{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
861 visninger | Oprettet:

Line-maria J
Line-maria J
Tilmeldt:
4. aug 2008
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 11

Tulle pigen {{forumTopicSubject}}

Hej,
jeg er ikke så god til at bruge denne side, så bær over med mig hvis jeg får lagt dette ind forkert eller ikke kan finde ud af at svare smiley

Tænkte om der er nogen i nærheden af valby eller omegn der har lyst til at træne lidt med mig og min søde Tulle da hun er rigtig bange for andre hunde end ham hun bor sammen med. (en kastereret han chi hua hua)
Vi har før øvet med en terrier blanding men pga studie og arb.tider er det ikke så meget muligt mere.
Så vi leder efter tålmodige ejere og søde hunde der har lyst til at lege og lære tulle at hunde ikke behøver være farlige.
(hun gør absolut intet andet end at gø og løbe sin vej, har aldrig bidt, så det er ikke et agressions spørgsmål)
håber der er nogen der har lyst.
Line


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Tulle pigen
  • #1   14. sep 2008 Du skal da være velkommen til at komme til vores Chi træf.

    Det næste bliver holdt søndag d.28/9 kl 15 i grøndalsparken

    (link fjernet)

    der plejer at komme mange venlig Chi´er


  • Line-maria J
    Line-maria J Tilmeldt:
    aug 2008

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 11
    #2   15. sep 2008 Det lyder bare super smiley Dejligt med så mange svar så hurtigt. Jeg ved ikke om hun er klar til et træf med mange hunde på en gang endnu, men har jo også en han der sikkert ville synes det er sjovt...
    Buster lyder som en god idé smiley Evt denne weekend?
    Og vil da også gerne prøve med nogen andre, "sonne og jesper" kunne vi evt finde på noget også?




  • Line-maria J
    Line-maria J Tilmeldt:
    aug 2008

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 11
    #3   15. sep 2008 Okay,
    i næste uge er onsdag eller tordag eftermiddag temmelig frie hos mig... Lyder det godt for nogen?


  • Line-maria J
    Line-maria J Tilmeldt:
    aug 2008

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 11
    #4   16. sep 2008 Hej Dorthe, søndag lyder rigtig godt... Der vil vi gerne mødes. Er det en han eller hun du har? Det skal helst være en ret rolig en af slagsen da hun helst skal føle sig tryg når hun nu skal lære at omgåes...

    Til "Sonne" jeg ved ikke hvad der er lettest mht at mødes, vi bor på valby langgade tæt på søndermarken, men det skal helst være et sted hvor de kan gå løs synes jeg. (så kan de selv kommunikere uden at jeg står og rykker i snoren... smiley Vi har en lille græsplæne rimelig uforstyrret lige omme bagved hvor vi bor, der har vi før trænet. Så det var da en mulighed hvis det passer med dig?
    -det ligger bagved Superbest på sdr. fasanvej...


  • Line-maria J
    Line-maria J Tilmeldt:
    aug 2008

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 11
    #5   18. sep 2008 Jeg ved ikke lige hvordan man sender en privat besked herinde???
    Har ikke helt lyst til at lægge mit tlf lige her.... Hjælp...


  • Line-maria J
    Line-maria J Tilmeldt:
    aug 2008

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 11
    #6   18. sep 2008 vi kommer til træffet regner jeg med...

  • #7   18. sep 2008 Line-maria J

    Du trykker på den profil du vil sende til.

    når du har profilen så du kan se den, så er der et sted hvor der står "send besked" tryk der og skriv smiley


  • Line-maria J
    Line-maria J Tilmeldt:
    aug 2008

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 11
    #8   18. sep 2008 tak for hjælpen smiley

Kommentér på:
Tulle pigen

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce