{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.235 visninger | Oprettet:

Altid i hundegård? {{forumTopicSubject}}

Hej
Det er sådan, at vi bor tæt ved et hus, som har fået hund for et års tid siden (hvalp). Jeg kører forbi grunden mindst en gang hver dag og kan se, at hunden altid står i sin hundegård. En enkelt gang de sidste mange måneder, har jeg set hunden ude af hundegården. Den ligger altid alene derude, lige gyldigt tidspunkt på døgnet. Den har et hundehus og en vandskål, ellers ingenting. Så vidt jeg kan se, er det ikke ulovligt, men jeg får dog lidt ondt i hjertet over den stakkel, der tilsyneladende tilbringer hele sit liv i hundegård alene. Jeg kan ikke finde ud af, hvordan jeg skal gribe situationen an, da det ikke rigtig er nogle folk, vi har snakket med og jeg synes det er lidt underligt at troppe op ved døren og anklage dem for noget. Men jeg bliver ked af det hver gang jeg kommer forbi. Tænker at der er et grund til, at hunden står derude. Måske de har taget munden for fuld? Men jeg synes alligevel at det er synd, når nu hunden er et flokdyr og intet får ud af at tilbringe hele sit liv i hundegården. Måske var det bedre for alle, at hunden fik et andet hjem hos nogen, som ville bruge tid med den...
Er jeg helt forkert på den? Og hvordan ville i gribe det an?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Altid i hundegård?
  • #1   30. aug 2018 Du kører forbi "mindst en gang om dagen" ???

    Jamen SÅ har du da styr på tingene - og der er belæg for at få fat i Dyrenes Beskyttelse, Dyrepolitiet og Indenrigsministeren !!! Mindst !!!

    Måske det var bedre for alle, at du begyndte at overveje, at passe dine egne sager ...


  • #3   30. aug 2018 Det er sikkert ca. samme tid du kører forbi huset..

    Hvis jeg skulle melde alle dem med hunde i vinduet jeg ser hver dag, så kunne jeg jo ikke lave andet..

    De hunde mangler tydeligvis ikke noget, selvom de virker til at ligge der "altid"


  • #5   30. aug 2018 Og der er mange der ikke holder hund som traditionel familiehund.. Hunden aner ikke hvad den "går glip af" og så længe den har det den skal og ikke er syg, så lad den være.

  • #6   30. aug 2018 Hvis folk kører her forbi ved 19 tiden hver aften, så vil de tro, at jeg ikke laver andet end at stå med en kop kaffe i venstre hånd og den højre hånd nede i joggingbuksen med et godt greb om løgposen. Det giver et skævt billede af min hverdag. Jeg skifter da hånd ind i mellem.

  • #8   30. aug 2018 Synes ikke det er noget man skal blande sig i, hvis man kører forbi en gang om dagen og ser det. Hvis nogen kommer forbi her kl 12 hver dag, så ville de se mig og hundene tage en lur - det betyder jo ikke, at de aldrig nogensinde laver andet.

  • #10   30. aug 2018 en hund skal naturligvis ikke leve isoleret i en gård altid. men hvorfor tror du den gør det?

  • #12   30. aug 2018 I er godt nok ubehøvlede. Hvis man ikke har noget pænt at sige, kunne man jo passende blande sig udenom eller i det mindste skrive i en sober tone. Når jeg bekymrer mig om hunden, er det fordi der er belæg for det. Hunden ligger der kl 6 om morgenen, kl 11, kl 12, 15, 17, 19 og kl 1 om natten. Jeg tror, i forstår hvad jeg mener. Det er okay at hunde bor ude, er i hundegård når de er alene osv. Men er det okay at en hund tilbringer dens liv i en hundegård uden nogen form for kontakt med mennesker eller dyr? Jeg bekymrer mig om hunden og har skam et liv. OG en samvittighed og et hjerte, derfor bekymrer jeg mig. Det lyder til at ingen af jer burde have hund, hvis I ikke mener det er synd.

  • #13   30. aug 2018 Haha... Tak for den Søren smiley smiley

  • #14   30. aug 2018 Det kan opsummeres med: du ser ét øjebliksbillede ud af en hel dag.

    Med mindre du har andet at bygge dine antagelser på, så er der ikke hold i nogen af dine bekymringer.

    Hvis du så mig på kort tissetur med hunden, så ville du også tro at vi blot var 20 meter henne ad fortovet og intet andet.
    Derudover, hvorfor skulle den bruge "hele sit liv i en hundegård", bare fordi den opholder sig i en hundegård, når du ser den? Hundegård er ikke lig med dårligt ejerskab eller manglende omsorg...

    Vi bør være rimelig ydmyge over for, hvad vi egentlig ser og hvilket perspektiv vi ser det fra.


  • #16   30. aug 2018 Hvis vi ikke mener hvad er synd?

    At den er i en hundegård, når du tilfældigvis kører forbi den?

    Dine påstande om at den skulle leve uden nogen former for kontakt til mennesker og dyr er helt absurd, når du baserer det på øjebliksbilleder.

    Jeg kan godt forstå man er bekymret, hvis man har mistanke om at en hund mistrives. Men du bygger dine antagelser på SÅ utroligt lidt at du altså er nødt til at have noget mere konkret viden om forholdene, hvis der skal være grund til reel bekymring.


  • #17   30. aug 2018 Hvis man ikke mener at det er synd, hvis en hund tilbringer sit liv alene på den samme lille græsplet? Vi bor på landet og de er vores naboer. Derfor synes jeg at jeg har nogenlunde ide om, at hunden tilbringer sit liv der. Eller at det i hvert fald er "mistænkeligt" at ingen af os (min kæreste bruger vejen i traktor mange gange om dagen og ser også altid hunden ligge der) har set hunden være ude af haven siden de fik den. Jeg går selv forbi hunden mindst hver anden dag med mine egne hunde og det er da sjovt at man aldrig har set hunden ude. Hvad skulle der til før at I ville tænke at den var isoleret i hundegården?

  • #21   30. aug 2018 anne J - Jeg skrev nu også sobert

  • #23   30. aug 2018 Tak for de brugbare svar. Det er en labrador på ca et år.
    Tror jeg vil prøve at spørge om de har brug for lidt hjælp, eller evt. Om den kan med andre, så kunne vores måske lege sammen en dag og så kunne jeg få spurgt lidt ind og evt. Tilbyde noget hjælp.


  • #24   30. aug 2018 er det en nabo kan ts jo have ret.

    sådan boede en nabohund her men som kennel skriver kunne vi andre naboer intet gøre. den er død nu heldigvis for den...

    hundegård kan være fint men det kan sandelig også bruges forkert

    ts hvad siger de andre naboer? ser de det samme?

    jeg snakkede med de her hos os. de tilbød mig hunden. jeg tror du skal overveje om du vil gå idn i at passe den. det er synd hvis den kommer ud og du forhindres.

    jeg sagde nej til den her. det smertede mig men en rottweiler på 5 år som havde levet sådan ville jeg ikke have


  • #25   30. aug 2018 Lens, tak for svar. Det er også det jeg kan finde i loven - at de ikke gør noget ulovligt og man derfor ikke kan gøre noget ved det... Udover personlig kontakt selvfølgelig.
    Der er ikke rigtig andre naboer end os, så det ved jeg faktisk ikke. Det er en ret øde vej, som man bare kører igennem.

    Jeg har bare ondt af hunden, hvis det foregår, som jeg har på fornemmelsen smiley


  • #26   30. aug 2018 du kunne måske tage en rolig snak med dem hvis du møder dem. Det kunne måske gøres lidt tilfældigt?

  • #27   30. aug 2018 Der var en god idé. Uden at anklage nogen, men bare spørge lidt forsigtigt ind til det.

    Det er også det, for lige pt. Venter vi os om 3 mdr. Og har selv to hunde, hvoraf den ene lige pt døjer med noget angst, så jeg synes heller ikke at vi har overskuddet til en mere. Men så kan man da i hvert fald tilbyde at hjælpe med at videreformidle den, hvis det skulle være sagen...


  • #30   30. aug 2018 #28

    Det er jo fuldstændigt håbløst med alle de tuttenuttehvoreraltdogbaresyndforallehundetrunterne, der render rundt og kloger sig.

    Må da håbe deres "medfølelse" og "store hjerter" rækker så langt, så de også bekymrer sig om produktionsdyrene, og derfor er veganere hele bundtet.

    Men .. ja, det er nok noget andet ...


  • #31   30. aug 2018 Ude på landet er det meget alm at jægere og landmænd ikke har hunde som kæledyr..

    Det er ikke for at være ubehøvlet jeg skriver det..

    Men ikke alle hunde VED det findes noget der hedder en sofa..


  • #33   30. aug 2018 ts jeg tror det er at gå for langt at forslå formidling. jeg synes du skal overveje grænsen grundigt.

    da jeg snakkede med vores nabo var det fordi folk bad mig om det og fordi hunden så dårlig ud. den stod samme sted i gården og snurrede rundt... ren patologisk som du ser ved zoo dyr nogle gange.

    politiet mente ikke det var synd nok

    men husk at den hund du ser måske trives. man skal passe på med at gå ind i folks dyrehold med mindre man er inviteret, politiet eller sikker

    jeg var sikker. så kend grænsen.

    jeg er selv blevet anmeldt fordi aslan sad i bilen imens jeg var inde på en tankstation.... han så stresset ud... ja hunden er kronisk idiot. sådan ser han ud smiley


  • #34   30. aug 2018 Har hunden et isoleret hus med vindfang? Hvis ikke, må den ikke bo i hundegården jf dansk lov, og så kan du bede DB tage et kig på hunden.
    Hvis den har, så bryder de ingen regler. Selvom det er trist.


  • #35   30. aug 2018 Trist at en hund bor i en hundegård ?
    Hvorfor i alverden ?

    Er det bedre for de hunde, der bor i en sofa, er fede og aldrig kommer længere ned af vejen end 30 meter - hvis de kommer så langt ?
    Og ellers lever deres liv i en have, fordi det er nemmere på den måde ?

    Det er måske ikke trist ?


  • #36   30. aug 2018 Nej Martine, vil ikke gå så langt som at sige, at det er bedre. Men jeg synes stadig at man bør tage til efterretning at hunde er er flokdyr og ingen flokdyr trives ved at være alene. De fleste hunde er i dag alene, fordi man skal passe sit arbejde osv. Men så er de forhåbentlig også sammen med deres ejere, når denne er hjemme. Håber du forstår, hvad jeg mener

  • #37   30. aug 2018 Martine:
    Det behøver jo ikke være enten eller.
    Man kan jo godt synes, at en hund fortjener mere indhold end en hundegård og samtidig mene, at hunden fortjener mere indhold end en sofa ...


  • #38   30. aug 2018 Det Kris sagde

  • #41   30. aug 2018 jeg er sgu da ligeglad med om min hund møder andre. det er hans valg. han fravælger. det må en hund gerne herhjemme.

    Aslan vælger mange ting fra og til


  • #42   30. aug 2018 Chico skal ikke møde andre hunde. Han er dødsens angst og bider først, spørger sjældent.

  • #43   30. aug 2018 Trist fordi de går glip af et yderst relevant samvær for arten, Martine.
    Og jo, det andet er også trist - hvem har sagt andet?!
    Igen - den gyldne mellemvej må være målet.


  • #44   31. aug 2018 TS, synes bestemt du skal spørge ind til hunden. Det havde jeg også gjort.

  • #45   31. aug 2018 Hvad laver den så mellem 6-11, 11-12, 12-15, 15-17, 17-19, 19-1 og 1-6 ?

    Det kan være, at den i mellemtiden er ude at gå, til træning, inde i huset eller fri i haven. Hvem ved - du kunne jo spørge ejeren smiley


  • #49   31. aug 2018 frk . hvad er det for en frækhed du har der.
    min far er jæger og behandler puk med omsorg og i hverdagen som en god familie hund som for lov til alt. og jeg kender mange landmand og jæger som behandler deres hunde som andre gør, ja det er ude i en løbegård om dagen ja. vores gammel hund han vil helst ligge udenfor i hans løbegård.i regnvejr vil han stadig helst være udenfor det have han det bedst med (: men ja nogle mennesker er gode hvor andre ikke så god


  • #51   31. aug 2018 Det behøver jo ikke være enten eller.
    Man kan jo godt synes, at en hund fortjener mere indhold end en hundegård og samtidig mene, at hunden fortjener mere indhold end en sofa ...


    My bad. Det er jo fuldstændig korrekt at HG svømmer over med tråde om fede hunde, der bare står og gør i haverne - om gamle hunde, der på hvert eneste indsendte billede står med et blik der siger "kør mig nu til dyrlægen og gi mig et skud med det blå vand" - om hunde, hvor ejeren ikke har formået at lære dem at gå uden snor og de derfor (hundene, ikke ejerne) aldrig får lov til at løbe frit, om hunde, der fejler "1000 ting" og som følge deraf, bliver fyldt med forskellige former for medicin ...
    Det er da sådan det er - det er ikke kun hunde i hundegård, det er synd for - det er også alle de andre, hvilket man kan se på antallet af tråde om disse .. eller .. nå nej forresten - det kan man da faktisk ikke ??

    Jeg tror bare, at den opfattelse af "synd for hunden" som hersker herinde, ligger meget langt fra min - og den dobbeltmoral, der eksisterer i den sammenhæng er til at dø af grin af, hvis det altså ikke lige var dyr, det gik ud over.


  • #52   31. aug 2018 min far er jæger og behandler puk med omsorg og i hverdagen som en god familie hund som for lov til alt. og jeg kender mange landmand og jæger som behandler deres hunde som andre gør, ja det er ude i en løbegård om dagen ja. vores gammel hund han vil helst ligge udenfor i hans løbegård.i regnvejr vil han stadig helst være udenfor det have han det bedst med (: men ja nogle mennesker er gode hvor andre ikke så god


    Nu skal du ikke komme og ødelægge tråden med irriterende fakta !!!



  • #54   31. aug 2018 Det er også OK, Isabelle smiley

  • #55   31. aug 2018 Da jeg for 5½ år siden flyttede herud på landet, havde jeg et billede af hundehold på landet her fra HG. Jeg var derfor helt overbevist om, at landmandens labrador blev lukket ud i stalden om natten efter at have gået hele dagen ude sammen med sin ejer. Jeg tog grueligt fejl, labradoren kom med sin ejer ind, når de havde arbejdet ude en hel dag. Labradoren sover såmænd i soveværelset, hvis han vil det.

    En anden landmand har en border collie - den mest velopdragne hund jeg i øvrigt nogensinde har set. Den er også med i arbejdet og "hjælper" bl.a. med at fodre heste osv. og løber glad ved siden af ATV'en.

    Min bror er jæger, han har fire hunde. De går i hundgård hver dag, når de er på arbejde. Ellers er de altid hos familien og sover såmænd i smørhullet. Så fordomme er der nok af.


  • #57   31. aug 2018 Jeg hader alle med fordomme
    https://www.youtube.com/watch?v=bcYppAs6ZdI


  • #58   31. aug 2018 Martine
    styr dig lige. jeg har lov til og være herinde som hun har. og hvis du har et problem med det. så stop lige dig selv første. og det er intet med fakta og gøre. men det var bare en holdning


  • #61   31. aug 2018 "De har masser af aktivitet (...)" er nok nøgleordene

  • #62   31. aug 2018 Der må godt nok være nogle her på HG som har temmelig triste liv.

    Hvad får I helt præcis ud af at svine en bruger som er i tvivl, og spørger jer til råds, til på den måde? Er det ikke godt nok bare at komme med det råd der søges?

    Alene det at TS søger råd, er vel i sig selv positivt?

    Det er da heldigt at der også er brugere som faktisk ER indstillet på at hjælpe!

    Jeg er egentlig også lidt nysgerrig; Hvor længe skal man egentlig overvåge en evt. hundemishandler i døgndrift, før man foretager sig noget?


  • #63   31. aug 2018 #58 Du har altså HELT misforstået hvad Martine mener smiley

  • #64   31. aug 2018 Garff - jeg var sarkastisk og “holder med dig” .. beklager det ikke var helt tydeligt smiley

  • #65   31. aug 2018 Nå der kom det med de “triste liv” ... troede ellers det var forbeholdt andre alderstrin men fint, at I har noget at være fælles om på tværs af både køn og alder smiley smiley

  • Max H
    Max H Tilmeldt:
    dec 2008

    Følgere: 9 Emner: 11 Svar: 3.318
    #66   31. aug 2018 Vel er det da synd hvis hunden ikke kommer ud af hundegården særlig ofte. Hvorfor så overhovedet have hund. Hvis det altså er sådan det forholder sig.

    Jeg synes det er fint at have overskud til at reagere hvis man ser dyr der ikke har det godt


  • #67   31. aug 2018 ... hvis ...

  • #68   31. aug 2018 #65
    Jeg kan da sagtens tage fejl. Hvorfor er det så at du er ude af stand til at være uenig med folk, uden at de skal svines til?


