{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
688 visninger | Oprettet:

Møde med spædbarn. {{forumTopicSubject}}

Nu har jeg tre hunde er er trætte efter en weekend som reservemor, tante og bodyguard.

Min søs og nevø har været hernede på weekend http://www.hundegalleri.dk/html/alb_vis.asp?AlbumID=3985 og det var ret spændende at se hvordan hundene reagerede på den bette fyr.

De var alle meget forsigtige omkring ham selvom han skulle undersøges og som enhver hvalp, skulle han selvfølgelig vaskes.

Når han skreg var især Rosa og Valde på pletten med trøst, På et tidspunkt stod søs med ham mens han skreg, og Rosa kunne derfor ikke lige komme til at trøste og det var hun ikke tilfred med, så hun stod foran dem og lavede lyde og hoppede lidt på stedet smiley

Idag lige inden de skulle hjem, stod jeg med lillemanden der var ulykkelig, og vuggede ham. Nu mente Valde åbenbart at jeg havde brugt tid nok på Lukas, for han hentede sin papagøje og smed den for mine fødder LOL

Det var rigtig dejligt at se hundene acceptere det nye familiemedlem da de naturligt vil komme til at tilbringe mange timer sammen med ham.

Men det var også dejligt at de gæster der kom for at hilse på Lukas, ikke overså hundene, men stadig gav sig tid til at snakke med dem smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Møde med spædbarn.
Kommentér på:
Møde med spædbarn.

Annonce