{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.422 visninger | Oprettet:

Jack russell terrier trimning {{forumTopicSubject}}

Hej jeg med ruhårede JR hvor får i trimmet jeres hunde henne? Jeg tænker at lavet en liste med en oversigt over hvor der er godt at få trimmet sin JR. Så kom gerne med link, navn eller adresse hvis i har et sted i ønsker at anbefale til os andre ?? skriv gerne om det er hverdags trimning eller udstillings trimning, ved nemlig at nogle ikke vil trimme hvis hunden skal på udstilling da de ikke gider sure folk hvis hunden ikke vinder ??


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Jack russell terrier trimning
  • #2   17. dec 2018 Jeg tror at langt de fleste der udstiller trimmeracer trimmer dem selv. Ikke fordi man bliver sur på trimmeren hvis man ikke vinder, men fordi der er lidt federe at vise en hund man selv har trimmet smiley Rigtig ofte får man tips og tricks og hjælp af sin opdrætter smiley
    Jeg har selv trimmet mine irere til udstilling. OK nogen gange har det været knapt så kønt, men jeg bliver fortsat bedre og bedre og har da opnået at få ros fra en prof smiley
    Jeg kan varmt anbefale at lære at trimme selv.


  • #3   17. dec 2018 Det er jo desværre ikke alle der har mulighed for at kunne trimme selv pga. fysiske skavanker og det er da super fint at i selv kan trimme, men desværre ikke et valg alle har og derfor er der et behov for at vide hvor man kan få det gjort. og jeg har også snakket med flere prof hunde trimmer der ikke vil trimme til udstilling fordi i ikke gider bøvlet bagefter med ejerne hvis de ikke vinder. Og tips og tricks fra min opdrætter er lidt svært da jeg selv har opdrættet de fleste af mine hunde og dem der er indkøbt kommer fra jagt kenneler så det er ikke steder der går meget op i trimning smiley

  • #4   18. dec 2018 Jeg ved at hende her selv har JR og opdræt af dem.

    http://www.kajsenborg.dk/10099/Hundesalon

    Når det så er sagt, vælger jeg at køre den time ned til Louise på lørdag, for hende har jeg større tiltro til at hun kan trimme Murphy efter foreskrifterne:

    http://www.salon-sojus.dk/


Kommentér på:
Jack russell terrier trimning

Annonce