{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
851 visninger | Oprettet:

Hvordan f**** kan en personer på 17 år {{forumTopicSubject}}

...sammen med sin kæreste få/have to "kamp-hunde" ???????!!!!!!!!
Er opdrætterne/sælgere/hundehandlere fuldstændige hjerne-lamme????????

FUCK jeg hader når jeg ser sådan noget!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hvad faen har folk gang i man!!!!!!!!!!!????????????

Det er det sammen hvis det var en anden race der kræver lidt mere hård hånd.(fx. en rottweiler) Men lige "kamp-hunde" !!!!!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvordan f**** kan en personer på 17 år
  • #1   10. jun 2008 ja hvordan kan det ske... jo ser du penge.....
    ja det er forkastlig... men pue han man må ikke svine de unge til, eller sige de alle er sådan.. har fået en kæmpe moral prædken af en elelr anden spade her fra pga jeg skrev i en anonce hvor sælger havde sagt at hunden blev ikke solgt til unge mennesker.. jeg skrev så at jeg syntes det var en god ide, da det alt for tit går galt, og de unge ikke kan magte opgaven.. men pue ha det skulle jeg aldrig have skrevet, blev sådan svinet til af en spade for sådan var elle unge altså ikke...

    så ken pas nu på... griner...
    men hmm burder der ik være en lov om at folk under 18 ikke må købe hunde.. de er stadig børn på det tidspunkt......


  • #2   10. jun 2008 hmm forresten er jeg et ungt menneske... har ikke rigtig tænkt over det... men er knap 25 er jeg lidt ung så,.... griner...

  • #3   11. jun 2008 Jeg er selv 17 år og har en rotte, det går da fint

  • #4   11. jun 2008 Liv H
    nu er det heller ikke alle 17 årige og 18 årige
    der er tale om *S*
    men der er mange unge der anskaffer sig en muskelhund som penisforlænger og som ikke aner en skid om hvad de går ind til .
    men det er mange unge ligeglade med bare de kan få opmærksomhed og se hårde ud ved at anskaffe sig en muskelhund .
    og i den sidste ende ender de arme hunde hos dyrelægen da de finder ud af at de ikke kan styre dem . og indtil de ender der hvad må de så ikke gå igennem.
    synes det er fint hvis et ung menenske virkelig brander efter at få en muskelhund . at de får en . hvis de har brugt tid på at læse og høre hvad det er for en race de vil have og sat sig ind i den først ..
    både for ejeren skyld og hundens skyld .


  • #5   11. jun 2008 Liv.

    Det er fedt at du reager, når du er 17 år. *s* Nu kender jeg ikke din baggrund for at have hund(e) men jeg mener, som nogen af de andre også, at man skal fame sætte sig godt og grundigt ind i, hvad det er at man lige anskaffer sig!!!! Ikke nok med det synes jeg også at der skal være en lov om at man SKAL træne hunden. Nu mener jeg ikke kun kamphunde, men alle de der har "lidt gå-på-mod" hvis du forstår hvad jeg mener!?

    Hermed er det ikke sagt at det kun er de unge der ikke kan "styre" dem. Men fame også de "voksne" !! Ikke for at være hellig, men jeg fik min første hund da jeg var 20 år. Det var en Dobermann. Jeg læste rigtig meget om den og fik lært rigtig rigtig meget af Claus N. der også er i gruppen!! Uden ham havde jeg nok ikke været en sådan en hundeejer som jeg er i dag!! *Tak for erfaringen Claus* ;o)

    Men der burde være noget mere lovgivning med husdyr.

    Nogen har det, andre har det bare ikke!!!!!


  • #6   11. jun 2008 Pernille.

    Altså lige når det drejer sig om dette enme.. så er jeg s**** lige glad! hehe
    Jeg har for nogle år siden, truet en med tæsk fordi at han solgte "kamphunde" til SÅ unge menesker (15 - 18 årig) hehe


  • #7   11. jun 2008 Har altid boet sammen med hunde. Har gået til hundetræning med min mor og været med til pasningen, ved alle de hunde vi har haft da jeg var lille. Og er rimelig voksen af min alder. Jeg synes selv at jeg har rimeligt godt styr på dem. Men ja der er nogen på min alder, som bare ikke burde have hund!

  • #8   11. jun 2008 Al respekt for det!! Rigtigt, folk der sælger hunde til personer der på INGEN måde egner sig til, eller er gamle/voksne/ansvarsbevist nok skulle.... ja det sku de!!

    Jeg kan på ingen måde have respekt for dem. Og de kalder sig menesker!! Måske er de det. Men så er de fame skabt uden hjerne!!!!!

    Jeg føler mig sq som "smadremanden" lige nu!! hehe

    http://www.youtube.com/watch?v=5HkpNyDe4qc


  • #9   12. jun 2008 Kent ...

    Tror du på lørdag skal løbe et par omgange, eller 7 , i hundeskoven og komme af med noget af alt dit arrigskab .. Ellers kan vi tage et Anger Management kursus .. har sommetider selv brug for et ... ggg



  • #10   12. jun 2008 *LOL*

Kommentér på:
Hvordan f**** kan en personer på 17 år

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce