{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
865 visninger | Oprettet:

Hundeseng. {{forumTopicSubject}}

Nu havde Balta sin egen sofa som han elskede over alt i verden.
Min hans slemme moar har kylet lortet ud fordi den var blevet så klam af at han havde brækket sig i den osv.
Han er dybt ulykkelig!
Så jeg lavede en ny seng til ham. Jeg tog en madras og puttede en sort sæk ud over og dynebetræk på så man bare kunne nøjes med at vaske dynebetrækket hvis han lavede et uheld eller noget, men han synes at det var smadder sjovt at grave i den så han flænsede betrækket :o/
Har I nogle forslag til en hundeseng?
Den skal være nem at rengøre og en han ikke kan flænse :o)
Har fået et forslag for et stykke tid siden. At sy en voksdug som et betræk og putte uden på en madras.

Andre forslag?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hundeseng.
  • #1   10. mar 2007 (link fjernet)

    denne har vi laver... står lengere nede hvordan... vi skifter sengebetrekket ...


  • #2   10. mar 2007 Næ.......Jeg har det sidste års tid haft sådan en madras som du beskriver.

    Mine har aldrig prøvet at rive/flå/flænse. De bruger den udelukkende som hygge / afslapningssted


  • #3   10. mar 2007 Hvor er den fin :o)
    Men jeg ville gerne dække det bløde (madrassen) ind i noget så snask, bræk osv ikke kan sive ned i den. Det var derfor sofaen blev smidt ud :o(
    Men flot er den ihvertfald! Sådan en ville jeg gerne lave til Balta :o)


  • #4   10. mar 2007 Janie: Jamen Balta er også en ballademager ;o)
    Han har jo også nogle kæmpe lapper. Der skulle ikke meget til for at lave den flænge :o(


  • #5   10. mar 2007 MonsterKloen Balta (Kunne iike lade vær')

  • #6   10. mar 2007 Lasse: Jep *GGG*

  • #7   10. mar 2007 Hva med at dække den med dækkplast, sånn man bruger til isolasjon. ta det flere ganger rundt madrassen og tape den fast. og legg mange pledd (som kan vaskes) i ???

  • #8   10. mar 2007 Ja det var også en god ide :o)
    Jeg ved ikke hvorfor han er sådan et stort svin nogen gange :o(
    Når jeg ser billeder af andre GD'er, ligger de pænt i deres seng... Det kan Balta bare ikke. Ved ikke hvorfor han har den ide at han skal brække og lave snask på sin seng *GG*


  • #10   10. mar 2007 Sussi: Kan de godt li at ligge i dem? Jeg ved nemlig ikke om Balta kan li det når det larmer når han lægger sig, men det er da et forsøg værd :o)
    Ellers arver jeg bare sækkestolen ;o)

    Janni: Rart at vide jeg ikke er den eneste med det problem *GG*


  • #11   10. mar 2007 Måske hvis du legger en t-shirt hvor det lukter af deg at den vil heller bruge den som sove / afslappnings plads...

  • #12   10. mar 2007 Marianne: Det tror jeg ikke. Han vil helst ligge blødt. Han kan ikke tåle synet af bløde ting for så kaster han sig over dem og siger Zzzzzzzzzz.... *GG*
    Han er jo også stor så det gør ondt i hans krop hvis ikke han ligger blødt.
    Men jeg må finde ud af noget med en voksdug og noget stærkt stof :o)


  • #13   10. mar 2007 Anita...

    Med hensyn til sækkestol... Fønix ville ikke op på den i starten men da vi lagde os turde han godt og nu elsker han den!!!

    Jeg har også lavet en seng af en madrsse men jeg har set kanter på... Men han vil heller bide i den... så jeg skal også finde noget stof som han ikke vil bide i...
    Så nu har katten intaget den...


  • #14   10. mar 2007 Hvis du syer et betræk af bæver-nylon (det som ungernes flyverdragter er lavet af), så skal der godt nok arbejdes for at få det flænset.....

    Med en GD, SKAL det være ekstra stærkt stof, da der nemt kan gå en pote igennem når de skal lægge sig til rette.

    Jeg ville ikke bruge det der tekstil-voksdug, da jeg bilder mig ind, at de ikke kan komme af med varmen.....

    Vores lædersofa, som fik et "snit" af Oscars negl forleden... Øv bøv.
    Men så købte vi en monster-sækkeæseng på 170x 140 netop lavet af bævernylon (Fra sit&joy til 700 bobs) og den ÆÆÆLSKER han!!!


Kommentér på:
Hundeseng.

Annonce