{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
767 visninger | Oprettet:

Jasmin falder til... {{forumTopicSubject}}

Så har Jasmin boet her hos os i 2 dage... og det går SUPER...

Første dagen oplevede vi et DAMP barn - som troede at nær kontakt betød at hun skulle hoppe helt op i ansigtet på mig - og at jeg nok også gerne ville BÆRE hende rundt -

Men hun er begyndt at falde til ro... Idag har Dunse accepteret hende - ( Første dag overfaldt hun hende... ) men ingenting mere -

Anna Ignorere hende stadig -

Hun lystrer prompte på sit navn og på "Ppssttt" - og er generelt MEGET lydhør overfor kommandoer etc - vil gerne - men har lidt svært ved at geare ned til det - men det skal nu nok komme -

Idag har hun ( det har de nu alle - ) fået store ben fra slagteren - hvilket hun elskede - hun lå ude på gårdspladsen og tyggede og da jeg skulle køre - op til byen for at handle - sagde jeg blot "Jasse - tag bene og kom" - hun tog sit ben i munden - og jeg gik på værkstedet - hvor hun kunne være sammen med Claus ( manden ) og en kammerat - mens jeg var væk... Så der ligger hun stadig ovre og tygger -

Mit tøj de sidste dage har lignet en mudderpøl - griner - fordi hun NON STOP hopper op af en - men allerede idag ser jeg en fremgang på det område også -
Jamen - jeg kan ik sige nok gange hvor nem og lydhør hun bare er... - ss -

Da Anna pigen jo er tæt på termin - og her skal være ro i huset - sover Jasmin ude sammen med drengene - ude betyder i lukket rum - med halm - og mulighed for at gå ud og ind - Og det har hun forsonet sig fint med... Fra gården som er et aflukke fra vores gårdsplads - kan de følge alt - og lige så snart jeg går ud af døren - til marker - stald - værksted etc etc - er de alle med...

Om dagen er alle vores hunde frit på gårdspladsen - og hvor vi ellers er...

HUn er i den grad en tro følgesvend - hun viger ikke alngt fra mig - Og gårgerne lige ved siden af en når man gårog laver diverse - Og da hun jo er en smule mindre end mine andre hunde - har jeg nogle gange måtte tage mig selv i ikke at falde over hende - griner -

Det er stadig Futte af hundene hun søger mest - og han er bestemt også meget stolt af hende... Idag har de brugt en del tid på at hive reb i hver sin ende - han nyder at have fået en som GIDER - NON STOP - og så endda i den rigtige farve - LOOOOL....

Ja - men jeg kunne blive ved -

SNoren fra første dag er af - hun kommer jo prompte - så hun løber bare rundt og nyder livet ligesom resten af flokken - ss -

Det var lidt herfra - til jer der har spurgt til hvordan det går med hende -

Har jeg glemt noget - så spørg - ss -

Smil fra Julie - Og en Glad Jasmin pige - ;O)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Jasmin falder til...
Kommentér på:
Jasmin falder til...

Annonce