{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
836 visninger | Oprettet:

Han springer på folk (ikke voldeligt ) {{forumTopicSubject}}

Hallo

Jeg har et problem med vores chow Mambo, han er en super social chow og vil gerne snakke med alle (hunde og mennesker), han er ikke så gammel endnu så han er meget nysgerrig overfor alle (men trækker sig som regl og vil helst ikke røres ved af fremmede mennesker)

Men der betyder at når der kommer folk forbi der har hans interesse så vil han meget gerne hilse og springe op. Og det er forfærdeligt, for han er jo alligevel en stor hund på 30 kg, og folk bliver tit bange for ham og at han evt bider når han sådan springer op (han har ALDRIG vist agressiv adfærd overfor nogen som helst nogensinde!!) han er simpelthen bare glad og vil undersøge.

Men jeg vil utrolig gerne have det til at stoppe! Men da chowen er en lidt speciel personlighed og ikke sådan lige kan trænes så ville jeg høre jer herinde om i har nogle ideer til hvad jeg kan gøre så han ikke springer op af folk når han møder dem...

Han må heller ikke springe op hjemme!, men ja vi har lært ham at gøre det da han var lille (ja det hele er vores skyld smiley ) men hvordan kan jeg gøre skaden god igen? Jeg kan ikke holde ud at rende rundt med en buldozer smiley

Håber nogen kan hjælpe smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Han springer på folk (ikke voldeligt )
  • #1   26. aug 2009 I skal først og fremmest lære ham det der hjemme at han ikke må springe op af jer, når han gør det træder i et skrit tilbage og siger NEJ men han skal have ros lige så snart han står på gulvet og så skal der en masse tålmodighed til men når han først forstår det hos jer er det lettere at sige nej når han forsøger over for fremmede.
    Hilsen Lillian


Kommentér på:
Han springer på folk (ikke voldeligt )

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce