{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
755 visninger | Oprettet:

Når 2 hunde ikke kan enes {{forumTopicSubject}}

Vi har en fransk tæve på 2 år og en labrador på 10 mdr.
De har hidtil godt kunne sammen og elskede hinanden, men så begyndte de at knurre af hinanden når de skulle have mad og efterhånden endte det i slagsmål nogle gange.
I går gik det så helt galt. De skulle have morgenmad og de røg i flæsket på hinanden. Det skal siges at det er den franske der i sin tid startede med at nappe og bide ud efter labradoren når kun kom for tæt på køkkenet når jeg lavede mad. Det var stadig den franske der starter med at fare på labradoren, men hun forsvarer sig med at knurre og derefter bide.
Nå men de blev skilt ad i hvert sit rum og fik deres mad, som de i øvrigt er blevet et stykke tid for at ungå slåskamp mens de spiser.
Da de var færdige med at spise og temperamentet var kølet af gik de lov til at være sammen igen og der var ingen problemer. Jeg havde ringet til en adfærdsbehandler og hun foreslog at jeg kunne prøve at kaste maden ud over gulvet eller udenfor så de ikke fik de i deres skåle, så da det blev aftenmadstid kastede jeg mad på gårdspladsen og de hyggede sig med at gå og lede efter maden og da de var næsten færdige farerede de pludselig i flæsket på hinanden igen. Og mig prøve at skille dem ad, men det er altså meget svært når de prøver at komme hen til hinanden.
Jeg fik dem skilt ad og sat dem hver for sig og undersøgt dem for bid og skrammer. Resten af aftenen kunne de slet ikke sammen og bare de kiggede på hinanden så begyndte labradoren at knurre og ryste, selvfølgelig fordi hun er bange. Vi prøvede at gå en tur med dem hver for sig for at aflede deres opmærksomhed, men da vi kom tilbage var det stadig det samme.
Selv her til morgen ville labradoren slet ikke kigge på den franske og hun begyndte med det samme at ryske og knurre. Jeg kunne så også se at labradoren er kommet i løbetid for 1. gang i dag. Jeg håber det er homoner mellem de 2 der gør at de ikke kan enes, men for fanden det er hårdt når de ike kan enes og tanken om at skulle af med den ene smiley
havde bare lige brug for at komme af med det...

Spar penge på din forsikring



  • Der er endnu ikke skrevet kommentarer

Kommentér på:
Når 2 hunde ikke kan enes

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce