{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
861 visninger | Oprettet:

Aktiviteter? {{forumTopicSubject}}

Jeg synes der er lidt stille i gruppen i tiden....eller måske er det fordi jeg har SOMMERFERIE!!!!, og ikke kan få tiden til at gå... ;0)

Jeg tænkte vi kunne tage en lille runde med hvad i laver med jeres hunde/ bruger dem til? Nogle bestemte interesser eller har i bare den dejligste sengekammerat?

Jeg selv tager på udstilling når det er muligt og når dommerne er spændende nok, vi træner schweiss og har trænet lydighed på hold i DCH Hjørring. Det holder vi pt. pause fra pga. mine studier. Vi træner så i stedet herhjemme. Derudover er hundene der er i mit hjem møjforkælede. Vi går mange dejlige ture og så er der altid plads til en vov i sengen.... ;0)))


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Aktiviteter?
  • #1   14. jun 2008 Hvis Ispa er så god en barnepige skulle han viiist lige komme og hjælpe Rubsen lidt... ;0)

  • #2   14. jun 2008 Hej
    Mads skal til schweissprøve imorgen. Det er vist noget spændende. Mor er vist mest spændt på om hun nu har lært nok. Mads ved sikkert godt hvad han skal.
    Vi har lige været med på gåtur på Egholm - hundene var med i vandet. Der var 7 hunde med. Mads kunne godt lide vandet - så længe han kunne mærke bunden.


  • #3   14. jun 2008 Jeg har et par gange sidste år udstillet freja og har fået lidt smagt for det, så i efteråret skal hun udstilles igen. ellers går vi til alm, hundetræning men jeg overveje at stare til lydighed og vil os gerne på sigt prøve agility med hende.. når vi ik laver disse ting så ligger vi i ske på sofaen smiley

  • #4   14. jun 2008 Vi laver alt det vi kan komme i nærheden af.... Først og fremmest er Gambey en rigtig hygge-fis! Vi går til udstilling, schweiss (prøve imorgen), masser af gåture (alene og med beagleklubben) og diverse træning af tricks herhjemme. Lydighedstræning er det ikke blevet til endnu, men står på venteliste i DCH.

  • #5   14. jun 2008 nå ja, jeg er sprunget ud i at klikker træne med freja smiley hun er super dygtig, hun lærte på 10min at rulle rundt, wow hva'? hehe

  • #6   14. jun 2008 På ret kort tid klikkede jeg Ruby til at ligge som en dame. Men hun har også været klikkertræner siden hun var hvalp.

    Så må Mads og Gambey lige "fange" den der 1. præmie....og se om de kan slå Ruby's 48 point ;0)


  • #7   14. jun 2008 Jane C: Hvad fejler hun?

  • #8   15. jun 2008 Jeg er ikke til så mange stævner med Futte, men Futte elsker at putte, nusse og sove. Så det er nogenlunde hvad han laver. Dog kan han nogen gange, på de mærkeliste tidspunkter beslutte sig for, at nu skal vi bare lege. Så er det rundt om spisebordet (for mig, han løber bare under) og ud i haven. Ellers er han golfoman. Han kender ikke noget bedre end en golf bold, som bliver smadret ned i terrassen, så den flyver langt ned i haven, hvor han kan løbe ned og tage den, det eneste problem er at han ikke kommer tilbage med den.

  • #9   15. jun 2008 Rikke N - Ruby er noget træt af dem. Men det tror da pokker. Godt nok har hun altid haft hængepatter, men efter 10 pups.......puha! Nu får de heller ikke så meget mælk mere, for ti hvalpe med dejlige tænder, det er sgu hårdt for den blide dame ;0)

  • #10   15. jun 2008 Rikke N - De er nu dejlige. Der er lige bettemand. Han er SÅ nuser, men han er ikke noget værd eksteriørmæssigt. Men han er bare sådan en nus ;0)

    Drengene er generelt de bedste, men der er et par rigtig fine piger også. Heldigvis er både Gitte og Lotte og jeg enige om hvilke vi synes er de bedste.

    Men du kan jo kigge forbi en dag. Så kan du selv få syn for sagen. DOG.....medbring sikkerhedssko. Fødder er en udsat race her i huset...

    Nej, det er så sjovt. Ruby er begyndt at tage deres legetøj. Hun tager det så med op i sengen og gumler i det. Du ved hun altid har elsket bamser ;0)


  • #11   15. jun 2008 håber det er i orden jeg lige smider et spørgsmål i den tråd Malou? men hvor gammel skal en hund være før det er forsvarligt at løbe og cykle med den. jeg snakker ikke maraton eller noget bare at cykle og løbe en lille tur...

  • #12   15. jun 2008 Man plejer at sige at man så småt kan begynde når hunden er et års tid. Det samme gør sig gældende med trapper. Det er en fin måde at motionere vovsen på, og vil man udstille er det også en rigtig god træning. Hunden skal dog holdes i trav hele tiden.

  • #13   15. jun 2008 Nå, det blev ikke lige til den store succes med schweissprøven idag.... Et meget stort 0 og 23 point....! Gambey synes altså der var andre "aktiviteter", der var sjovere idag smiley Nå, men så har vi da prøvet det - og prøver igen en anden gang!

  • #14   15. jun 2008 Ha ha...og næste gang han tager en pind på sport så vip ham lige med den bagi....*G* Skøre dreng. Som regel får man jo en fik gren når man kommer gennem et spor. Jeg mindes en der af dommeren fik en stor kæp, med den kommentar, at det var til at slå hende selv hårdt med ;0) *G* Så "heldig" var du i det mindste...

  • #15   15. jun 2008 He he... Nej, det var da trods alt MIG der trak flest point hjem idag, på nær selvfølgelig hans fantastiske kondi som var topscoren smiley

  • #16   15. jun 2008 jeg har nemlig købt et løbe bælte hvor der er en elastisk snor som freja bliver sat i og så det bare der ud af, men det er mest gang da jeg jo os først i skal i form jo, men freja ser ud til at nyde det og det jo god motion for os begge...

  • #18   16. jun 2008 Vi har en rigtig hyggelig ven i Bobby. - han er ikke ligefrem en udstillings hund, fordi han er meget stædig og møgforkælet (:
    men det er også meget rart at have en lille ven rendende rundt derhjemme..


Kommentér på:
Aktiviteter?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce