{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.183 visninger | Oprettet:

Tid til at tømme telefonen for vitser {{forumTopicSubject}}

De fylder jo i telefonen så jeg lægger lige dem i depot her så kan I også få glæde af dem
---------------------------------------

Manden kom ind til købmanden og beder om 10 dåser kattemad.
- Jeg kan ikke sælge dig 10 dåser kattemad, medmindre jeg er sikker på du har en kat, siger købmanden.
Manden henter katten og får lov til at købe kattemaden.
Nogle dage senere kommer manden igen og beder om 10 dåser hundemad.
- Jeg kan ikke sælge dig 10 dåser hundemad medmindre jeg ved du har hund, siger købmanden.
Manden henter hunden og får lov til at købe hundemaden.
Nogle dage senere kommer manden tilbage med en bærepose.
- Hvad kan jeg hjælpe med, spørger købmanden.
- Stik bare hånden herned, siger manden.
Købmanden gør det, og ret hurtigt får han et ansigtsudtryk af væmmelse. Han hiver hånden op af posenog råber:
- Ad for fa.... Det er jo lort!
- Ja, siger manden.
- Jeg skulle bare have 10 ruller toiletpapir!!!


-------------------------
Som du ved, skal Den lille havfrue en tur til Kina. KBH's kommune søger derfor en flot kvinde til at overtage jobbet midlertidigt!!
Jeg har foreslået dig :-)... flot - stilig og lækker som jeg skrev til kommunen.
De har nu svaret og spurgt om du kan sidde stille og holde kæft, når der er turister??
Hmmm - vi finder noget andet til dig ikk'


_____

ægteparret kom op i himmelen og sankt peter fortalte at straffen for utroskab var et nålestik.
Efter at konen havde fået sine 3 nålestik spurgte hun :
- hvor er min mand?
- Under symaskinen...

-------
En jøde, en katolik og en muslim møder en der siger han er jesus.. Okay siger jøden... jeg har dårlig ryg. Jesus rører ved ham og straks er han rask.
katulikken siger jeg har migræne. Jesus rører ved ham og straks er han også rask....
Så siger muslimen... mig rører du fandeme ikke - jeg er sygemeldt!!

----

To kvinder sidder i en sauna, Den smukke har pæne strittende bryster, mens den andens er usædvanlig lange.
Den smukke kan ikke lade være med at spørge om grunden til de lange bryster:
Det er , fordi min mand er helt vild med at kæle med dem om natten, forklarer hun...
Hvortil den smukke svarer: min mand er også vild med at kæle med mine, men vi sover da heldigvis i samme værelse!!
_____

Små børn elsker at stå foran spejlet og lave ansigter....
Spejlet tager hævn når de bliver ældre....

----

Jeg kan trylle dig til en ENGEL! Vil du se???
Klar??
5

4

3

2

1

Y
(.)(.)
( V )
" "

Ups!!
En Kylling!!
Nåh ja. Vi kan Ikk' være lige heldige hver gang smiley


_____
en lille dreng ønsker sig 1000 kroner, og bad til gud om pengene i to uger, men der skete ikke noget. Derfor besluttede drengen at skrive et brev til gud, hvori han bad om de 1000 kroner.
Da postvæsnet modtog brevet med adressen: gud, danmark, besluttede de sig at sende det til anders Fogh Rasmussen. Statsminiseren blev så rørt, at han straks bad sin sekretær om at sende 500 kr til den lille dreng. Han tænkte at det ville være mange penge for knægten.
Drengen blev glad for de 500 kroner, og satte sig ned for at skrive et takkebrev til herren:
Kære gud, mange tak for pengene. Imidlertid bemærker jeg, at du af en eller anden grund måtte sende det gennem Christiansborg, og som sædvanligt trak de 50% i skat.....


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Tid til at tømme telefonen for vitser
Kommentér på:
Tid til at tømme telefonen for vitser

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce