommer de i to kasser, for de sender ikke så tunge forsendelser længere. Der blev skåret ned for et halvt års tid tiden, hvilket stod med stor tekst øverst på siden

• #2   12. okt Det står stadig i en fane med kæmpe tekst, at hver forsendelse max må være 26 kg.

• #3   12. okt Den fane har jeg vist overset, Malene. Men jeg har altså fået 28 kg i én kasse for et par måneder siden.

• #4   12. okt Jeg nåede også at få en 28 kg's kasse inden det stoppede. Det skal nok passe, at det er et par måneder siden.

Har de ikke opkrævet 2 x fragt nu så?

• #5   12. okt Det underlige er, at jeg indbetalte penge for 28 kg, men kun er trukket for de 12 kg.

• #6   12. okt jeg fik igår een kasse med 26 kg ..

Deres nye portions-nugget er geniale, det er en erstatning for "pølserne"

• #7   12. okt Isabelle: Kan det være fordi du har købt andet end frostkød? Der står at hvis man køber "Kogt i skåle" (oversat til dansk - hvad så end det er) så sendes der i 2 pakker.

• #8   12. okt det der schale-noget er sterilisret (halv-kogt) i en plast-bakke

• #9   12. okt De må have været flinke ved jer, for jeg har bestilt 2x26 kg de sidste tre gange, og jeg bestiller ca. hver 6.-8. uge

Det er mystisk med din ordre Isabelle.

• #10   12. okt Hvad koster fragten egentlig nu?

• #11   12. okt De der nuggets er da geniale, når man kun har en enkelt lille hund Det kunne da godt være, man snart skulle prøve dastierhotel Men hvorfor er det, at de hakker næsten det hele? Fx kunne jeg godt tænke mig kaninknogler enten lår, hoveder eller skrog. Kan se at de har nuggets med bla hakket kaninskrog og -hoveder. Det synes jeg da er ærgerligt, at de hakker. Overvejer også at prøve køb fra barfelbeelster, som har rigtig mange kødfulde ben fra diverse dyr i passende størrelse til min hund fx kaninlår og -hoveder, men kg prisen er enormt meget højere end dastierhotel. Men kan ikke se, hvorfor prisen behøver at være højere, fordi det er i hele stykker. Det må da være en ekstra arbejdsgang at hakke fx kaninskrog og -hoveder, så dastierhotel kunne vel lige så godt sælge dem hele til den pris de har på det hakkede eller endda billigere pga den sparede arbejdsgang ifht hakning

• #12   12. okt Du vælger da bare punktet "hele stykker kød". Jeg køber næsten ikke noget hakket.

• #13   12. okt Jeg har ikke lige kigget det punkt igennem lige nu, men tidligere har jeg gjort det, hvor jeg husker det som om, at det primært var okse, kylling og kalkun (halse). Har de også hele stykker nu med fx kanin og hjort? Hvis jeg bestiller en kasse med 26 kg fra dastierhotel fylder det nemlig hele min fryserkapacitet til min hund, så har ikke mulighed for at supplere med varer fra andre steder og vil gerne fodre relativt varieret. Men der er godt nok mange penge at spare ved at købe fra dastierhotel. Jeg har ikke noget i mod, at noget af min hund mad er hakket, det vil jeg faktisk gerne have ifht at blande lidt vegetabilsk i, som jeg gerne vil have i ham, men som han ikke spiser med mindre det er blandet med hakkekød, men min halvdelen vil jeg gerne have i store stykker. Eller så store som de nu skal være til sådan en cavalier, som oven i købet fodres to gange om dagen. Men fx dette produkt https://www.das-tierhotel.de/kaninchenhack-1000g-portionsware.html der skriver de jo ikke, hvor meget henholdsvis kød, ben, lever og hoved der er i. Det er ikke fordi jeg går og bruger en foderplan eller laver udregninger på den præcise fordeling, men jeg plejer at bruge produkter, hvor jeg kender den præcise fordeling af de forskellige ting. Enten hele stykker af de enkelte ting, eller hakkede produkter med præcis fordelingsbeskrivelse. Med dette produkt har man jo ingen anelse om, eksempelvis hvor meget lever hunden får. Men til gengæld koster 1 kg knap 20 kr, hvor 1 kg Lifetime med kanin fra Original Barf koster 53

• #14   12. okt Nej, Rikke. Jeg har kun bestilt det frostkød, jeg plejer.

• #15   12. okt Det er underligt.
    De har svaret ret hurtigt tilbage de gange, jeg har skrevet til dem, så prøv da at skrive til dem og hør.

• #16   12. okt Stine - du kan købe menuer, hvor grøntsager er inkluderet i "pølsen".
    Du kan også få hele kaniner/hoveder fra kaniner.
    Kig om torsdagen, hvor udvalget ofte er størst.

