{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
980 visninger | Oprettet:

Tisse på ? {{forumTopicSubject}}

Guincho er ret god til at gå udendørs og tisse...så længe græsset ikke er vådt af regn eller dug;)

Jeg overvejer om jeg skal have et eller andet liggende som jeg lige kan smide ud på græsset de tidlige morgener til ham, for han er begyndt at vende om og gøre det på dørmåtten hvis græsset er vådt.

Aviser er kun det næstbedste synes han vist, for det kan jo give våde tæer.

Jeg tør ikke bruge en dørmåtte, for så lærer jeg ham vel at det er ok at tisse på dørmåtter i det hele taget. Og aviser synes han som sagt ikke er det allerbedste.

Nu overvejer jeg så at bruge et (og kun det samme) håndklæde, lige at lægge på græsset om morgenen.

Er det en dum idé?'
Jeg mener, han vil jo næppe komme ud for at folk har håndklæder liggende på gulvet i deres hjem, så på den måde vil det jo ikke give problemer...men tror I at han vil tro at hjem med gulvtæpper så også skal tisses på?

Jeg kunne selvfølgelig også købe en baldakin til huset så vovse kan tisse tørskoet, meeen;O)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Tisse på ?
  • #1   26. maj 2009 Jeg kan godt se at hvis det er noget jeg skal gøre de næste 15 år, er det en uholdbar løsning.
    Men jeg forventer at det bare er en hvalpetring der går over, for sådan var det med min sidste chi...men hov, det kan man da vist ikke helt bare forvente...


  • #2   26. maj 2009 Jeg ville som Charlott heller ikke anbefale at ligge noget ud på græsset, jo mere du hopper og springer rundt på det våde græs jo mere sjov synes han også det er at komme derud....

    De er jo små de chi hvalpe og maven bliver jo hurtig våd, så kan da godt forstå det ikke er så sjovt at komme derud....

    Det kommer hurtig Vivian:o).....


  • #3   26. maj 2009 Har I ikke et sted udenfor hvor der er fliser? Tænker at han så kunne tisse der når græsset er for vådt.

  • #4   26. maj 2009 når det regner/er vådt, er vi nødt til at tage carlo i snor og gå langt væk fra døren, ellers vender han også om og løber ind og gør det,-). på den måde håber vi at vi kan vænne ham til at det foregår et bestemt sted i haven, så må vi have regnfrakken frem;-)

  • #5   26. maj 2009 da Gucci var lille ville hun heller ikke tisse på det våde græs, men det kom bare hen ad vejen

  • #6   26. maj 2009 Helt enig med Charlotte evt. fjern måtten på vej ud med ham og luk døren, så er problemet vel løst?

  • #7   26. maj 2009 Tak for jeres input. Det lyder som om det ikke er en god ide med det håndklæde.

    Jeg vil nu fjerne alt hvad der hedder dørmåtter, det er jo heldigvis ikke muddersæson vi er i.
    Og så lukke døren bag os når vi går ud.

    I forhaven har vi fliser, men det er bestemt ikke sagen at tisse på, skulle jeg hilse og sige. Måske sprøjter tissen op på den bare mavse, jeg ved det ikke:o)
    Men vi har et lille stykke med bar jord under en hængepil, som han har brugt et par gange.
    Så hvis det bedste (måtterne) bliver fjernet, tror jeg han vil bruge det næstbedste, nemlig jorden.

    Så det er hermed planen:o)


  • #8   26. maj 2009 Jamen kan du være i tvivl??
    Baldakin over det halve af haven er vel ikke for meget forlangt, når man er en fin, sart lille chihuahua? smiley


  • #9   27. maj 2009 Natascha, god idé, jeg har dog ikke noget bassen, men jeg har et kæmpe havebord...men der vil duggen måske også falde...jeg må vist i gang med nogle fysikforsøg:o)

Kommentér på:
Tisse på ?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce