{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.068 visninger | Oprettet:

TUUUD.... farvel sofus, min elskling {{forumTopicSubject}}

Hej alle sammen :..(

I går søndag d 8, kl kvart i 7 blev min dejlige sofus bragt til hvile af vores dyrelæge.. aldrig har jeg tudet så meget, ikke engang den dag min far døde for 1½ år siden..

han var den mest specielle og diva agtige store personlighed, der altid spredte godt humør og elskede alle andre, på trods af at han led til sidst..

han skulle altid have serveret rent og koldt vand helt til skålens kant, ellers ville han ikke drikke.. han spiste med ske og gaffel, og havde mange andre ting som bare gjorte ham til den mest fantastiske, dejlige og nemme hund vi nogen sinde har haft..

han vil blive savnet utrolig og uforståeligt meget, et savn vi aldrig vil kunne komme os over.. og ingen anden hund i dette hus, skal nogen sinde bærer hans navn... ingen var som ham og ingen bliver det..

farvel min ven, makker, mit barn og min følge svend... ikke en gang 7 år fik du, men må du hvile i fred til den dag vi ses i det hensidige, og må tiden føles så kort som muligt for dig.. for det vil den aldrig kunne for mig.. :..(

RIP
Nørregårds Sofus
smiley <3 smiley <3 smiley <3 smiley <3 smiley <3 smiley <3 smiley <3 smiley <3 smiley <3


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  TUUUD.... farvel sofus, min elskling
  • #1   9. jun 2008 Hej Line
    Det gør mig ondt at høre, at Sofus ikke lever mere. Der er intet jeg kan sige, der kan gøre din sorg mindre. Det er urimelig hårdt at miste en så kær ven.
    Karina


  • #2   9. jun 2008 tak karina.. må han og andre hunde hvile i fred.. vores sande venner

  • #3   9. jun 2008 Hej Line !!

    ÅH det gør mig ondt at høre/læse
    Det er så hårdt at miste - håber du snart kan trække på smilebåndet når du tænker på Sofus og de skønne, skøre, sød fjollet, ting han har lavet i de år han fik.

    Hilsen
    Pia


  • #4   9. jun 2008 tusind tak pia s.. det varmer..

    heldigvis har vi en lille ny at se frem til.. en lille dreng på 9 uger fra cavasole


  • #5   9. jun 2008 Hej Line kunne ikke engang læse det op for min mand uden at fælde en tåre, medføelse betyder meget og kunne aldrig nogen sinde tænke, at det blev mine hunde, selv om jeg ved tiden engang kommer.....
    Alle positive tanker herfra , selv om jeg ved, at tiden ikke er for det, husk bare at huske på alle de gode ting.... fra dejlige Sofus.

    Knus og gode tanker fra os i Breum.


  • #6   9. jun 2008 endnu en gang tusind tak Gitte.. du har været en dejlig støtte i hans sidste uger..

  • #7   9. jun 2008 Takker Line, men alt for din hund " sofus" og dig".
    Men også en meget hård tid at møde desværre....Men håber alt det bedste for dig og din familie .


  • #8   9. jun 2008 åhhh smiley
    Enhver hundeejers værste frygt.. Må han have det godt hvorend han er nu - han er der jo altid hos dig, i hjertet, i minderne! Glæd dig over dette, når det ikke kan være anderledes.. smiley

    Det gør mig ondt .. R.I.P Sofus!


  • #9   9. jun 2008 vi har altid været den fuldkomne familie indtil for 1½ år siden.. hvor min far døde af kræft..
    og nu er sofus også faldet for den forfærdelige sygdom det er ikke til at bærer.. tuuud


  • #11   9. jun 2008 tak malene..

    dejlig tanke.. men jeg tror nu hellere jeg vil mindes ham i mine tanker.. der forsvinder han nemlig aldrig..


  • #12   9. jun 2008 Hej Line !

    Vi føler virkelig med dig ! Håber den lille ny kan få lidt glæde tilbage i dit liv !


  • #14   9. jun 2008 det kan han helt sikkert ole..
    han er det eneste jeg har at se frem til lige nu..
    og det kan jeg tydelige fornemme på sammie at det gør hun også..
    heldigvis får hun besøg i en uge af hende datter jasmin her fra den 12.. så han bliver taget imod med åbne arme og poter..


  • #15   9. jun 2008 Hej Line!
    Jeg sender dig en MASSE tanker. Da Bergkamp er min første hund, og han jo stadig lever, kan jeg ikke sætte mig ind i din sorg. At miste sin elskede hund, som er ens bedste ven og en vigtig del af familien, er en så stor sorg, som mange ikke-hundejere forstår. Jeg får selv en stor klump i halsen ved tanken om at Bergkamp ikke skal være hos mig for altid.
    Jeg tænker på dig, og håber Sofus har det godt hvro han er nu! Nu er jeg selv af den tro, at han bliver reinkarneret, og derfor er jeg ikke et sekund i tvivl om, at der nu igen for ham venter et dejligt hundeliv et sted!!

    Mange mange knus og tanker!

    Karina og
    Bergkamp


  • #17   10. jun 2008 Birgitte:
    Line M skriver
    Skrevet: 09-06-2008 20:36:36

    vi har altid været den fuldkomne familie indtil for 1½ år siden.. hvor min far døde af kræft..
    og nu er sofus også faldet for den forfærdelige sygdom det er ikke til at bærer.. tuuud




    Så lyder som som det var kræft.
    Puha... det er bare en frygtelig sygdom. Får helt ondt i maven.


  • #18   10. jun 2008 hej birgitte a..

    stakkels sofus var blevet angrebet af en knude, af en art, rundt om hans lille hjerte.. og han havde også en i maven der lige pludseligt voksede rigtig meget.. han lignede en højgrahvid hund til sidst.. det var ikke til at holde ud længere..


  • #20   11. jun 2008 det er helt i orden birgitte a...
    det er altid godt at tale om tingene...

    heldigvis er jeg ved at være lidt mere glad igen.. har jo heldigvis min sammie pige..


  • #22   11. jun 2008 ja det er rigtig svært at aflive et dyr man er glad for når det ikke i den forstand fejler noget fysiskt..

    det lyder grimt det med chico.. har han fået meen??
    av av.. 3 sting i øjet må ikke være rart..


Kommentér på:
TUUUD.... farvel sofus, min elskling

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce