{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
578 visninger | Oprettet:

Ang. Kastration... {{forumTopicSubject}}

Hej med jer der ude..

Vi har nu overvejet at få Ballou kastereret da han er helt ustyrligt, så nu dropper vi avlsgodkendelsen. Ballou kan ikk tåle og se en anden hund. og når han så endelig får lov til at hilse på andre hunde, boller han dem, uanset om det er en tæve eller han, hvalp... han er ligeglad.. og han bliver også ved selvom de andre hunde bliver sur og bider.. ( skal dog siges at nolge hunde gør han det ikke ved)

Når Ballou og jeg går tur,. skriger Ballou hvis han ser en anden hund og jeg bare rør ham. Det er så pinlig, folk tror jo jeg slår ham.. og dette bliver bare ved.. MEN det mærkelige er han gør det ikke når min kæreste går med ham på jagt fx. Mystusk ikk ?


<b> mener i kasteration er den rigtige løsning ?

MVH Tanya D


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ang. Kastration...
  • #1   6. maj 2007 Det der med at "bolle" alle, kan godt tage af ved kastration. Men jeg ved ikke med skrigeriet smiley

  • #2   6. maj 2007 nej, men han vil kun hen til andre hunde for at humpe.. han er en virkelig belastning. og jeg går med ham hverdag, og det bliver kun værre og værre. smiley ender med jeg ile vil gå med ham..

  • #3   6. maj 2007 Hmm .. Hundeadfærd.. Jeah, det kommer an på hvad sådan en koster.. fringer til dr. dyr, kan har nok li så go en mening tror jeg..

    Ballou er skam dyr nok *GG*


  • #4   6. maj 2007 Mht humperiet, så kan det sagtens forsvinde hvis du kastrerer ham. Det har det gjort med Felix, han kunne ikke holde sig væk fra de lækre damer eller kastrerede hanhunde, så han kunne slet ikke koncentrere sig om at lege osv. Men det er helt væk nu. :o)

    Det med skrigeriet...det ved jeg ikke hva kommer af, men der skal der nok trænes istedet for, tror ikke en kasteration vil hjælpe på det.


  • #5   6. maj 2007
    Selvfølgelig er en dyrlæge for kastration. Det er jo flere penge i kassen.

    En adfærdsbehandler er altså ikke dyrere end hvis du skulle til dyrlæge på en søndag... og tænk hvis du kunne hjælpe din hund via samarbejde og forståelse istedet for at han skal både i narkose, skæres i og lugte af ingenting bagefter :o(

    Da jeg havde adfærdsbehandler på valgte jeg den bedste overhovedet ( i mine øjne) jeg betalte 700kr kun for at hun skulle køre til københavn og så kom kons. oven i. Det er de BEDSTE 2000 kr jeg nogensinde har givet ud.. og jeg har altså brugt på 9 mdr. 10.000 kr på dyrlæge regninger.


  • #6   7. maj 2007 Hmm min dyrelæge er ikke sådan med at de bar skal ha pengei kassen... Men .. så vigtig en del er det vel heller ikke om at få ham kastereret.. Men jeg har besluttet mig, får at skåne både ham og mig.. så skal bollerne væk..

    Det er lige så synd for ham..


Kommentér på:
Ang. Kastration...

Annonce