{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
767 visninger | Oprettet:

"censuret" løse hund {{forumTopicSubject}}

Om jeg forstår hvorfor hunden absolut skal slippes fri når ejeren ikke kan kalde den til sig, og når hunden så også har et problem med små hunde, så er det for mig endnu mere uforståeligt.

Så at se en hund komme imod en og bare vide at den hund har et problem med små hunde, tja så fik jeg et hysterisk anfald bagefter af forskrækkelse og raseri.

Heldigvis havde hunden i det mindste halsbånd på, så jeg kunne få fat på den, men jeg er ikke i tvivl at hvis jeg ikke kunne det, så var der bidemærker i mine hunde.

Det er så ikke så lang tid siden sidst jeg bad ejeren om at få fat på sin hund, der havde hunden heldigvis ikke opdaget mine endnu.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  "censuret" løse hund
  • Sofie
    Sofie Tilmeldt:
    sep 2013

    Emner: 14 Svar: 107
    #2   16. okt 2017 Den første terrier vi havde var tit løs specielt i skovområder eller andre steder, hvor hun kunne løbe og leje, lige præcis fordi hun elskede at bevæge sig. Hun kom altid når vi kaldte og var ikke interesseret i andre hunde eller mennesker overhovedet. Lige pt har vi en Westie han der aldrig er løs, fordi han bestemt ikke kommer, hvis noget er mere spændende, og desuden kan være agressiv, hvis den anden hund er i snor.

  • Lars N
    Lars N Tilmeldt:
    nov 2008

    Følgere: 7 Hunde: 2 Svar: 444
    #3   16. okt 2017 Folk er bare irriterende.
    Jeg kom gående med min idag. Fri som vi plejer.
    Pludselig kommer en lille hund løbene, helt oppe i hovedet på min og skælder meget ud.

    Ejeren kaldte og kaldte, uden held.
    Mano og jeg gik videre, med den lille hund 5 meter efter os.
    Så måtte ejeren ud og løbe efter sin hund smiley

    Jeg har haft fat i 2 her i området. De gik altid med deres løse.
    Det er helt fint, når de ikke forlader ejer som de gjorde.
    Den ene af mændene havde jeg en lang, og til sidst lidt stor diskussion med. Men han går ikke fri med sin idag.

    Han brokker sig dog over at jeg går fri med min.
    Men han fatter ikke at det er fordi at min ikke løber hen til andre.


  • #4   16. okt 2017 Balder er aldrig løs, for han kommer ikke altid, når man kalder. Han må nøjes med en 8 meter flekslinie, når han er på grønne områder. smiley

  • #5   16. okt 2017 Jeg kan godt selv have min hunde løs, men da jeg ved at den ene ikke altid kommer når jeg kalder, så har jeg dem kun løs når der er fuld overblik og der slet ikke er andre i området. Tror slet ikke de har været løse denne sommer, men vores luftested er desværre blevet en attraktion, så der er konstant andre hunde i område.



  • #6   16. okt 2017 Jeg er i den situation, at jeg ikke stoler en fløjtende fis på andre mennesker eller deres hunde, så mine er aldrig løs og ser jeg nogen med anden hund komme gående imod mig, så skifter jeg fortov/side af vej. Jeg gider ikke engang konfrontationen.

Kommentér på:
"censuret" løse hund

Annonce