{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
473 visninger | Oprettet:

Hjælp til selvtillid ell?? {{forumTopicSubject}}

Min dygtige Sasha lider lidt af mangel på selvtillid til tider.. Det ses tydeligt når vi er ude at gå, hun kan rende og lege,snuse lave bimmelim og bummelum, hvis hun hører vov vov i det fjerne, lukker alle huller og hun drøner hen til mig og sætter sig på mine fødder,kunne hun flyve op i mine arme ville det helt klart være at fortrækker kan man se på hende.. Syns nogen gange det er ok, forstået på den måde at fornæmmer hun optræk til ballade så trækker hun sig, men håber bare ikk det sætter sig som disideret angst en dag. Hun er aldrig blevet pylret i disse situationer, men har selvfølgelig taget hånden ned til hende og sagt okay vi går lige fire skridt den anden vej.. Er det ok? Mangler hun selvtillid? Ell skal vi bare fortsætte som vi gør??
Små forsigtige vov herfra smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp til selvtillid ell??
  • #1   1. mar 2009 Heeelt oki smiley venter spændt på om nogle måske ku gi et råd. Altså indtil videre er sasha jo lidt undtagelsen til reglen om disse farlige hunde der går til angreb ell forsvare en situation ell blir brugt som våben sååå så langt så godt smiley men dejlgt at høre at andre er i samme båd.

  • #2   3. mar 2009 Fino fino, venter spændt på noget hjælp smiley

Kommentér på:
Hjælp til selvtillid ell??

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce