{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
517 visninger | Oprettet:

Hundens særheder. {{forumTopicSubject}}

Er jeres hunde også sære til tider?

Monty fandt på en ny strategi i dag, så han forhåbentlig kunne få andres opmærksomhed.
Han stoppede helt op og stirrede på personen(erne), hvis jeg prøvede at få ham videre så satte han sig bare ned.
Han fik da også opmærksomheden fra en person, som kom og hilste på ham.
Forhåbentlig fortsætter han ikke for evigt med det, det tog meget lang tid at komme hjem igen efter han begyndte på det haha.

Bandit er også lidt sær, han har aldrig været interesseret i tæver, da han var hvalp og vi gik til træning legede han også kun med hanhundene.
Nu kan han desværre ikke med fremmede hunde, men de hunde han kender og leger med nu er også kun hanhunde.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hundens særheder.
  • #3   15. okt 2017 Det har jeg simpelthen ikke tid til at skrive og ingen ville gide læse så langt et indlæg smiley

  • #4   16. okt 2017 Atlas har lært, at hvis han tager noget, som han ikke må have, så kan han bytte det for en godbid. Så han går gerne på sokkejagt i soveværelset (og har nu også lært at åbne vasketøjskurven), og så stiller han sig et par meter fra en med sokken i munden og stirrer intenst på en. Reagerer man ikke, går han ud i haven og står så der og stirrer i stedet, for haven er det sted, hvor sådan nogle ting slet ikke må komme med ud.

  • Anna D
    Anna D Tilmeldt:
    mar 2017

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 59
    #7   16. okt 2017 Sirius bliver skide fornærmet når han ligger dårligt. Så kommer der sådan nogle rigtig klagende piv, mens han møver rundt for at finde en god stilling. Som så for alle andre ser utroligt ubehagelig ud.
    Han opfører sig som om det er vores skyld at han ikke kan ligge godt, selvom han har masser af plads. smiley smiley


  • #8   16. okt 2017 Åh ja, som Atlas fint har lært i 4# - har jeg også lært Ziva. Hvis du kan finde vasketøj, bliver det vekslet til godbidder når du kommer med det. Hvilken fantastisk øvelse at lære en retriever.

    Såeeh.. Nu har vi aldrig vasketøj fremme mere, og døren til bryggerset er altid lukket. Det tog os 9 år uden held at lære hinanden det - det tog kun Ziva ca 2 måneder at lære os begge. Kvik hund.

    Hun kan sikkert fravænnes tricket, men det er egentlig et fint trick til at holde os forældre i stram line.

    Ps: du har kun 2 min til at komme med godbidden, ellers bliver dine sokker/bher/underbukser spist som straf.


  • #9   17. okt 2017 #4 Det lærte Monty også, så nu kommer han altid og viser mig de ting han har "fundet", hvis jeg ikke har noget at give ham så løber han af sted med det heldigvis er han ikke særlig hurtig indenfor.

  • #11   17. okt 2017 Min søster's hund var engang fornærmet på min kæreste i næsten et år, fordi han for sjov havde slået mig med en sok. (vi boede sammen hos mine forældre)
    Noget tid efter det var sket, skulle min kæreste til fest og vi havde lagt en nøgle ude foran til ham så han kunne komme ind, desværre fandt han ikke nøglen og prøvede at banke på.
    Normalt gør min søster's hund altid når der bliver banket på døren men fordi det var min kæreste så kiggede han bare op og lagde sig til sove efter han så hvem det var.
    Min kæreste endte med at sidde derude i næsten en time før jeg vågnede og lukkede ham ind..
    Min søster's hund har langt om længe tilgivet ham og bliver rigtig glad hver gang han set min kæreste.


  • #13   17. okt 2017 Overhovedet ikke, det er vel helt naturligt, at en hund betragter det som en selvfølge, at den må ligge på spisebordet, lige så naturligt som de 337 andre divanykker Ghini har smiley

    profilbillede
Kommentér på:
Hundens særheder.

Annonce