{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.219 visninger | Oprettet:

Klipper anbefaling ? {{forumTopicSubject}}

Der er jo andre end mig herinde der trimmer hund(e) selv, så håber at kunne trække på lidt erfaringer smiley
Jeg skal finde en klippemaskine til under Clintons poter og rundt om 'udstyret'. Jeg har en Moser (alm. klipper med ledning osv). Den var fin nok til Stormy, der var ligeglad med lyden og man bøvlede lidt med poterne osv.
Men Clinton synes simpelthen at den maskine er SÅ ubehagelig. Han er ved at dø i 17 afdelinger når han skal klippes de to pågældende steder. Hvilket resultere i at han ikke står specielt stille og igår skete der så det at jeg kom til at 'nippe' ham i huden på 'udstyret' - av av av og ikke særligt heldigt. Jeg prøvede med en gammel slidt menneskeklipper på batteri. Det passede præsidenten bedre. Imidlertid kan den stort set ikke klippe mere. SÅ nu tænker jeg at jeg vil købe en støjsvag hundeklipper på batteri (med et lille skær). Jeg har kigget lidt på en Aesculap Exacta GT415. Nogen der kender den ? Eller vil anbefale en anden ?
... billige menneskeklippere er afprøvet gennem mange år på tidligere hunde og de holder ikke til at klippe mange gange hår mellem trædepuderne før de ikke kan klippe mere. Desuden er skærene til alt for brede.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Klipper anbefaling ?
Kommentér på:
Klipper anbefaling ?

Annonce