{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
914 visninger | Oprettet:

DKK's svar vedr brug af logo {{forumTopicSubject}}

Dette er som svar på en mail jeg skrev til DKK vedr brug og ændring af deres logo:
-------------------------------------------------------------------

Kære Annemie S. Larsen

Tak for din mail. Det er rigtig pænt af dig at spørge om brug af logo for DKK.

Vi har talt om sagen og er blevet enige om, at vi desværre ikke kan tillade, at I bruger vort logo og endda laver om på det. Beklager, vi håber, at I finder en anden sjov mulighed, der ikke indebærer brug af vort logo. Kunne I f.eks. ikke bruge silouetten af jeres egen race og skrive inden i den?



Med venlig hilsen
Dansk Kennel Klub
-----------------------------------------------------------

Da DKK er omfattet af den danske ophavsret som er gældende selvom der ikke er copyright tegn på billedet (ikke nødvendig i danmark) betyder det at alle DKK logoer samt ændringer i denne er ulovlige medmindre der forefindes skriftlig tilladelse.
Mit eget logo er også fjernet, og gruppe-logo på DKK-snobber gruppen fjernes også så snart en bruger gives Admin-rettigheder for gruppen (gruppe-HA'erne kan ikke ændre og vores gruppe-admin har som bekendt slettet sin konto på HG).
Jeg håber at dette tages til efterretning af HG's brugere og jeg beklager dybt den mode-bølge jeg tilsyneladende har startet hvis det betyder ballade for så meget som én af brugerne herinde.
Jeg hopper offline igen, men ville lige dele beskeden med jer alle.
God aften.
Annemie


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  DKK's svar vedr brug af logo
Kommentér på:
DKK's svar vedr brug af logo

Annonce