{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
947 visninger | Oprettet:

Hvorfor gør de det?????? {{forumTopicSubject}}

Hmmm...

Min kæreste går og siger til sine "bekendte" a han bor i lejlighed i Vanløse, men han bor hjemme hos sine forældre...? jeg forstår ikke hvorfor han prøver a "være" noget han ikke er??
Og så siger han også når han møder nogle a han er "udlært i hans fag" .. men han har aldrig haft andet end en 9 klasses eksamen? ..

Hvorfor lyver man om sådan nogle ting?
Han har altid sagt til mig a hans venner lyver om sådan nogle ting, og han synes det var langt ude, og nu har jeg idag fundet ud af at han selv gør præcis det samme????

Jeg er ved a brække mig, føler sku virkelig a han prøver a være noget han ikke er?
gider bare ikke rigtig snakke med ham, når han er sådan.. vi har bare været sammen i 3 år.. så det ikke så nemt, men føler et eller andet sted jeg ikke kender ham, når han er sådan?
Hvad er jeres mening?

Ih.. suk.. måtte bare ud med det :o(


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvorfor gør de det??????
  • #1   30. apr 2008 Ville nok konfronteret ham med det.....

  • #2   30. apr 2008 Jamen det gjorde jeg også... spurgte han "om han boede i en lejlighed i Vanløse, og om han var udlært" .. så sagde han hvad jeg snakkede om, så sagde jeg, a det gik han også sagde til sine venner, og så sagde han ja det gjorde han, men han kendte ikke dem han sagde det så godt.. så spurgte jeg hvorfor han ikke bare sagde han boede hjemme og arbejder som tjener.. så sagde han a en lystløgn var vel iorden...

    Synes bare det er så mærkelig, a han har den "træng" til a folk skal tro noget om ham, der så er løgn :o(
    Måske føler han sig bedre af det? arghhhhh..


  • #3   30. apr 2008 tror at det er ret normalt at unge fyre spiller op og prøver at vise de er noget især over for andre fyre.. det er et tegn på at han er rigtig umoden.. men han kan jo godt være en rigtig go kæreste for dig, bare pas på at han ikke lyver over for dig

  • #4   30. apr 2008 Han løj rigtig meget overfor mig i starten a vores forhold, men jeg opdagede det hver gang, og der har ikke været noget de sidste 2 år.. Og nu er jeg simpelthen bare så skuffet over han er sådan, når han selv går og siger a han synes hans venner er for dumme fordi de altid lyver (Hans venner lyver konstant om alt og ingenting)

    Det også underligt, for da vi startede med a være sammen skrev han også inde på hans profiler a han vejede 70 kg., men han vejer kun 51 kg... det er bare sååååå underligt?! og der nævnte jeg det også for ham, men han synes det var helt fint han skrev det..


  • #5   30. apr 2008 Lige nu gider jeg ikke snakke med ham.. jeg ved godt han ikke har løjet for mig, men det sætter virkelig mit pis i kog, a han udgir sig for a være noget, han ikke er.. hvad er det for noget p** ..... :S

  • #6   30. apr 2008 Ja, det tror jeg nemlig også han er... men jeg er bare vildt skuffet... der kom også en tøs og spurgte engang "Bor Ronnie stadig i sin lejlighed".. og jeg tænkte bare hvaaad.. Ronnie har altid boet hjemme, svarede jeg.. men jeg iihh,, bliver sku sur over det smiley

  • #7   30. apr 2008 Som dreng er det ikk så fedt a veje 51 kg, når man er 22 år ;o)



  • #8   30. apr 2008 gi ham en røvfuld smiley he he.. ej du må bare gøre det helt klart over for ham hvor svært du har ved at respektere ham når han opføre sig på den måde.. han gør det jo for at få respekt så måske hvis han opdager at han mister det kan det få ham til at tænke over det





  • #9   30. apr 2008 Ja, og han er bare aaalt andet..

    Men det er bare så pisse latterligt... :-S kan sleeet ikke ha det..

    Men så naiv som jeg åbenbart er, troede jeg han var vokset fra det :-S


  • #10   30. apr 2008 Altså jeg bor selv i min lejlighed, flyttede i den alene for et halvt år siden, meningen var a vi skulle flytte sammen, men han ville hellere gejle sin bil og bo hjemme og ha råd til en masse bilpis, og så sagde jeg det var fint, og så fik jeg min egen lejlighed... han besøger mig også, men han må være meget flov over ikke a være flyttet hjemmefra siden han lyver om det.. han er også 22.. ;o)

  • #11   30. apr 2008 22 hele år :-S , smiley

    Så han er jo en stor dreng...


  • #12   30. apr 2008 tina.. folk er jo ikke perfekte, men det er godt nok et problem at han lyver for så kan du jo ikke vide om han os lyver for dig

  • #13   30. apr 2008 Nej, det jeg helt klar over, men det er bare sådan nogle små ligegyldige ting han lyver om, og det er det der gør det svært.. om man bare skal tænke, "orv det gør han nok ikke overfor mig," ..

    men ja..


  • #14   30. apr 2008 du lyder som en meget selvstændig pige i forhold til mig..
    så han føler nok at han har en del han skal leve op til, men det er han bare ikke moden nok til


  • #15   30. apr 2008 Ja, jeg ved ikke om det er det... :o)
    Han siger selv han godt kan li jeg er "så klog og voksen" synes jeg nu ikke selv jeg er på nogle punkter;o)

    Når det handler om drenge, er jeg total dårlig til a sige "fuck dig, om smut" hehe.. Har har 1 forhold på 2 år, et på et halvt år, og et på 3 år.. og jeg er altså kun (næsten) 20 ...

    Tror det er min svaghed med lange forhold.. ;o)


  • #16   30. apr 2008 Har ikke spurgt ham om han ville, da jeg bor i en 50 kvd. m lejlighed i Hareskoven.. og hvis det står til Ronnie skal han bo midt inde på strøget :-S .. Han vil gerne finde en lejlighed sammen med mig og han kigger også efter en, men hvis jeg skal være ærlig, så ved jeg sku ikke lige om jeg tør springe ud i a flytte sammen med ham.. vi har været sammen i 3 år, så det burde være naturligt a prøve, men ved det sku ikke lige :o(

  • #17   30. apr 2008 <i>Tina W</i>
    eej, kan sq godt forstå du måtte af med det!
    ..Jeg syntes det er smadder syndt for HAM! altså det er ham der har ét problem hér efter min mening, og det er hans problem der gør dig ked af det!
    jeg ville nok -hvis det var mig- sige til ham hvordan jeg syntes han er - en ikke ret klog spasser der gerne vil være noget han bestemt ikke er !
    altså jeg tænker jo at det er meget meget sejere at udgive sig for det man virkelig er, istedet for noget han ikke er kommet til endnu, og så kunne han jo sige: jeg er sådan og sådan, men jeg drømmer om dét og dét ...
    fordi uh hvor bliver det pinligt for ham dén dag alle finder ud af at han går og lyver om sådan noget smiley
    ..Men også smadder synd for dig! :'/

    <i>// Michelle Greve.</i>


  • #18   30. apr 2008 jeg er på samme måde.. prøv at gå "et skridt tilbage" rent mentalt og betragt de ting han gør.. la vær med at forholde dig tilk dem med følelser bare se hvad han gør.. så er det nogen gange nemmere at se hvordan man har det med tingene så er man ikke så opslugt af følelserne.. og de kan også mærke hvis man tager afstand, så bliver han nok lidt bange og tænker at du virkelig ikke kan li at han spiller smart..
    ok svært at forklare sådan noget på skrift he he


  • #19   30. apr 2008 Michelle

    Ja, jeg synes også det er ham der er et problem, men ville bare så gerne forstå hvad der sker oppe i hovedet på dem der er sådan (hehe)

    Jeg håber virkelig a det giver bagslag, og folk finder ud af hvor ynkeligt det er ;o)


  • #20   30. apr 2008 hehe ja griner ;o) men det er nogle rigtig gode svar i har, føler lige jeg har givet jer min livshistorie ;o) men kender i ikke det, nogle gange vil jeg bare gerne ha folks mening udefra :o) nogle gange er hjælper det meget mere :o)

  • #21   30. apr 2008 Jah det gør jeg også!
    ..Men det har nok også noget med at gøre at de vil "vise" sig? o.O


  • #22   30. apr 2008 man har bare brug for støtte nogen gange..

  • #23   30. apr 2008 ja jeg tror også han bare skal spille smart.. :-S

    det til a brække sig over ;o(

    Men ja, i har været en god støtte (o:


  • #24   30. apr 2008 Nå men jeg vil sige tak for jeres gode besvarelser, jeg vil nemlig sætte mig over i sofaen og være sur foran fjernsynet ;o) hehe..

    Jeg har ikke snakket med kæresten siden jeg spurgte ind til hans små løgne, og nu har jeg pludselig fået en sms, hvor der står a jeg ikke må tro alt muligt om ham ;o) hehe.. men det gør jeg :o)

    Og gider ikke svare på hans beskeder mere idag, så kan han få lov til a svede, så barnlig er jeg nemlig :o)

    Så kan han lære det :o)

    Men tuuuuusind tak fordi i har taget jer tid til a snakke med mig 1 times tid, det var dejligt :o)


  • #25   30. apr 2008 Mænd..... Græsset er ALTID grønnere hos naboen jo............

  • #26   1. maj 2008 hehe ja ik ;o)

  • #27   1. maj 2008 Det var dog noget mærkeligt nogen man må vel stå ved det man nu end er

    måske er han træt af han ikk har en uddannelse, men det kan vel nåes endnu!!!

    Spørg om han vil være maler når han så er færdig så kan han komme i mit firma hehe


  • #28   1. maj 2008 hehe, han siger altid a han forstå ikke hvorfor man skal ha en uddannelse.

    Men du må alligevel være lidt sejere a ha en, siden han lyver om det ;o)


  • #29   1. maj 2008 Jeg er udlært her til december og ja jeg er stolt af at have en, men det er vel osse som folk ser på det tror jeg, men jeg skal læse videre til indretnings konculent og det tager kun et år

    Så er RIMLIG stolt over at jeg har to uddannelser inden jeg er 25 hehe

    men har du prøvet at sige til ham hvad du syntes om det??


  • #30   1. maj 2008 ja det har jeg, men vi bliver aldrig enige om det.. han siger han synes jeg ikke skal tænke over det, for han lyver jo ikke for mig.. men sådan har jeg det bare ikke.. hehe

Kommentér på:
Hvorfor gør de det??????

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce