{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
804 visninger | Oprettet:

Hvad er HG??? {{forumTopicSubject}}

Ja hvad er HG for jer.
For mig er det et sted hvor man kan hygge sig med ligesindende der er ligeså tossede med hunde som mig..

Ihvertfald det meste af tiden.

Jeg synes tit at mange glemmer at en temmelig stor del af dem der er her er børn og unge mellem 12- 18 år.

Og på forhånd undskyld til alle 18-årige der Ihvert fald er voksne....Har selv en datter der bliver 18, så for mig er I stadig børn....

Og al den snak der er omkring om det nu Skal være en Dkk- hund eller DRU- eller blanding...

Jamen vær da for pokker stolte af den hund I nu har, og hop op og fald ned på om den er det ene eller andet.Fordi jeg har Dkk-hunde, så går jeg da ikke rundt og kalder DRU-hunde ejere for snobber fordi de nu synes det er bedst i den klub!

Så generellt- tag jer dog sammen. Og husk igen at mange der skriver altså er børn- Så bliver det lidt barnligt engang imellem.

Heldigvis- synes jeg stadig det er rart at være her, og indimellem nogle gode diskutioner, hvor man kan få lidt ny input, og nogle andre indgangsvinkler til problemer.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvad er HG???
  • #1   31. jan 2007 For mig er HG et sted på nettet hvor man kan diskuter alt ang hunde, dele erfaringer og få mere viden om vores dejlige hunde :o)
    Og så selvfølgelig et sted at vise sin hund frem til hele danmark :o))

• #2   31. jan 2007 For mig er det et sted hvor man kan få gode råd ja også ind imllem ubugelige råd med det er i en god menig så skidt pyt med det smiley
    Jeg er helt enig i at der er en del der går i meget små sko som også glemmer at der er børn på sitet..

• #3   31. jan 2007 Jeg er også ligeglad med om folk har hunde med eller uden papir. Syns det er godt at jeg kan se de forskellige hunderacer herinde og hvad folk ellers har. Jeg er glade for mine "drenge" .

Jeg kan godt lide at man kan skrive og spørge folk om ting hvis man ikke lige føler sig sikker i sin sag. Det har jeg gjort mange gange. Og så ser jeg da en masse billeder af mange vidunderlige hunde.
    Jeg er helt holdt op med at deltage i diverse diskutioner fordi jeg gider bare ikke mere brok.

Syns HG skal som Annika skriver være et godt sted at være.. det vil jeg bestræbe mig på at gøre fra min side..

Charlene

• #4   31. jan 2007 For mig er HG et sted hvor man kan vise sin hund fem og dele erfaringer med andre. Det er også et sted hvor man kan få rpåd og vejledning.....

• #5   31. jan 2007 Enig ;0)

• #6   31. jan 2007 For mig er HG et sted hvor jeg kan svine folk til og komme af med det jeg normalt ikke kan komme af med i hverdagen... *LOOOOOOOOOOL*

Ej jeg er her for at hygge mig, er dog ikke så meget på merer som jeg har været da tiden mangler......

• #7   31. jan 2007 Mandau!! >> Deler din holdning. Er født pessimist, så bruger alle mine vågne timer herinde i forums på at svine folk til smiley

• #8   31. jan 2007 Lea og Henrik.... Griner......

• #9   31. jan 2007 Jeg er 18 om jaaaeh til Juli .. *GGG*
    Og jeg opfører mig stadig som en på 4 nogen gange .. det må jeg godt nok indrømme.. *GGGG*
    Så jeg er stadig et barn.. heldigvis vil ikke allerede være voksen.. ;o)))

HG for mig.. er hvor man hygger med en masse hunde folk .. viser sine dejlige hunde frem og ikke mindst får en masse gode råd, deler sine erfaringer osv.. ;o))

• #10   31. jan 2007 Skiilotte... det er også godt at have en barnlig sjæl men man blir jo voksen uanset hvad der sker om man vil det eller ej. ..

Jeg blir 24 og føler mig "meget gammel" hehe..

• #11   31. jan 2007 Rico - ja desværre.. jeg vil gerne forblive under 18.. men det sker ikke lige.. *GGG*

• #12   31. jan 2007 Hørt... Jeg bliver 17 d. 14 juli så jeg er jo ikke "voksen" (Voksen= alderen, ikke nødvendigvis intelligens)... Jeg har da erfaret at selvom jeg kun er 16 1/2 er jeg da lang mere moden og erfaren en andre brugere der er "voksne" =)

• #13   31. jan 2007 Jeg er 34, men det eneste tidspunkte jeg føler mig riiigtig gammel, er når jeg en meget sjældent gang går i byen- der findes ikke rigtig nogle lækre fyre at danse med på min alder.....Og så engang imellem herinde...

Kommentér på:
Hvad er HG???

Annonce