  • #69   31. aug 2018 årh så er det mig som har misforstået det smiley undskyld

  • #70   31. aug 2018 Lav en tråd om emnet hvis det interesserer dig så meget, søde Kim .... det er ikke det, der bliver diskuteret lige her smiley

  • #71   31. aug 2018 Som sædvanligt ude af stand til at komme med et fornuftigt svar...

  • #72   31. aug 2018 Ufatteligt at du i det hele taget forsøger ....

  • #73   31. aug 2018 Jeg er naiv på den måde... smiley

    Nu er du jo så ikke alene med problemet, så det kan jo være at andre har deres grunde som de godt vil stå ved?


  • #74   31. aug 2018 Søde, rare Kim - jeg skrev at jeg ikke ville ødelægge tråden og at jeg synes at vi skal holde os til emnet, samt at du kunne lave en tråd om "hvorfor er martine sådan ..." hvis din interesse går i den retning smiley

  • #76   31. aug 2018 Men så bliver de jo også brugt smiley

  • #77   31. aug 2018 Christina og Slædehundene, det er lige netop min pointe. Der er mange hunde, som helst vil være ude. Min den ene vil også helst ligge ude i det meste vejr og hygge sig i haven. Men forskellen ligger i, at hun har noget indhold i hendes liv, bliver aktiveret og har kontakt med andre levende væsener hver dag. Det er da dejligt at dine er meget ude... Men som du også skriver, så bliver de jo brugt og I er ude sammen med dem noget af tiden også. Heri ligger forskellen for mig smiley

  • #79   31. aug 2018 enig det har intet med hundegård pro eller ej at gøre. det handler om trivsel. og hvis man vil snakke sofahunde kan man jo lave en tråd om det smiley

    jeg har en hund der har boet tre år i gård og i dag har han også en og han elsker den men det har aldrig været det eneste i hans liv og det er det sidste der er pointen


  • #80   31. aug 2018 Jamen klart !
    Lad os da stikke snuden i hvad alle andre mennesker går og laver - og hvis de ikke gør præcis som vi selv gør, så er det synd for hunden og SÅ skal vi edderdylme tage aktion !

    Jeg kan næsten ikke vente, til der kommer en af dem med hjerte og tilbyder min hund at komme i "dagpleje" eller måske endda blive omplaceret ..

    Ufatteligt at I ikke kan se det !


  • #83   31. aug 2018 Måske - bare måske Isabelle - skulle man undersøge tingene noget mere tilbunds, end blot at "køre forbi mindst en gang om dagen" (hvilket der står i startindlægget og som naturligvis så er blevet ændret til en hel masse gange lidt senere i tråden ...) og se at der står en hund i en hundegård.
    Jeg jobber 7-15 eller 15-23 .. når jeg jobber er hunden i hundegård - mao, der skal ikke meget fantasi til for at forestille sig, at en af de med hjerte, hurtigt kan få det til at blive "hunden står i hundegård HELE tiden" ... med tilbud om legedates med andre hunde, som jo ER så godt for alle hunde .. eller noget .. eller måske endda, at jeg skal opleve en 20-årig med hjerte, der forsøger at overtale mig til at omplacere min hund ....

    Jeg synes ikke der er noget "sødt" i at folk blander sig i ting, de ikke har styr på - du har det på en anden måde, super for det.


  • #86   31. aug 2018 Hun (og måske andre) er (måske) blevet klogere af denne tråd. Ikke om jeg fatter, hvad der er så slemt ved det.


    Nej, men som jeg skrev tidligere - det er også OK ....


  • #87   31. aug 2018 Martine. Læser din kommentar som om at jeg lyver vedrørende hvor tit jeg kommer forbi. Jeg vil gerne specificere for dig, hvad "mindst" betyder. Når jeg skriver "mindst en gang om dagen" betyder det, at jeg nogle dage kommer forbi hunden 4 gange på forskellige tidspunkter og nogle dage 2. Men når ordet "mindst" bliver nævnt, så betyder det at jeg alle de andre dage er forbi en gang.