• #17   12. okt https://www.das-tierhotel.de/kaninchen.html : kanin-dele

Malene: de der "pøler" er erstattet af løsfrosne nuggets - jeg er begejstret, da jeg nu ikke mere behøver skære en halvfrossen pølse i skiver til 'lonerne.

jeg bruger 1kg dagligt, så en pose nuggets passer præcis.

• #18   12. okt Helt erstattet?
    Jeg gider da ikke betale for løsfrosne nuggets, når jeg bruger et kilo hver dag. De er jo væsentligt dyrere.

• #19   12. okt de er skiftet over til maks 26 kg nu
    fragt er dog stadig de 12.5 euro for udenlands fragt.

så måske derfor din pakke er kommet med kun 12 kg.
    eller måske der er sket en fejl at de ikke har haft dine vare du har bestilt ?
    ville jeg dog mene de da godt liiiiiige kan informere om. du betaler jo stadig de 12.5 euro for de 12 kg kød.

• #20   12. okt jeg må da også sige at hvis alle pølserne er erstattet - også de 500 grams.
    så skal jeg da til at se mig et andet sted efter mit kød snart.
    jeg synes i forvejen er udvalget er blevet ringe - når man har en hund der ikke tåler okse.

• #21   12. okt det fint man er kommet ind med nugget til mindre hunde - men der bør ikke nedgraderes i udvalget af store stykker kød, og det synes jeg virkelig der er blevet.

• #22   12. okt Der er da store stykker kød stadig, det er ikke lavet om.

• #23   12. okt tja når jeg går ind og kigge er der godt nok ikke meget..og har ikke været længe

kanin - der er 3 nugget varianter, så er der kanin hoveder og kanin kød.
    thats it.
    and - kun nuggets
    gås - kun nuggets
    lam er der kun kallun og ben - ingen kød, eller hjerte - resten er nuggets

det kan godt være der er noget ja - men det er slet ikke det udvalg som der førhen har været.

• #24   12. okt Er det så bare mig der ikke får en mail når jeg har bestilt noget ved dem? De sidste to gange har jeg INTET hørt fra dem, så jeg må lige huske hvor meget der skal betales og så håbe på at bestillingen er gået igennem
    Jeg TROR nok der kommer en mail når mine varer er på vej, men jeg kan ikke helt huske det. Tidligere kom der altid en mail når jeg havde bestilt.

• #25   12. okt De hele kaninhoveder var der ikke tidligere, da jeg kiggede under kanin.. Så var jeg hvert fald så blind at overse dem. Men synes ikke der er så meget med gnaveværdi på de kødtyper jeg lige har kigget på. Og så må jeg altså sige, at jeg er utilfreds med det der med, at de ikke skriver præcis hvor meget der er i af hvad i deres blandede hakkede produkter

• #26   12. okt "Er det så bare mig der ikke får en mail når jeg har bestilt noget ved dem?"

Nej, det er ikke bare dig. Jeg får heller ikke mails mere. Det undrede mig, første gang den udeblev. Jeg skrev og spurgte og fik et surt svar om, at jeg da bare kunne tjekke min konto Det gjorde jeg så, da jeg bestilte sidst - og betalte med det samme. HVORFOR jeg så kun fik 12 kg, aner jeg ikke. Jeg bestilte ikke noget, der var angivet som "ikke på lager".

• #27   12. okt Malene - nej, det ka' da godt være du ikke gider betale for det - dine rovdyr kan jo blot få en hel "pølse" - men det er liiiiige i overkanten for en papillon. som der er 10 af ...

• #28   12. okt Jeg får TO mails hver gang jeg bestiller... Forskellig overskrift men samme indhold.

Jeg ved det godt Pia, og derfor bør de da også sælge både store og små.
    Der har jo hele tiden fandtes 250 grams pølser til jer med små hunde. Det må dække de flestes behov.

• #29   13. okt samme - jeg får også 2 mails hver gang, og mail når de er afsendt også.

• #30   13. okt Jeg får mail, når kødet er afsendt, men altså ikke bekræftelsesmail på bestillingen, som jeg tidligere fik.

• #31   13. okt #28

Jeg ved nu ikke. Sådan en som Barbie skal have 80-90 gram. Så er 250 gram alligevel noget. Barbie vejer 4 kg. Jeg kan da kun forestille mig, at en 2 kg hund skal have mindre end Barbie.

• #32   13. okt Malene - hvis du tøer pølsen op før fodring er der jo ingen forskel på om det er nuggets eller hel pølse .

• #33   13. okt Isabelle

har du taget kontakt til DTH ? lyder godt nok underligt du kun har modtaget 12 kg kød uden noget andet besked eller lign.

• #34   13. okt Prisen er forskellen jeg gider ikke betale for dyrere nuggets, når jeg bruger et kg hver gang.

• #35   13. okt 14 KR/KG ER VEL IKKE MeGET DYRT - ER DET IKKE samme pris som pølserne ? ka' ikke huske det

https://www.das-tierhotel.de/gefluegelmenue-mit-kartoffeln-und-gemuese-1000g-portionsware.html

Kommentér på:
Mystisk - Das Tierhotel