  • #89   31. aug 2018 Tak til alle jer, som kan se at jeg ikke prøver at stikke snuden i andres sager for at være træls, bedrevidende eller hvad I nu tror. Jeg spørger, fordi jeg er bekymret for hundens trivsel og undrer mig over, om jeg er den eneste, der har hund for at være sammen med dem smiley Det er jo så dejligt at se, at mange der har kommenteret på tråden er enige i, at hundens trivsel er vigtigere end at holde næsen så langt fra os selv, som vi gør i dagens Danmark. Jeg undersøger sagen uanset hvad og fortsætter med at synes at hunde fortjener et liv og så er der jo ikke andet for end at håbe at hunden har det godt og jeg kan gå hjem igen med god samvittighed, fordi jeg ikke var den, der undgik at undersøge det smiley

  • #91   31. aug 2018 Aaarh, Martine.
    Jeg tror nu vi er størstedelen her i tråden (hvis ikke alle?) der netop opfordrer TS til at "undersøge tingene til bunds", som du siger, før hun skrider til handling baseret på ret løse antagelser.


  • #92   31. aug 2018 anne j - du læser min kommentar som du har lyst, det står dig frit for. Du ville ikke være den første, der "tilpasser" din historie, efter kommentarer fra dine meddebatører, så jeg er i grunden ikke så enormt overrasket.

    Jeg spørger, fordi jeg er bekymret for hundens trivsel og undrer mig over, om jeg er den eneste, der har hund for at være sammen med dem

    Nå så du undrede dig over, om du mon var den eneste i hele verden, der kunne finde ud af at have en hund på den "rigtige" måde .. men så er det jo helt fint ...


  • #93   31. aug 2018 Fünke -

    Jamen så tager jeg jo fejl igen .. jeg synes jeg læser et par af indlæggene, lydende på, at ts skal opsøge den stakkels efterladte hunds ejer og tage en god snak med vedkommende ... eller evt tage fat i Dyreværnet ???

    Men jeg læser nok forkert ...


  • #96   31. aug 2018 Ida -

    Det var sådan set ikke for at kommentere på dit indlæg - blot for at illustrere, at ikke alle opfordrede til at undersøge tingene mere grundigt ...


  • #97   31. aug 2018 Ulla -

    Deal smiley


  • #100   31. aug 2018 Anne, jeg er fuldstændig på linje med dig, og jeg ville stikke snuden forbi en dag og bare snik-snakke og komme ind på at du ofte ser hunden i hundegården, at den sørme ser sød ud og om den er venlig over for andre hunde - eller hvad ved jeg. Så får du en lille snak igang med dem.

    Det er da muligt at den bliver trænet, kommer på daglige gåture og sover i smørhullet, men jeg ville også hellere undersøge det, end at have ondt i maven over om den står i hundegård 24/7 uden at have indhold.

    Og folk må sgu gerne blive sure over at jeg blander mig, men så længe jeg gør det af omsorg og ikke for at være et røvhul, så kan jeg godt leve med at folk bliver sure over det smiley


  • #101   31. aug 2018 Ida -

    Fint nok - min fejl - kan du leve med at mit indlæg bliver stående, eller ser du helst at jeg sletter det helt ?


  • #103   31. aug 2018 Enig - jeg lader det stå.

  • #104   31. aug 2018 Garff - Frækhed? Ej nu må du stoppe.. Prøv at læs hvad jeg skriver smiley

  • #105   3. sep 2018 Enten går man ind til naboen, toner rent flag og spørger til hvorfor hunden opholder sig så meget som den gør i hundegården (man kan faktisk godt spørge på en pæn og konstruktiv måde smiley ). Eller også blander man sig helt udenom.
    Jeg kender hunde, hvor det også vil se ud somom de altid står og keder sig i en hundegård. I virkeligheden er de faktisk temmelig meget ude af hundegården og blive brugt. De er hundegården når de har brug for at slappe af.


  • Mike N
    Mike N Tilmeldt:
    aug 2018

    Følger: 1 Svar: 11
    #106   4. sep 2018 Hvor meget plads har hunden?

  • #107   5. sep 2018 Empati er en god ting, bekymring er en god ting og at spørge om gode råd er en god ting ! Så hvad med at svare på det hun spørger om fremfor at angribe lavt ?

  • #108   5. sep 2018 Helle - Ligesom dig?

  • Mike N
    Mike N Tilmeldt:
    aug 2018

    Følger: 1 Svar: 11
    #109   5. sep 2018 Hvorfor hjælper i ikke i stedet for? Jeg tror du skal bruge din sunde fornuft. Siger den dig der er noget galt, kan jeg ikke se noget galt i at få det undersøgt.

Kommentér på:
Altid i hundegård?

Annonce